mboost-dp1

Om at være vågen når man handler, fx. i Harald Nyborg


Gå til bund
Gravatar #1 - myplacedk
24. jul. 2009 19:42
Jeg ville i dag købe et elektrode svejse-apparat, og besluttede mig for den billige i Harald Nyborg i Horsens. (En Telwin Futura 1.140)

Jeg skulle også have en stak andre ting, så det tog lidt tid. Men jeg kunne se ude på lageret at de fandt maskinen til mig, og den blev placeret på en stak kurve (mindst 1,5 meter), som efterfølgende væltede. Lidt senere blev kassen så sat ud til afhentning, hvor jeg kunne studere den mens jeg ventede på at det blev min tur.

Da det så endelig blev min tur, sagde jeg at jeg ville have en anden. Jeg gjorde opmærksom på symbolerne "this side up" og "fragile", og gjorde opmærksom på at den stod på hovedet og var væltet ned. Ikke noget problem, den blev lige byttet mens jeg betalte.

Jeg så ikke at den blev byttet, men ekspedienten forsikrede mig at en lager-alf havde sørget for det. Jeg insisterede på at den ikke var byttet, og viste det mærke jeg lavede med neglen på den første kasse.

"For helvede" sagde hun, og forsvandt ud på lageret med den. Jeg nåede lige at spekulere en anelse over om hun var sur på mig eller lager-alfen, men det fandt jeg nu hurtigt ud af. Jeg (og flere andre kunder) hørte ude fra lageret:

"CAMILLA! NÅR JEG SIGER JEG SKAL HAVE EN NY, SÅ SKAL JEG HAVE EN NY! bla bla bla NEGLEMÆRKE bla bla bla..."

Jeg ved ikke hvorfor jeg fik mistanken, men jeg valgte altså at mærke kassen. Nøj, hvor er jeg glad for at jeg gjorde det, det var altså lidt skægt. :)
Gravatar #2 - reefermadness  
24. jul. 2009 20:02
Den tror jeg at jeg vil bruge næste gang jeg RMA'er noget. "Det her grafikkort er det samme, kan du ikke se der hvor jeg har ridset med en skrue trækker " :D

Men godt at du holder dem i ørerne!
Gravatar #3 - Rufo
24. jul. 2009 21:54
hehe en arbejds kolega havde lavet noget lignende i silvan med en dør.. hvor der var huld i han gik ud for at få den byttet og han fik en ny med huld i... det vidste sig så at det var hele sendingen :P så man kan også være uheldig :)

men det var da heldigt at du havde mærket den.. ellers kunne du stå at brokke :D
Gravatar #4 - XorpiZ
1. aug. 2009 20:25
Rufo (3) skrev:
hehe en arbejds kolega havde lavet noget lignende i silvan med en dør.. hvor der var huld i han gik ud for at få den byttet og han fik en ny med huld i... det vidste sig så at det var hele sendingen :P så man kan også være uheldig :)


Det var ikke hullet til dørhåndtaget der var problemet? :p
Gravatar #5 - gnаrfsan
1. aug. 2009 20:32
myplacedk (1) skrev:
Jeg ved ikke hvorfor jeg fik mistanken, men jeg valgte altså at mærke kassen. Nøj, hvor er jeg glad for at jeg gjorde det, det var altså lidt skægt. :)

God idé, men det er for ringe, at det er nødvendigt...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login