mboost-dp1

Microsoft: Vi har nye partner-løsninger i støbeskeen


Gå til bund
Gravatar #2 - Clauzii
26. jul. 2013 13:53

Ifølge Steve Ballmer er det Microsofts enorme integrationsmotor mellem enhed og cloud, der gør hele forskellen, når det handler om at skille sig ud fra konkurrenterne.

"Det handler om at kunne håndtere alle sine enheder i virksomheden. Eksempelvis ved hjælp af styring gennem Active Directory-regler og synkroniseringen af apps og profiler, så alle dine enheder er ens konfigureret ved hjælp af skyen." sagde Steve Ballmer og forlod podiet til lyden af store klapsalver fra publikum.


iCloud fra Apple har leveret dette i et pænt stykke tid nu. Ellers er der noget jeg har misforstået.
Gravatar #3 - Magten
26. jul. 2013 16:25
Clauzii (2) skrev:

Ifølge Steve Ballmer er det Microsofts enorme integrationsmotor mellem enhed og cloud, der gør hele forskellen, når det handler om at skille sig ud fra konkurrenterne.

"Det handler om at kunne håndtere alle sine enheder i virksomheden. Eksempelvis ved hjælp af styring gennem Active Directory-regler og synkroniseringen af apps og profiler, så alle dine enheder er ens konfigureret ved hjælp af skyen." sagde Steve Ballmer og forlod podiet til lyden af store klapsalver fra publikum.


iCloud fra Apple har leveret dette i et pænt stykke tid nu. Ellers er der noget jeg har misforstået.
Jeg tror han mener i enterprise sammenhæng. Der kan Apple ikke rigtig være med.
Gravatar #4 - Clauzii
26. jul. 2013 16:42
#3
Principperne er vel nogenlunde de samme?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login