mboost-dp1

Microsoft Edge (Chromium)


Gå til bund
Gravatar #1 - Claus Jørgensen
16. jan. 2020 11:50
Jeg skiftede Google Chrome ud med Microsoft Edge (Chromium) paa min Mac i dag.

Det tog maaske 10min at saette alting op (med import af bookmarks, og passwords via. keychain).

Alle plugins virker ogsaa (adblock/ublock).

Og det bedste er at jeg kan bruge min Outlook konto til at synce bookmarks med nu. Det betyder at jeg endeligt kan droppe min personlige Google konto, og kun vaere logget ind med firma kontoen, hvilket goer alting saa meget nemmere.

Kan klart anbefales at proeve til dem som ikke gider Firefox (f.eks. kan jeg stadigvaek ikke faa Netflix til at virke i Firefox)
Gravatar #2 - Claus Jørgensen
16. jan. 2020 12:09
Der saves dog at man kan aendre "new tab" til noget andet. Deres default "new tab" er fint, men soegeboksen er kun til bing.com, det duer ikke.
Gravatar #3 - Claus Jørgensen
16. jan. 2020 16:25
Kan anbefales at slaa edge://flags/#edge-sound-content-setting til, saa man kan saette "Sound" til "Block" by default i edge://settings/content/sound

Samme med edge://flags/#edge-autoplay-user-setting-block-option for autoplay, saa man kan have "Block" som default.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login