mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (49351) skrev:Men hvordan bærer hun den så rundt?
Et nymodens bladecenter vejer mindre end en gammel laptop.
... der synes denne Acer Aspire 3680 går meget godt.
https://dl.dropbox.com/u/3243656/VIDEO0002.mp4
https://dl.dropbox.com/u/3243656/IMAG0398.jpg
Ja, der er lidt snyd!
http://support.acer.com/acerpanam/notebook/0000/Acer/Aspire3680/Aspire3680sp2.shtml skrev:Intel® Celeron® M 420 1.60 GHz
2048 MB PC2-5300 RAM
60 el. 40 GB 2.5" IDE harddisk (4200 RPM?)
https://dl.dropbox.com/u/3243656/VIDEO0002.mp4
https://dl.dropbox.com/u/3243656/IMAG0398.jpg
Ja, der er lidt snyd!
OxxY (49351) skrev:Det er ret cool at gøre noget hardware virtuelt :P Men hvordan bærer hun den så rundt?
Det er kun operativ systemet (yes, I know you're trolling!). Det er bare hvis der var noget hun senere skulle bruge på/i den.
... der overvejer at sætte vores gratis 256/56 forbindelse fra Stofa til at være failover for vores fiberforbindelse efter gårsdagens hændelse. Så kan vi da komme på nettet næsten uanset hvad, at 256/56 kbit er fesent, det er så en anden sag.
...Der lige har fundet ud af at Atea har været inde og fået eneret på tilbud på IBM udstyr. Dvs, skal man ud og investere i IBM udstyr vil man kun få listeprisen andre steder end hos Atea.
Frak >_< Så hjælper det jo ikke meget at ha en politik at man skal have tilbud fra 3 leverandøre før en investering finder sted.
Frak >_< Så hjælper det jo ikke meget at ha en politik at man skal have tilbud fra 3 leverandøre før en investering finder sted.
...der synes det er fedt vi andre skal betale* fordi hun "har noget på computeren, som er vigtigt". Thumbs up!
* går jeg ud fra
* går jeg ud fra
ja det gør det...der er dog dårlige forbindelse nogen steder. Men det har ikke noget med ingress at gøreQw_freak (49362) skrev:Virker det Europa?
Caek of Doom (49363) skrev:...der burde gå i bad.
...der tænker 'det gør jeg i morgen' :p
...der går i bad i aften! D:
...der har fået et spørgeskema fra Beep messen. Det indeholder 80% spørgsmål om Wupti, og det understreger meget godt, hvorfor jeg synes messen ikke holdt en meter. 125 kr for at shoppe i et Wupti outlet...
http://media.tumblr.com/tumblr_m7xzrhVWqO1qhy6fn.p...
Ronson (49369) skrev:...der synes det er fedt vi andre skal betale* fordi hun "har noget på computeren, som er vigtigt". Thumbs up!
* går jeg ud fra
Er ret sikker på at banken nok skal få fat i sine penge.
...Der ikke har råd til at holde vægten :P Jeg kan ikke komme op på 80KG igen. Jeg æder mig stok mæt ved alle hovedmåltider - ofte består morgen også ikke af andet end en fed grilled cheese sandwich.
Synes ikke jeg kan finde plads i budget till 2 ekstra måltider (mellemmåltider) :S Skal jeg til at stjæle maden? Eller er der andre ting man kan gøre for at øge vægten? Noget der nedsætter forbrændingen?
Synes ikke jeg kan finde plads i budget till 2 ekstra måltider (mellemmåltider) :S Skal jeg til at stjæle maden? Eller er der andre ting man kan gøre for at øge vægten? Noget der nedsætter forbrændingen?
SlettetBruger (49375) skrev:Eller er der andre ting man kan gøre for at øge vægten? Noget der nedsætter forbrændingen?
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/305649...
SlettetBruger (49375) skrev:...Der ikke har råd til at holde vægten :P Jeg kan ikke komme op på 80KG igen. Jeg æder mig stok mæt ved alle hovedmåltider - ofte består morgen også ikke af andet end en fed grilled cheese sandwich.
You're doing it wrong!
Hvis du vil tage på i vægt, så tag i stedet noget muskelmasse på i stedet for at tage fedt på.
Daniel-Dane (49376) skrev:Stop al motion.
Sidder stille på en stol fra 8-16 og i en sofa fra 17-22 kun afbrudt af 2x40minutters gåtur, til og fra arb.
Mort (49378) skrev:Hvis du vil tage på i vægt, så tag i stedet noget muskelmasse på i stedet for at tage fedt på.
Yes det var planen, men der skal ligesom også være noget der kan omdannes til muskler.
..der gør opmærksom på Black Friday i El-Giganten. Dog kan man ikke se hvad de får på tilbud-.-
fra mail fra elgigantos skrev:Elgiganten gør klar til Black Friday. Kampagnen starter kl. 08:00 fredag d. 23. november 2012, og gælder kun ved køb på hjemmesiden. Der er begrænset antal på de udvalgte produkter i kampagnen.
Så gør dig klar til at handle online, kampagnen starter, når vi går i sort.
Elgiganten | Black Friday
Ronson (49367) skrev:Jeg har ingen ide om hvordan den skal forstås. Du blev skuffet, men ikke lige så skuffet som du havde regnet med?
Personligt er jeg normalt ikke særlig vild med Bond, men denne her synes jeg faktisk var seelig (watchable?) . Dog stadig med sine negative sider - det er jo Bond - men langt færre end de andre.
Brugernavn (49373) skrev:...der har fået et spørgeskema fra Beep messen. Det indeholder 80% spørgsmål om Wupti, og det understreger meget godt, hvorfor jeg synes messen ikke holdt en meter. 125 kr for at shoppe i et Wupti outlet...
Det eneste positive var fra den messe var det kamera jeg købte. Ellers var det sq lidt tamt. Og for manget yngel...
hvis du vil tage på æd meget på få måltider og vent langtid imellem dem. For så sænker du dit stoffskifte....men det er alså bedst at tage muskler på istedet for fedt(just saying)SlettetBruger (49375) skrev:...Der ikke har råd til at holde vægten :P Jeg kan ikke komme op på 80KG igen. Jeg æder mig stok mæt ved alle hovedmåltider - ofte består morgen også ikke af andet end en fed grilled cheese sandwich.
csstener (49383) skrev:hvis du vil tage på æd meget på få måltider og vent langtid imellem dem. For så sænker du dit stoffskifte
Man kan da ikke spise færre måltider end 3 :P
Ronson (49385) skrev:Det er derfor man ikke tager til noget som TV 2 har arrangeret.
Der var et spørgskema hvor man blev spurgt om hvad man synes om det. Der skrev jeg: Børnefri områder.
Folk der bare aflaster deres yngel ved en computer resten af dagen, også kan vi andre ikke få lov til at prøve det af.. :(
der er nogen som kun spiser 1 gang om dagen også vold æder de på det tidspunkt. Det er også derfor deres stoffskifte er så lavt(prøvet at fortælle dem.men de fatter det ikk)SlettetBruger (49384) skrev:Man kan da ikke spise færre måltider end 3 :P
csstener (49387) skrev:der er nogen som kun spiser 1 gang om dagen også vold æder de på det tidspunkt. Det er også derfor deres stoffskifte er så lavt(prøvet at fortælle dem.men de fatter det ikk)
Der var engang hvor jeg slet ikke kendte til sult. Jeg spiste kun fordi de andre gjorte det... Men kunne holde heledagen uden mad.
Nu har jeg få fået forhøjet stofskifte.... Nu er jeg blevet fed... *host* Og jeg spiser som et svin.
sgt.borup (49364) skrev:... der synes at Sedra Smith, Microelectronic Circuits er urimeligt ringe til at forklare noget som helst.
Haha du er hverken den første eller sidste der får grå hår over den bog, puha jeg kan mærke hjernen krølle sammen bare ved at tænke på den :D
lad være med t spise som et 'svin' spis noget sund(frugt eller andet i den stil) imellem de 3 almene måltider. Også lad være med at "æde" dig mæt..spis til du er omkring 85% mæt.NioBe (49388) skrev:Der var engang hvor jeg slet ikke kendte til sult. Jeg spiste kun fordi de andre gjorte det... Men kunne holde heledagen uden mad.
Nu har jeg få fået forhøjet stofskifte.... Nu er jeg blevet fed... *host* Og jeg spiser som et svin.
...Der stadig ikke har brugt FitnessDK's faciliteter, selvom jeg har været medlem i 3 uger.
Planen var at gøre det om morgenen. Men 2 timer er ikke nok til at spise morgenmad, tage i fitness, bade, gå på arbejde, og ha lidt buffer-tid i tilfælde af at noget går galt (strygefejl på skjorter fx)
>_<
Planen var at gøre det om morgenen. Men 2 timer er ikke nok til at spise morgenmad, tage i fitness, bade, gå på arbejde, og ha lidt buffer-tid i tilfælde af at noget går galt (strygefejl på skjorter fx)
>_<
csstener (49390) skrev:lad være med t spise som et 'svin' spis noget sund(frugt eller andet i den stil) imellem de 3 almene måltider. Også lad være med at "æde" dig mæt..spis til du er omkring 85% mæt.NioBe (49388) skrev:Der var engang hvor jeg slet ikke kendte til sult. Jeg spiste kun fordi de andre gjorte det... Men kunne holde heledagen uden mad.
Jeg har faktisk skåret en del ned på det. Men Jeg mærker tit og ofte først mætheds følelsen nået tid efter jeg har spist.
Men forsøger at træne 2-3 gange om ugen så min dunk den er småk ud :P
NioBe (49392) skrev:Jeg mærker tit og ofte først mætheds følelsen nået tid efter jeg har spist.
Det er generelt ved alle, at der kan gå helt op til 30 minutter, typisk omkring 20 minutter før mætheds-signalet registereres.
Spørg mig ikke hvorfor... det er retarderet.
SlettetBruger (49393) skrev:Det er generelt ved alle, at der kan gå helt op til 30 minutter, typisk omkring 20 minutter før mætheds-signalet registereres.
Derfor jeg savner mit gamle stofskifte og min gamle sult, og min gamle mavesæk(Ja den jeg har nu er nok blevet udviddet en del efter al det mad jeg pludselig begyndte at indtage)... :(
NioBe (49394) skrev:SlettetBruger (49393) skrev:Det er generelt ved alle, at der kan gå helt op til 30 minutter, typisk omkring 20 minutter før mætheds-signalet registereres.
Derfor jeg savner mit gamle stofskifte og min gamle sult, og min gamle mavesæk(Ja den jeg har nu er nok blevet udviddet en del efter al det mad jeg pludselig begyndte at indtage)... :(
Mon du er gravid?
Det skal du ikke være ked af. Det er vel ca 2 mdr siden jeg sidst var SATS >_<SlettetBruger (49391) skrev:...Der stadig ikke har brugt FitnessDK's faciliteter, selvom jeg har været medlem i 3 uger.
>_<
Men men men! Nu har en ven og jeg lagt en plan for træning.. Mandag og onsdag i SATS, fredag indendørsfodbold, søndag løb ^^
Hånter (49395) skrev:NioBe (49394) skrev:SlettetBruger (49393) skrev:Det er generelt ved alle, at der kan gå helt op til 30 minutter, typisk omkring 20 minutter før mætheds-signalet registereres.
Mon du er gravid?
Ha ha nej, gud forbyde det. :P
Er sq ikke klar til yngel.
Magten (49398) skrev:...der ikke forstår hvorfor Google nu har valgt at flytte det ganske fine panel med søgeværktøjer op under søgefeltet...
Hos mig er det helt forsvundet, det er pisse nedern. Og efter de sidste par updates til google mail er den bare også begyndt at være tung at trække og sløv, syntes det går ned ad bakke for kære google...
edit: aaah man skal trykke på search tools for at få en ny bar frem der giver dropdown menuer til de gamle tools...
hvorfor helvede er det at vi alle sammen kører 16:9 skærme og alle insisterer på at content kun må være verticalt ...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.