mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #45301 - terracide
24. jul. 2012 14:03
Jakob Jakobsen (45297) skrev:
Og du mener at sampling-raten på en CD som er 44.100hz, er det samme som den gengivne lyds frekvens?

Nej, din fede mongol, jeg nsaker om 128 kbit MP3 (16.000Hz loft) vs. CD audio (20.000Hz loft)...stod det ikke på din google-søgning? :D

Det du psåtår du ikke kan høre forskel på! :D
Gravatar #45302 - terracide
24. jul. 2012 14:06
...der morer sig når smølfer løber rundt efter deres egen hale.

Hvad jeg har lært i dag er:

Fede-jakob, Dumme-navn og QW-dork kan ikke finde et PC system der er bedre.
Fede-Jakob kan ikke kende forskel på 128 kbit MP3 og CD-audio.
Fede-jakob, Dumme-navn og QW-dork tror at CD'ers sampling frekvens har noget med sagen at gøre.

Keep 'em comming! :D
Gravatar #45303 - Slettet Bruger [1831327921]
24. jul. 2012 14:06
...Der endelig har fået scrapet Firefly -.- Det er noget bøvl, automatiske scrapere følger den rækkefølge som hvert afsnit er frigivet på tv, dvs den forkerte rækkefølge i forhold til Blu-ray'en.

Hvis der er nogen der mangler NFO'erne på Firefly så de passer så sig endelig til.
Gravatar #45304 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 14:07
terracide (45299) skrev:
Så du siger at du ikke kan høre forskel på en 128 Kbit MP3 (loft ved 16.000Hz) og så CD-audio(loft ved 20.000Hz)?

1. Citer mig lige, der hvor jeg har påstået det.
2. Hvis du tror den eneste forskel på CD-lyd og en 128bit MP3-fil er frekvensen de går op til, så har du lidt at lære endnu min lille padawan.

Hvis vi tager CD-lyd der ikke er begrænset og og samme lyd, der er cuttet ved 16kHz, så vil jeg næsten vædde med at du ikke ville kunne høre forskel.

Der er selvfølgelig forskel på hvor dårligt man hører i forhold til alderen, men jeg kan garantere for at du ikke kan høre 20kHz mere.
Gravatar #45305 - Fjolle
24. jul. 2012 14:07
terracide (45302) skrev:
...der morer sig når smølfer løber rundt efter deres egen hale.

Du er sød.
Gravatar #45306 - wc4
24. jul. 2012 14:13
terracide (45270) skrev:
Quaddie = PC-navn for min i7...afløste "Spanden"

Var ellers sikker på at jeg havde gættet rigtigt på et af dine ord denne gang. Men æv, havde ikke ret.
Gravatar #45307 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 14:26
Terra...?

Røg din forbindelse, eller blev du pludselig kaldt hjem til "Jill"?
Gravatar #45308 - terracide
24. jul. 2012 14:27
Jakob Jakobsen (45304) skrev:
1. Citer mig lige, der hvor jeg har påstået det.

Hvor gammel er du Fede-Jakob?
Gælder dit eget "argument" ikke på dig selv?:

Jakob Jakobsen (45283) skrev:

Ja, det er utroligt vigtigt at kunne nå 40kHz, når et normalt menneske kan høre op til omkring 20kHz og du, i din alder, nok er nede omkring 16kHz.

Jeg kan nu kun tælle en. En som ikke kan forsvare sig og begynder at kaste med lort i stedet.

2. Hvis du tror den eneste forskel på CD-lyd og en 128bit MP3-fil er frekvensen de går op til, så har du lidt at lære endnu min lille padawan.

Hvis du tror at jeg mener dette, har du meget at lære Bantha...

Hvis vi tager CD-lyd der ikke er begrænset og og samme lyd, der er cuttet ved 16kHz, så vil jeg næsten vædde med at du ikke ville kunne høre forskel.

Hvis og hvis min røv er spids...

Der er selvfølgelig forskel på hvor dårligt man hører i forhold til alderen, men jeg kan garantere for at du ikke kan høre 20kHz mere.

Jeg kan garentere dig at jeg kan høre et godt stykke over 16.000 Hz stadig...ørelæger (og øjenlæger) bliver altid overraskede...byrden ved at være født med gode sanser...
Gravatar #45309 - didriksen86
24. jul. 2012 14:28
Det er ret uheldigt at du med dine gode gener er blevet opdraget således at du ikke kan opføre dig anstændigt(i et forum)..
Gravatar #45310 - terracide
24. jul. 2012 14:36
didriksen86 (45309) skrev:
Det er ret uheldigt at du med dine gode gener er blevet opdraget således at du ikke kan opføre dig anstændigt(i et forum)..

Har intet md sagen at gøre..men det kommer ikke bag på mig...kan du hellere ikke høre forskel på en MP3 og en CD? :D
Gravatar #45311 - didriksen86
24. jul. 2012 14:39
Jeg kan nok ikke høre forskel men som den idiot jeg er, så køber jeg dyre hovedtelefoner til min arbejdsmaskine og lytter til spotify, som sikkert er sub kvalitet..
Gravatar #45312 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 14:42
terracide (45308) skrev:
Jeg kan garentere dig at jeg kan høre et godt stykke over 16.000 Hz stadig...ørelæger (og øjenlæger) bliver altid overraskede...byrden ved at være født med gode sanser...

Det er fint nok. Men kan du så ikke forklare mig vigtigheden i at dine højttalere kan levere 40kHz, når du alligevel ikke kan høre over halvdelen?
Gravatar #45313 - Elskov
24. jul. 2012 14:45
terracide (45310) skrev:
Har intet md sagen at gøre..

Så længe du er på et forum/har med andre mennesker at gøre, så er det altid relevant, hvordan man opfører sig, vil jeg vove at påstå. Men okay, nu er jeg jo heller ikke socialt afstumpet. Jeg regner ikke med, at du fanger min pointe. Jeg ved godt, at respekt, hensyn og almen sund fornuft i sociale sammenhænge ikke er dine stærke sider...
Jeg håber virkelig, at det kun er på newz, at du går full retard.
Gravatar #45314 - Magten
24. jul. 2012 14:46
...der lige er blevet stukket af en bi.. Gik stille og roligt væk fra den men den blev fanme ved med at følge efter og stak til sidst :(
Gravatar #45315 - terracide
24. jul. 2012 14:47
Jakob Jakobsen (45312) skrev:
Det er fint nok. Men kan du så ikke forklare mig vigtigheden i at dine højttalere kan levere 40kHz, når du alligevel ikke kan høre over halvdelen?

Du undgår det dropoff der findes ved 20.000HZ på de fleste PC højtalerenheder...ved du slet ingen ting om Hi-Fi ud over det du googler dig til?

Gravatar #45316 - terracide
24. jul. 2012 14:47
Elskov (45313) skrev:
Så længe du er på et forum/har med andre mennesker at gøre, så er det altid relevant, hvordan man opfører sig, vil jeg vove at påstå. Men okay, nu er jeg jo heller ikke socialt afstumpet. Jeg regner ikke med, at du fanger min pointe. Jeg ved godt, at respekt, hensyn og almen sund fornuft i sociale sammenhænge ikke er dine stærke sider...
Jeg håber virkelig, at det kun er på newz, at du går full retard.

Skal du ikke snart have noget at æde? :)
Gravatar #45317 - Fjolle
24. jul. 2012 14:49
Har du prøvet at lade være med at bade i honning?
Gravatar #45318 - didriksen86
24. jul. 2012 14:51
Jeg har altså en stærk mistanke om at terra savner sit dårlige karma..
Gravatar #45319 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 14:52
terracide (45315) skrev:
Du undgår det dropoff der findes ved 20.000HZ på de fleste PC højtalerenheder...ved du slet ingen ting om Hi-Fi ud over det du googler dig til?

Har du noget data der understøtter at dine superûberpclautsprechere!111oneoneone har mindre dropoff omkring 20kHz, end kvalitetshøjttalere der kun lover 20kHz?

Når man skilter med 40kHz, får jeg straks tanken hen på PMPO og andre Brian-tal der intet hold har i virkeligheden.
Gravatar #45320 - Elskov
24. jul. 2012 14:53
terracide (45316) skrev:

Skal du ikke snart have noget at æde? :)

Jeg har lige spist, men det var pænt af dig at spørge. Du lærer hurtigt!
Gravatar #45321 - terracide
24. jul. 2012 14:56
jfr. denne så kan jeg stadig høre 20.000Hz.
http://www.audiocheck.net/audiotests_frequencychec...

Er lidt i tivl om de 21.000Hz, men de 20.000Hz er der helt sikkert.

Tvvilen ville ikke være der hvis jeg havde 20.000Hz tweeters...
Gravatar #45322 - XorpiZ
24. jul. 2012 14:58
Selvfølgelig tager vi dit ord for gode varer.
Gravatar #45323 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 15:01

Ja, for dine højttalere derhjemme er selvfølgelig kalibreret og i sådan en kvalitet at de ikke skaber resonans osv.
Prøv med professionelt udstyr, så kan det være at vi tror på dig.

Har lige hurtigt kigget xbitlabs igennem og kunne kun finde et ud af 5-6 højttalersæt, der havde mindre dropoff ved 20kHz, end dine superhøjttalere.
Så ja, der er vist dømt Brian-tal når de nævner de 40kHz.
Gravatar #45324 - terracide
24. jul. 2012 15:04
Jakob Jakobsen (45323) skrev:

Ja, for dine højttalere derhjemme er selvfølgelig kalibreret og i sådan en kvalitet at de ikke skaber resonans osv.
Prøv med professionelt udstyr, så kan det være at vi tror på dig.

Nej, mine højtalere er slt ikke kaliberede...oh wait:

Både polaritet, vinkel, afstand ect ER kaliberet...hvorfor insitere du på at lige en idiot hver gang du poster? :)

Har lige hurtigt kigget xbitlabs igennem og kunne kun finde et ud af 5-6 højttalersæt, der havde mindre dropoff ved 20kHz, end dine superhøjttalere.
Så ja, der er vist dømt Brian-tal når de nævner de 40kHz. [/quote]

Nej, du MENER det er Brian tal...men du har intet at have det.

OG kan du ikke høre mere ned 16.000HZ...du undvidger dit selvmål ret heftigt? :D
Gravatar #45325 - Magten
24. jul. 2012 15:04
Fjolle (45317) skrev:
Har du prøvet at lade være med at bade i honning?
Jeg har overvejet det, men det dufter så godt :(
Gravatar #45326 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 15:14
terracide (45324) skrev:
Nej, du MENER det er Brian tal...men du har intet at have det.

Nej der er INTET der understøtter de 40kHz, andet end producentens egen reklame.

Man kan jo også kigge på deres andre tal, hvor de påstår at de kan levere 70Wx7 + 210W RMS. Altså 700W RMS.
Eneste problem er dog at der er forsikret med 3A, hvilket gør at forstærkeren kan trække 690W fra elnettet.
Det gør altså at dine seje højttalere kan levere mere effekt, end de kan trække, hvilket jeg synes er meget imponerende.
En tommelfingerregel for kvalitetesforstærkere, er at de kun kan levere ca. halvdenel af den effekt som de bruger.

Men det kan jo selvfølgelig være at dine højttalere bryder et par naturlove.

Men jeg tror nærmere at når de lyver med et tal, så gør de det jo nok også med de andre.
Gravatar #45327 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. jul. 2012 16:02
>_< my head explodes!!

Terra, kære Terra ...

Hør her Henrik, jeg ved godt at de alle er efter dig herinde på newz, men for fa'en - kan du ikke godt snakke pænt til dem? Det vil måske højne din troværdighed bare en lille bitte smule?...

Endvidere, så brug lige 10 sekunder på at læse korrektur/finde stavefejl inden du trykker "indsend" - det er det "preview" funktionen er til for ;)

...

Oh, og har vi ikke haft denne diskussion før? Da var du bare imod "audiofile", og at ingen kunne høre forskel så vidt jeg husker ... Gider dog ikke finde tråden igen ...
Gravatar #45328 - terracide
24. jul. 2012 16:38
Thoroughbreed (45327) skrev:
>_< my head explodes!!

Terra, kære Terra ...

Hør her Henrik, jeg ved godt at de alle er efter dig herinde på newz, men for fa'en - kan du ikke godt snakke pænt til dem? Det vil måske højne din troværdighed bare en lille bitte smule?...

Endvidere, så brug lige 10 sekunder på at læse korrektur/finde stavefejl inden du trykker "indsend" - det er det "preview" funktionen er til for ;)

...

Oh, og har vi ikke haft denne diskussion før? Da var du bare imod "audiofile", og at ingen kunne høre forskel så vidt jeg husker ... Gider dog ikke finde tråden igen ...

At du gider...og nej, det var ang."monster" kabler...
Gravatar #45329 - Nielson
24. jul. 2012 17:01
Det er sjovt at se Henrik slynge om sig med svinere og smileyer når han har indset at han tager fejl, men bare ikke vil indrømme det.

Det er ligesom når man er ved at diskutere med en person og han så bare sidder med et kæmpe smil på, men man kan lige ane tårerne i øjnene på ham, fordi han ikke kan tage mere.
Gravatar #45330 - terracide
24. jul. 2012 17:26
Nielson (45329) skrev:
Det er sjovt at se Henrik slynge om sig med svinere og smileyer når han har indset at han tager fejl, men bare ikke vil indrømme det.

Det er ligesom når man er ved at diskutere med en person og han så bare sidder med et kæmpe smil på, men man kan lige ane tårerne i øjnene på ham, fordi han ikke kan tage mere.

Jeg elsker når en ny tåbe dukker op, intet kommer med, men alligevel får et penis-klem af de andre....lige børn leger bedst ;)
Gravatar #45331 - Nielson
24. jul. 2012 17:29
terracide (45330) skrev:
Jeg elsker når en ny tåbe dukker op, intet kommer med, men alligevel får et penis-klem af de andre....lige børn leger bedst ;)

No wonder. Du er også en lille smule gay.
Gravatar #45332 - terracide
24. jul. 2012 17:41
Jakob Jakobsen (45326) skrev:
Nej der er INTET der understøtter de 40kHz, andet end producentens egen reklame.

Man kan jo også kigge på deres andre tal, hvor de påstår at de kan levere 70Wx7 + 210W RMS. Altså 700W RMS.
Eneste problem er dog at der er forsikret med 3A, hvilket gør at forstærkeren kan trække 690W fra elnettet.
Det gør altså at dine seje højttalere kan levere mere effekt, end de kan trække, hvilket jeg synes er meget imponerende.
En tommelfingerregel for kvalitetesforstærkere, er at de kun kan levere ca. halvdenel af den effekt som de bruger.

Men det kan jo selvfølgelig være at dine højttalere bryder et par naturlove.

Men jeg tror nærmere at når de lyver med et tal, så gør de det jo nok også med de andre.

Jeg vidste ikke du havde bekræftet at du ikke kan høre over 16.000Hz? :)

Sjovt som mod-argument hele tiden skifter...uden de første spørgsmål bliver besvaret...er du muggen chubby? :)
Gravatar #45333 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 17:44
terracide (45332) skrev:
Jeg vidste ikke du havde bekræftet at du ikke kan høre over 16.000Hz? :)

Sjovt, jeg kan ikke huske at jeg på noget tidspunkt har påstået at jeg ikke kan høre over 16kHz eller omvendt.
Derimod har du påstået det gentagne gange, uden at kunne/ville citere mig der hvor jeg skriver det.

Grav dig bare længere ned Terra, du er godt på vej allerede.
Gravatar #45334 - terracide
24. jul. 2012 17:57
Jakob Jakobsen (45333) skrev:
Sjovt, jeg kan ikke huske at jeg på noget tidspunkt har påstået at jeg ikke kan høre over 16kHz eller omvendt.
Derimod har du påstået det gentagne gange, uden at kunne/ville citere mig der hvor jeg skriver det.

Grav dig bare længere ned Terra, du er godt på vej allerede.

Så din høresle dækker op til 20.000HZ...men min gør ikke.
Er det så svært at svare på chubby?

OG hvis jeg svare på dit væven udenom...så kommer der jo bare en anden væven uden om...tråden er jo fyldt med dig der ikke kan læse, væver udenom og er "unik" i det din høresle åbenbart er imun over for det tab du påstår jeg skulle lide af.

Hvad har du bræget udenom jeg bare kan huske lige nu:

PC højtalere.
16.000 Hz
Dit bræk med 44.1Khz..
Min hørelse..

Har jeg glemt noget? :D
Gravatar #45335 - Qw_freak
24. jul. 2012 18:05
... Der er ret sikker på at Terra i en tåge af illusioner om hans egen intelligens og selvglæde sidder og klukker af grin over sit eget intellekt, fuldstændig uvidende om hvordan han i virkeligheden er den klovn alle andre griner af...
Gravatar #45336 - Qw_freak
24. jul. 2012 18:09
@Terra

For at komme tilbage til udgangspunktet, hvorfor har du "kun" investeret i et pc-lydsystem og ikke i noget tungere lyd?
Gravatar #45337 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 18:11
terracide (45334) skrev:
Så din høresle dækker op til 20.000HZ...men min gør ikke.
Er det så svært at svare på chubby?

Igen, citer mig hvor jeg har påstået dette!

Jeg har ikke noget professionelt udstyr til at teste min hørelse og har aldrig fået målt den, da jeg ikke har haft problemer med den.
Jeg er heller ikke så dum at jeg tror at en onlinetest virker på mine højttalere, men nu er det dog heller ikke superhøjttalere der kan producere energi ud af ingenting.
Jeg vil dog skyde på at jeg kan høre mellem 16-18kHz.

terracide (45334) skrev:
OG hvis jeg svare på dit væven udenom...så kommer der jo bare en anden væven uden om...

Igen, så er den der væver udenom her kun dig, som ikke kan tåle at dine überhøjttalere ikke er så gode som du selv tror.

terracide (45334) skrev:
tråden er jo fyldt med dig der ikke kan læse, væver udenom og er "unik" i det din høresle åbenbart er imun over for det tab du påstår jeg skulle lide af.

Igen hvor påstår jeg at min hørelse er bedre end din?

terracide (45334) skrev:
PC højtalere.

Hvad er forskellen på et surroundsæt til TV og et surroundsæt til PC?
Absolut ikke andet end hvad der står på æsken. Det giver fin lyd, uanset om det bliver sluttet til PC, TV eller telefonen.
At du tror at der er en magisk forskel, gør ikke at der faktisk er en.

terracide (45334) skrev:
16.000 Hz

Det var dig der kom med den ekstremt lamme sammenligning mellem CD-lyd og en 128 bit MP3.
Det er ikke på grund af begrænsningen på 16kHz du kan høre forskel, det er på grund af den voldsomme komprimering.
Det ved selv min 11-årige tøs, men åbenbart ikke Terra med den høje "IQ".

terracide (45334) skrev:
Dit bræk med 44.1Khz..

Jeg regnede ikke med at du var så dum, at du vitterligt mente at forskellen på CD-lyd og en 128 bit MP3 kun var den maksimale frekvens, så jeg troede du var lidt mindre dum og "tænkte" på samplingfrekvensen.

terracide (45334) skrev:
Min hørelse..

Ja undskyld, jeg regnede med at din hørelse fungerede som et normalt menneskes og blev dårligere med alderen, men du kan jo tydeligvis høre lige så høje frekvenser som et barn, hvilket du har bevist ved at lytte til dine überhøjttalere.
Gravatar #45338 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. jul. 2012 18:38
terracide (45328) skrev:

At du gider...og nej, det var ang."monster" kabler...

Nåja! Monster-cables, det er sguda rigtigt!

Men meget kan du sige om mig, men jeg taler da pænt til dig - og derfor forventer jeg at få det samme tilbage ...

Måske er du en dum troll, og de andre har ret - måske er det omvendt ... Jeg ved det ikke, og jeg vil ikke blande mig i denne diskussion (omend, jeg kan høre ~21khz)

Anyway! Måske - kun måske - ville "de andre" snakke pænere til dig, istedet for at komme med "fallacies" o.a. hvis du talte pænt til folk ... Hvem siger at JJ er chubby? Kender du ham? Og Eva, so what? Der er absolut ingen grund til at angribe deres person ...

Jeg har set fornuftige indlæg/samtaler her på Newz fra din side, så jeg ved at det kan lade sig gøre ... Du er jo ikke så dum i sidste ende?... Er du vel?

tl;dr

Snak pænt - en eller anden skal jo starte ^_^
Gravatar #45339 - sgt.borup
24. jul. 2012 18:46
... der har snakket med mit elselskab vedr. differencen mellem årsaflæsningen og mit abonnement, resultat ? efterregning på 5800,- kr
Gravatar #45340 - Jakob Jakobsen
24. jul. 2012 18:47
Thoroughbreed (45338) skrev:
Hvem siger at JJ er chubby?

Ja jeg synes det er noget svineri hver gang han kommer med den.
Jeg er absolut ikke "chubby", jeg er FED.
Gravatar #45341 - Elskov
24. jul. 2012 19:09
Jakob Jakobsen (45340) skrev:

Jeg er også fed, jeg har bare svært ved at se, hvordan det er så relevant, at terra skal klemme det fact ind i hver eneste sætning.
Gravatar #45342 - sgt.borup
24. jul. 2012 19:15
Elskov (45341) skrev:
Jakob Jakobsen (45340) skrev:

Jeg er også fed, jeg har bare svært ved at se, hvordan det er så relevant, at terra skal klemme det fact ind i hver eneste sætning.

Fordi han kan ? :/

Gravatar #45343 - Qw_freak
Elskov (45341) skrev:
jeg har bare svært ved at se, hvordan det er så relevant, at terra skal klemme det fact ind i hver eneste sætning.

Det er skam heller ikke relevant men det flytter fokus fra hans fejltagen og er et forsøg på at opildne folk til raseri...
Lidt på samme måde som folk der er opslugt af raseri er nemmere at slås mod end folk der tænker rationelt...
Gravatar #45344 - Jakob Jakobsen
Elskov (45341) skrev:

Han må jo være ret mentalt retarderet, hvis han stadig tror det generer en.
Af samme grund kan han nok ikke finde på noget mere opfindsomt at komme med.
Gravatar #45345 - Fjolle
24. jul. 2012 19:18
sgt.borup (45339) skrev:
... der har snakket med mit elselskab vedr. differencen mellem årsaflæsningen og mit abonnement, resultat ? efterregning på 5800,- kr

Pff. Det er jo ingenting. Har hørt om nogen der skulle betale £30.000 :=)

Kunne Terra ikke komme med en frekvenskarakteristik for de der superhøjtalere, så vi andre kan se hvad han snakker om?

(Og hvad er frekvensresponsen på dit lydkort?)
Gravatar #45346 - sgt.borup
24. jul. 2012 20:05
Fjolle (45345) skrev:
Pff. Det er jo ingenting. Har hørt om nogen der skulle betale £30.000 :=)

Kunne Terra ikke komme med en frekvenskarakteristik for de der superhøjtalere, så vi andre kan se hvad han snakker om?

(Og hvad er frekvensresponsen på dit lydkort?)

Jeg tænker også på signal/støjforhold som THD osv ? Det har vel også noget at sige ??
Gravatar #45347 - Qw_freak
24. jul. 2012 20:17
Men spørgsmålet var jo om det kunne fås bedre som et decideret pc speaker system...
Gravatar #45348 - Windcape
24. jul. 2012 20:31
... der nu er single igen.

Swedish blondes, here I come!
Gravatar #45349 - Mamad (moveax1ret)
24. jul. 2012 20:41
åhhh blondiner.......det er nu den bedste ting ved jeres genetiske breddegrad......

Jovist der er der også piger der ikke er blonde der er pæne nok, men afbleg deres hår, så ser de altid bedre ud.

Men altså, kender i det, når man på arbejdspladsen hører "TIK TIK TIK TIK" lyden af højhælede sko, og man kigger op fra ens programmeringsproblemer og ser en 1.85 høj skandinavisk blondine i højhælede sko, strømpebukser, kort nederdel, og en hvid trøje med cleveage....hele rummet lyser op, englene synger og der for et kort øjeblik.....bare lige et kort millisekund glemmer man at man er tvunget til at sidde og kæmpe med Apples egen implementering af x509 standarden der ikke er dokumentet på en lorte bøsse mac maskine der er slov as fuck med et IDE der crasher 3 gange dagligt, og det eneste man tænker er: "GOD FUCKING DAMN JEG KUNNE GODT STRAFFE HENDE GENTAGENDE GANGE" ?

Kender i det? Det er snart det eneste der holder mig i Danmark.............
Gravatar #45350 - Ronson ⅍
24. jul. 2012 20:47
Ja.

Eller, jeg sidder på kontor med 2 andre fyre i et industrikvarter i Kolding.

But other than that - ja.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login