mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (44449) skrev:Fordi det er super fedt at droppe nogen pga deres musiksmag :P
Hun havde bagt en kanel-snegl til mig, til spejder, så jeg kunne godt se igennem fingrende med det.
Magten (44451) skrev:...der er ved at investere i en 120GB Intel 330 SSD - til 792 kr. Mega fed rabat vi får hos Dustin igennem arbejdet - prisen inden jeg loggede ind var 799 kr!
Gælder Intels Cash-back mon også på den gamle model der? for så ku du jo spare endnu mere.
Fjolle (44453) skrev:For helvede Porre. Tøsen var vel 12 år eller noget i den stil da de var populære.
Og desuden er du udelukket fra nogen sinde at kunne dømme andre folks smag.
Fordi jeg er naturligvis IKKE det mest sarkastiske, god-hjertede menneske i Danmark, og gjorde det SLET ikke klart at det var gas i samme øjeblik det blev sagt da jeg har et pot-ringe pokerfjæs?
Hvad mente du egentlig med gamle model? 330 serien er da rimelig ny?SlettetBruger (44452) skrev:Gælder Intels Cash-back mon også på den gamle model der? for så ku du jo spare endnu mere.
320 serien derimod :)
Åh nej, en fremmed mand på internettet driller mig med, at han ikke vil være virtuelle venner på et socialt netværk.
http://www.lovebabypictures.com/download/crying_ba...
:P
http://www.lovebabypictures.com/download/crying_ba...
:P
...Der slæbte førnævnte dame ned til et hyggeligt pizzeria igår, hvor, efter vi havde spist, hun sagde "Tak for mad"
Hertil sagde jeg "Pff, du kan sku da selv betale..." med et smil på læben.(hvor ellers?) Hun troede jeg betalte da jeg var oppe og bestille, og gik derfor i total forlegen-panik over at ha 'tvunget mig til at betale på den måde'. Det var naturligvis min plan hele tiden, men så fik jeg da dét sjov ud af det.
"Du er sku ikke særlig flink ved pigerne" var der lige en kammerat der skrev, forstår det ikke..
Hertil sagde jeg "Pff, du kan sku da selv betale..." med et smil på læben.(hvor ellers?) Hun troede jeg betalte da jeg var oppe og bestille, og gik derfor i total forlegen-panik over at ha 'tvunget mig til at betale på den måde'. Det var naturligvis min plan hele tiden, men så fik jeg da dét sjov ud af det.
"Du er sku ikke særlig flink ved pigerne" var der lige en kammerat der skrev, forstår det ikke..
...Der ironisk nok*, måske igen er blevet ramt af halsbetændelse/forkølelse.
* ironisk fordi jeg drillede Caek med hvor lang tid det tager at komme over
* ironisk fordi jeg drillede Caek med hvor lang tid det tager at komme over
Det ville aldrig falde mig ind at date en dame, der hører Take That eller Justin Bieber og sådan noget indholdsløst pis. Jeg ville på forhånd vide, at vi var alt, alt for forskellige - og at hun sandsynligvis var meget beskedent begavet.
Musiksmag er sgu et fantastisk parameter, når der skal frasorteres.
Musiksmag er sgu et fantastisk parameter, når der skal frasorteres.
LinguaIgnota (44468) skrev:Musiksmag er sgu et fantastisk parameter, når der skal frasorteres.
Hvad så med de folk der ikke lytter til teksterne i musikken, men kun lytter for molodien eller for at ha baggrundstøj? hvordan håndtere din sorterings algoritme dem?
LinguaIgnota (44472) skrev:Jeg er ikke interesseret i mennesker, der ikke er interesseret i musik.
Javel.
OxxY (44473) skrev:Magten (44464) skrev:...hvis SSD er afsendt.. Så håber jeg fanme PostDK får lagt den i døgnposten imorgen så jeg kan lege i weekenden :D
...der der blevet lidt lun på Sonos til hytten.. Men det er sgu halvdyrt det skidt :(
Køb en squeezebox :)
Jeg ville give dig en relevant Rating, men jeg ville ikke anbefale Squeezebox til IT-folk. Opdateringer sker sjældent, på trods af et hav af bugs.
Det er som en hardware-udgave af Spotify for WP7.
Wut? Der er en 3-5 opdateringer om året og har været det de sidste i hvertfald 3 år. Og ved ikke lige hvilke bugs du taler om, min har nu kørt klipepstabilt i næsten 4 år, og med de løbende opdateringer er batterilevetiden på duet-remoten nok 4-doblet. Og fordelen ved squeezebox er jo at det er et rimeligt åbent system, i modsætning til sonos der er totalt lukket, og derfor burde tiltale IT folk noget mere :p
OxxY (44475) skrev:Der er en 3-5 opdateringer om året og har været det de sidste i hvertfald 3 år
Har ikke fået én opdatering i snart 3 måneder, på trods af at der er meget kendte problem med fx alarm-funktionen. Så er der heller ikke all sange på Spotify den gider afspille, men bare går i stå,
De fleste bugs er Spotify relaterede egentlig. men det er også sket at når jeg skifter imellem netradioer for hurtigt så fryser den og skal ha pillet strømmen fra.
SlettetBruger (44476) skrev:OxxY (44475) skrev:Der er en 3-5 opdateringer om året og har været det de sidste i hvertfald 3 år
Har ikke fået én opdatering i snart 3 måneder, på trods af at der er meget kendte problem med fx alarm-funktionen. Så er der heller ikke all sange på Spotify den gider afspille, men bare går i stå,
De fleste bugs er Spotify relaterede egentlig. men det er også sket at når jeg skifter imellem netradioer for hurtigt så fryser den og skal ha pillet strømmen fra.
Ah, så dit problem er med en 3'rd party spotify app, og ikke squeezeboxen? Det er jo noget helt andet... Og der har da været opdatering til Logitech Server + et par små opdateringer i år. Netradio har jeg heller ikke oplevet problemer med, men jeg skifter normalt også kune lige et par gange i starten for at finde en di.fm stream der er god :P
(ps jeg kender intet til alarm funktionen, så om den er buggy vil jeg ikke udtale mig, jeg bruger den til at høre musik :P)
Det har jeg overvejet men det jeg har set har ikke imponeret mig synderligt. Og så meget billigere er de vist heller ikke?OxxY (44473) skrev:Køb en squeezebox :)
Det der tiltaler mig er noget der virker.. Er fuldstændig ligeglad med om det er lukket eller åbent så længe jeg kan det jeg skal :)OxxY (44475) skrev:Og fordelen ved squeezebox er jo at det er et rimeligt åbent system, i modsætning til sonos der er totalt lukket, og derfor burde tiltale IT folk noget mere :p
I det her tilfælde vil jeg gerne kunne streame musik fra min server og Spotify til stue, køkken, bad og soveværelse (og gerne kunne vække mig der).
Og det skal kunne styres fra Windows, OSX, WP, Android og iOS.
...der for laaaaang tid siden pointerede overfor en kollega (nu tidligere) at hans løsning til tildeling af printere var ualmindeligt retarderet og ikke ville virke hvis de en dag skulle have terminal servere.. Nu har de så fået terminal servere og gud hvor det kører elendigt <3
@Magten: Tjah min duet har kosten 1300 eller sådan noget i elgiganten, og der er utallige styringsting til (om ikke andet kan man strikke sit eget html sammen hvis man er meget kræsen :P) Sonos var sidst jeg kiggede en del dyrere. Jeg har haft squeezebox længe, og kender nogle stykker der også bruger det og er glade og tilfredse. Og dem jeg kender der har haft sonos har haft problemer fordi den ikke indexerer men sender queries via SMB (eller lign) hver gang, og derfor kræver lidt af det system musikken ligger på, også selvom det normalt bliver sagt at squeezecenter er mere krævende, men det har nu ikke været min erfaring.
Begge dele er sikkert ganske glimrende hvis man har en nogenlunde server/nas til at hoste skidtet. Jeg kan bare personligt godt lide at squeezeboxen kører på mit eget netværk på en server jeg selv installerer, således jeg kan fejlfinde hvis der nu er noget der ikke er optimalt *shrugs*
... der hører lidt Panzerchrist \m/
Begge dele er sikkert ganske glimrende hvis man har en nogenlunde server/nas til at hoste skidtet. Jeg kan bare personligt godt lide at squeezeboxen kører på mit eget netværk på en server jeg selv installerer, således jeg kan fejlfinde hvis der nu er noget der ikke er optimalt *shrugs*
... der hører lidt Panzerchrist \m/
OxxY (44477) skrev:Ah, så dit problem er med en 3'rd party spotify app, og ikke squeezeboxen?
Mit største problem er alarmen... alt det andet er ligemeget da jeg for det meste kun bruger den til at høre P2
SlettetBruger (44481) skrev:Mit største problem er alarmen... alt det andet er ligemeget da jeg for det meste kun bruger den til at høre P2
Køb en clockradio?
Har haft en i 8+ år. Den kan vise klokken, vække mig med musik (radio) og høre radio.
Der kommer dog ingen opdateringer til den.
@OxxY
Duet står til 2400 kr nu :( Til 1300 kr ville det klart have gjort en forskel vil jeg sige :)
Mht. performance på server/NAS bliver det ikke noget problem, den får rigeligt regnekraft..
Nå, jeg må vente og se.. Det bliver alligevel ikke lige foreløbigt jeg investerer i det :D
Duet står til 2400 kr nu :( Til 1300 kr ville det klart have gjort en forskel vil jeg sige :)
Mht. performance på server/NAS bliver det ikke noget problem, den får rigeligt regnekraft..
Nå, jeg må vente og se.. Det bliver alligevel ikke lige foreløbigt jeg investerer i det :D
Ronson (44479) skrev:Musik er andet end lyrik.LinguaIgnota (44472) skrev:Jeg er ikke interesseret i mennesker, der ikke er interesseret i musik.
http://peecee.dk/uploads/062012/vampires-kiss.jpeg
...der havde bestilt en omgang Eva Trio Sauvignon Blanc glas hos Bahne for 2 uger siden da de var på tilbud.. Efter at have rykket dem flere gange fik jeg nu beskeden om at de var udsolgt og ikke var til at skaffe, men jeg var velkommen til at komme og hente den ligegyldige dims til 50 kr jeg havde bestilt samtidig.. Ellers tak..
Magten (44486) skrev:...der havde bestilt en omgang Eva Trio Sauvignon Blanc glas hos Bahne for 2 uger siden da de var på tilbud.. Efter at have rykket dem flere gange fik jeg nu beskeden om at de var udsolgt og ikke var til at skaffe, men jeg var velkommen til at komme og hente den ligegyldige dims til 50 kr jeg havde bestilt samtidig.. Ellers tak..
Så kan du lære at købe eva trio bras :P
edit: når det er sagt, så er lige den glas serie nok det eneste eva trio der er noget værd.
apkat (44482) skrev:Køb en clockradio?
Har haft en i 8+ år. Den kan vise klokken, vække mig med musik (radio) og høre radio.
Der kommer dog ingen opdateringer til den.
Den har jeg, men den kan ikke vække mig med P2, og så skifte over på P3 efter x antal minutter :P
...Der satte denne på
Sammen med en kammerat, og skruede helt op for lyden på mit anlæg - ligesom raketten går igang slukkede min forstærker :D det ku den sku ikke følge med til så pludselig ^^
...Der, hvis han satte [url= smukke "film"[/url] godt kunne tvinge sig til tåre over sin defekte ankel :P
Har heller ingen opdatering fået på min squeezebox radio længe. Det største problem med squeezebox radio er at lyden nogle gange falder ud - højttaleren bliver MEGET stille. For et par opdateringer (år) siden fik de fejlen reduceret til primært kun at ske når man slukker den, men det kan stadig ske når man jorder rundt i menuerne.OxxY (44475) skrev:Wut? Der er en 3-5 opdateringer om året og har været det de sidste i hvertfald 3 år. Og ved ikke lige hvilke bugs du taler om, min har nu kørt klipepstabilt i næsten 4 år, og med de løbende opdateringer er batterilevetiden på duet-remoten nok 4-doblet. Og fordelen ved squeezebox er jo at det er et rimeligt åbent system, i modsætning til sonos der er totalt lukket, og derfor burde tiltale IT folk noget mere :p
Den jeg selv har købt gør det og alle dem jeg gennem tiden har solgt gør det. Så jeg er ret sikker på det er en udbredt fejl..
Jeg overvejede også at byde i den der Lumia-salgstråd, men så kom jeg i tanke om, at jeg ikke er lavet af penge. Og at jeg ikke har brug for en ny telefon. Og at jeg skal styre mine impulskøb.
Ronson (44489) skrev:Har heller ingen opdatering fået på min squeezebox radio længe. Det største problem med squeezebox radio er at lyden nogle gange falder ud - højttaleren bliver MEGET stille. For et par opdateringer (år) siden fik de fejlen reduceret til primært kun at ske når man slukker den, men det kan stadig ske når man jorder rundt i menuerne.OxxY (44475) skrev:Wut? Der er en 3-5 opdateringer om året og har været det de sidste i hvertfald 3 år. Og ved ikke lige hvilke bugs du taler om, min har nu kørt klipepstabilt i næsten 4 år, og med de løbende opdateringer er batterilevetiden på duet-remoten nok 4-doblet. Og fordelen ved squeezebox er jo at det er et rimeligt åbent system, i modsætning til sonos der er totalt lukket, og derfor burde tiltale IT folk noget mere :p
Den jeg selv har købt gør det og alle dem jeg gennem tiden har solgt gør det. Så jeg er ret sikker på det er en udbredt fejl..
hrm har en veninde der har to, som hun har haft siden lanceringen, har aldrig hørt hende brokke siger over noget lignende, oh well. Lyder irriterende.
Jeg elsker den serie af glas, jeg er bare en tand for nærrig til at give så mange penge for dem. Men nu var der et godt tilbud og så tænkte jeg "fuck it".. Må nok bare give fuld pris for dem så :(OxxY (44487) skrev:Så kan du lære at købe eva trio bras :P
edit: når det er sagt, så er lige den glas serie nok det eneste eva trio der er noget værd.
...der har cyklet en tur på Bakken (Ølgod) og derefter ind til byen, for så at slutte af derhjemme.. Tæt på rimelig fuld og et stks tlfnr rigere går jeg så i seng nu, og ser frem til Kim Larsen i Tivoli imorgen :D
pewbe (44496) skrev:...der ikke længere er teenager.
Betyder det så at du holder op med at rate med hovedet oppe i røven? :P
(og grats)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.