mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (42550) skrev:"Skal du ikke snart have dig en sød kæreste ligesom dine brødre?"...
Med undtagelse af det med brødre så er det Story of my life.
Er der nogen der kender Gefährlich? Altså "natklub" delen af det.. Skal måske derind på fredag med jobbet, men har ingen ide om hvad det er for et sted, udover de skulle lave gode cocktails :P
SlettetBruger (42551) skrev:Med undtagelse af det med brødre så er det Story of my life.
+1
Har dog fundet en kæreste, som familien sædvanligvis ikke har mødt.
Det lyder lige som noget for mig :Ddrbravo (42555) skrev:de laver cocktails with a twist.
Jeg synes godt om deres mojito - den er krydret i forhold til normale.
...der så en gut med en tablet der kørte Win8 i metroen her til morgen.. Kunne desværre ikke se hvad for en tablet det var, men det lignede en[url= "developer tablet"[/url]..
Jo jeg insinuerede skam at du var beskedent udstyret... Men alt sammen sjovt ment.
At du nok er den eneste mand i historien der lider af Penis-Misundelse er så en anden ting.
At du nok er den eneste mand i historien der lider af Penis-Misundelse er så en anden ting.
Den var sjov fordi Penis-misundelse er et kvindeligt fænomen, og jeg derfor insinuerede at din diller er så lille at den afrundes til at være 0cm.
Er der da INGEN der ser Frasier? (der er joken fra).
:P
Er der da INGEN der ser Frasier? (der er joken fra).
:P
SlettetBruger (42566) skrev:Er der da INGEN der ser Frasier? (der er joken fra).
du VED jeg ser Fraiser.......
Manden er en gud, jeg elsker alt ved ham!
f.eks. er min indretningsstil stærkt inspireret af ham :)
Mamad (moveax1ret) (42568) skrev:du VED jeg ser Fraiser.......
Manden er en gud, jeg elsker alt ved ham!
f.eks. er min indretningsstil stærkt inspireret af ham :)
Eklektisk? :D
S06 E14 de første 7 minutter hvor Niles gør sig klar til en date og laver komplet kaos i Frasiers Lejlighed - Det er konge.
Den eneste serie hvor jeg har kunne forsvare at købe samtlige 11 sæsoner.
Stilrent.. Der er vist intet der ikke falder ud(Undtagen farens lænestol).. Det kan jeg også godt lide..
...der så baconaise på tilbud tl 20 kr. glasset her i weekenden.
...der også så læbepomade med bacon smag...
Brugernavn (42580) skrev:...der så baconaise på tilbud tl 20 kr. glasset her i weekenden.
Hvis det er denne her, så smager den ikke af bacon. Den lugter bare sådan. Og lugten er meget kraftig. Det er til at få hovedpine af.
Du kan da bare dø med din Læske, Jeg spister en Cornetto enigmaMagten (42581) skrev:...der istedet købte en kæmpe læske.. Så kan din eskimo sejle sin egen kano Porre!
Det stopper ikke der... :-SXorpiZ (42584) skrev:Det er sgu da også et ulækkert koncept :D
Ronson (42578) skrev:Kæmpe eskimo, er det dem der primært består af mælkekoncentrat, sukker og fedt? Ja, det lyder sørme lækkert.
Nej, det gør det faktisk ikke.
Ja, for Baconost på tube, er meget bedre :)
Ronson (42578) skrev:Kæmpe eskimo, er det dem der primært består af mælkekoncentrat, sukker og fedt? Ja, det lyder sørme lækkert.
Sådan er det meste industriis lavet. Skummetmælkspulver, fedt og sukker. Hmmmmmmm.
http://frisko.dk/produkter/kaempe-eskimo/
Ingredienser
Skummetmælkskoncentrat, sukker, vegetabilsk fedt, mælkefedt, glukosesirup, glukosefruktosesirup, vallepulver, fedtfattigt kakaopulver, solbærsaft fremstillet af saftkoncentrat (1,8%), fruktose, emulgatorer (mono- og diglycerider af fedtsyrer, sojalecithin), stabilisatorer (johannesbrødkernemel, guargummi, carrageenan), syre (citronsyre, natriumcitrat), aromaer, farvestof (rødbedesaftkoncentrat, annattoekstrakter).
Ingredienser
Skummetmælkskoncentrat, sukker, vegetabilsk fedt, mælkefedt, glukosesirup, glukosefruktosesirup, vallepulver, fedtfattigt kakaopulver, solbærsaft fremstillet af saftkoncentrat (1,8%), fruktose, emulgatorer (mono- og diglycerider af fedtsyrer, sojalecithin), stabilisatorer (johannesbrødkernemel, guargummi, carrageenan), syre (citronsyre, natriumcitrat), aromaer, farvestof (rødbedesaftkoncentrat, annattoekstrakter).
Problemet er at Unilever og Nestle opkøber og ødelægger samtlige madprodukter de kan komme til.
Så hvis man vil have kvalitetsflødeis, må man ty til små producenter så som Hansens osv. eller lave det selv.
Så hvis man vil have kvalitetsflødeis, må man ty til små producenter så som Hansens osv. eller lave det selv.
­­­­­­­­­­ (42593) skrev:HVORFOR HAR VI BRUG FOR SØVN HVORFOR!!!
Fordi kroppen skal reparere muskler og revitalisere kemikalier, sensore, osv.
(I den orden ja - Hvilket btw også er grunden til man føler sig træt når man vågner efter for kort søvn - det ville nok ikke være tilfældet hvis kroppen startede med at fikse hjernen før musklerne - :P
SlettetBruger (42594) skrev:Fordi kroppen skal reparere muskler og revitalisere kemikalier, sensore, osv.
(I den orden ja - Hvilket btw også er grunden til man føler sig træt når man vågner efter for kort søvn - det ville nok ikke være tilfældet hvis kroppen startede med at fikse hjernen før musklerne - :P
Men hvorfor er man så også (ofte) helt vildt træt hvis man har sovet for meget?
minimuun (42595) skrev:Men hvorfor er man så også (ofte) helt vildt træt hvis man har sovet for meget?
"Sleep Inertia" hedder det. Hvorfor det lige sker er vidst ikke fastslået.
Hvis man fx vågner netop på et tidspunkt hvor kroppens temperatur er lav (Fx kl 4 om natten - hvor kroppens temperatur er lavest) så kører kroppen lidt i en slags standby-mode :P = Sleep Inertia
Det er derfor det er vigtigt at holde en fast soverytme, og gerne få 6 timer INDEN kl 4.
Andre grunde kan være hvis man fx sover 12 timer, så er det jo 12 timer uden at indtage væske - væske bruges til at transportere nærring rundt i kroppen - hvis man i forvejen er på nippet til let dehydrering inden sengetid (det er jo nemmere at sidde i sofaen end at gå ud efter vand) så kan dét være en faktor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.