mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (41100) skrev:
Jeg kan nu godt lide guppier :P Især fordi de får unger. Jeg kan jo altid "opgradere" senere :P
Ja vil også sige at det er det eneste sjove ved dem :P
Har selv haft guppyer... Men det var mest så mine guramier kunne spise ungerne som foder de dage de var heldige... Dem der var heldige jeg kunne fange ind fik lov til at leve, så de kunne yngle mer foder til mine fisk. :P
NioBe (41101) skrev:Elskov (41100) skrev:
Jeg kan nu godt lide guppier :P Især fordi de får unger. Jeg kan jo altid "opgradere" senere :P
Ja vil også sige at det er det eneste sjove ved dem :P
Har selv haft guppyer... Men det var mest så mine guramier kunne spise ungerne som foder de dage de var heldige... Dem der var heldige jeg kunne fange ind fik lov til at leve, så de kunne yngle mer foder til mine fisk. :P
Nice :P Jeg tror "kun" jeg skal have 4 guppy-hunner og én han, for der sker jo et babyboom, hvis de trives. Men så kan jeg jo anskaffe mig nogle guramier xD
Men nu må vi se, om det overhovedet bliver til noget :P
Elskov (41109) skrev:Men ham i røret var flink, han droppede den måneds opsigelse man normalt har, og tilbagefører pengene for marts <3 yay
Hah. Den har min mor fået flere gange fra Stofanet. Vi fik rykkere i flere måneder efter.
...Der vil til at en lækker præsentation der forhåbentlig kan overbevise eller skubbe chefen hen i retningen af at ændre de typer af laptops vi tilbyder vores brugere.
Jeg så gerne vi gik lidt væk fra at bruge T4x0 og T5x0 som mainstream og så istedet benytte den billigere T4x0i og T5x0i - samtidig helt droppe vores low-end - lorte laptops L412/L420.
De store i5'ere og lave i7'ere er overkill i et kontormiljø hvor størstedelen af arbejdet foregår i Office.
Anyhow...
Jeg så gerne vi gik lidt væk fra at bruge T4x0 og T5x0 som mainstream og så istedet benytte den billigere T4x0i og T5x0i - samtidig helt droppe vores low-end - lorte laptops L412/L420.
De store i5'ere og lave i7'ere er overkill i et kontormiljø hvor størstedelen af arbejdet foregår i Office.
Anyhow...
Nah, det er gamle mennesker der kommer..XorpiZ (41103) skrev:.. er der nu en ny Tønder-sag under opsejling?
Ubjerg, Bjerremark. Til søndag. 80 års fødselsdag imorgen :)Thoroughbreed (41108) skrev:Hvor, hvor længe, i hvilken anledning?
Er lige landet, og så er der vin på bordet :D
Apropos Tønder sagen.. Hvad sker der for den mannequin til venstre?
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558...
...der har en troll i WoW, og overvejer at gøre noget ud af det i næste dungeon. Gad vide hvor meget nerd rage, jeg kan bygge op?
SlettetBruger (41111) skrev:...Der vil til at en lækker præsentation der forhåbentlig kan overbevise eller skubbe chefen hen i retningen af at ændre de typer af laptops vi tilbyder vores brugere.
Anyhow...
Jeg troede, at chefen hos jer var modstander af laptops - eller er det ikke længere ham økonomidirektøren, der har ansvaret for IT hos jer?
Magten (41117) skrev:Apropos Tønder sagen.. Hvad sker der for den mannequin til venstre?
Den har plaget mig i hele min ungdom den dukke der. Fuck den er scary.
... som gik sent i seng (kl. 1).
... som blev liggende længe om morgenen.
... som stod op kl. 9.
Nå, jeg kan åbenbart ikke sove længe.
... som stod op kl. 9.
Nå, jeg kan åbenbart ikke sove længe.
Daniel-Dane (41127) skrev:... som gik sent i seng (kl. 1).
... som stod op kl. 9.
100% ditto. Vi er ens dig og mig <3
SlettetBruger (41128) skrev:Daniel-Dane (41127) skrev:... som gik sent i seng (kl. 1).
... som stod op kl. 9.
100% ditto. Vi er ens dig og mig <3
...der også er ens.
Så giver jeg sgu en øl :)Magten (41126) skrev:.... En fejlalarm, og jeg giver buksevand!
...der har den ondeste rødvinshovedpine :( [/quote]
Det er faktisk længe siden vi ar været derude!...
Og øl? Du ringer bare! Nummeret er 112, men du skal nok trykke +45 foran, da du sikkert er på Vodafone ;)
Nej nej, de har jo fået TDC til at sætte en forstærker/mast/et-eller-andet op herude så de har signal :DThoroughbreed (41135) skrev:Og øl? Du ringer bare! Nummeret er 112, men du skal nok trykke +45 foran, da du sikkert er på Vodafone ;)
...der har købt sko..
Sig det så!
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Hva%27_...
Elskov (41139) skrev:NioBe (og andre med akvarier oO), forresten. Har du set, at fiskemedicin er blevet forbudt i DK? Det er fuldstændigt åndssvagt. Jeg har tænkt mig at bestille noget hjem fra Tyskland eller England, så jeg har det, hvis det nu er...
Jeg har lige fået det afvide af dyrehandleren idag. Og min første tanke var: W-T-F?!. Men det er jo fiske medicin... Som fiskene får?
Jeg har dog ikke læst det om hvad præcis begrundelsen er. Men jeg fik afvide at det var noget mht at medicinen skal være recept pligtigt. Men recepter.... til fisk?
Udover det, har jeg læst mig frem at varmekur er en god allaround medicin. Mine fisk var syge for et par mdr siden. Og de fik denne varmekur. Nu er de hvertfald ikke syge mere. :)
...hvis begge kolleger er på date. Så jeg har fået vagten i aften.
http://peecee.dk/uploads/032012/forever_alone_by_f...
http://peecee.dk/uploads/032012/forever_alone_by_f...
NioBe (41142) skrev:Udover det, har jeg læst mig frem at varmekur er en god allaround medicin. Mine fisk var syge for et par mdr siden. Og de fik denne varmekur. Nu er de hvertfald ikke syge mere. :)
Ja, det med at køre med 30 grader i en uges tid, ikke? Det har jeg hørt om. Det skulle være effektivt.
iiii jeg skal nok vente 14 dage før jeg får fingre i akvariet xD og så en uge før de første fisk, en uge mere før mallerne og så en uge mere før neonfiskene. Opstarten i sig selv er jo et langtidsprojekt :P Men det bliver sååå flot :D Og hyggeligt.
...Der vågnede op med en Gstreng i baglommen...
Lovely.
Sidst jeg så M910q tumlede han afsted med en lækker Blondine. Please keep me posted M9
Lovely.
Sidst jeg så M910q tumlede han afsted med en lækker Blondine. Please keep me posted M9
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.