mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (40005) skrev:Jeg blir simpelthen nød til det: UNDSKYLDER PÅ FORHÅND!
#NightZtorm, har du virkelig så lidt liv at det er MEGET vigtigt for dig at blive post nr. 40000? :P
Altså, meget MEGET vigtigt? :P
ja... ja det har jeg
NightZtorm (40009) skrev:NioBe (40005) skrev:Jeg blir simpelthen nød til det: UNDSKYLDER PÅ FORHÅND!
#NightZtorm, har du virkelig så lidt liv at det er MEGET vigtigt for dig at blive post nr. 40000? :P
Altså, meget MEGET vigtigt? :P
ja... ja det har jeg
Yes, skulle bare lige vide..
...der lige pludselig begyndte at undre sig over hvor mange gange om dagen hun bruger Ctrl-C og Ctrl-V...
NioBe (39989) skrev:Så må du jo blive rask. En spiseske revet peberrod skulle være godt, har jeg hørt.
En hel spiseske rå peberrod ville jeg måske ikke anbefale.
Forsikringsgruppe.
Du ved, man er i forskellige grupper alt efter hvilket arbejde man udfører...
Hvis det ikke er unormalt at du udfører arbejde hvor du skal skubbe rundt på rackskabe så du kan komme til, så er det ikke sikkert at man skal være i den billigste gruppe. Jeg går også ud fra at der er rigeligt med elektricitet. :P
Du ved, man er i forskellige grupper alt efter hvilket arbejde man udfører...
Hvis det ikke er unormalt at du udfører arbejde hvor du skal skubbe rundt på rackskabe så du kan komme til, så er det ikke sikkert at man skal være i den billigste gruppe. Jeg går også ud fra at der er rigeligt med elektricitet. :P
Kan jeg logge på med mit Apple-ID og få mine beskeder både dér og på telefonen? Ja, jeg spørger bare.
LinguaIgnota (40023) skrev:Kan jeg logge på med mit Apple-ID og få mine beskeder både dér og på telefonen? Ja, jeg spørger bare.
Ja.
Det kan hentes her: iMessage Beta.
...der ikke kan finde ud af opdateringerne til WP.. For et par uger siden fik jeg en opdatering med version 7.10.8107.79.. Igår fik jeg så 7.10.8107.03.. Wat?
Opdateringen fra igår er der så intet information om overhovedet. Tilgengæld så virker mit 3G uden problemer igen..
Opdateringen fra igår er der så intet information om overhovedet. Tilgengæld så virker mit 3G uden problemer igen..
Hmmm weird...
...der vældigt godt kan lide WP7, men det er møgirriterende at den starter sidst afspillede lyd, hver eneste gang, der sker noget med bluetooth forbindelsen. Det er lige meget om man trykker på headsettets knap, slukker det, eller slukker/tænder forbindelsen gennem telefonens indstillinger.
...der vældigt godt kan lide WP7, men det er møgirriterende at den starter sidst afspillede lyd, hver eneste gang, der sker noget med bluetooth forbindelsen. Det er lige meget om man trykker på headsettets knap, slukker det, eller slukker/tænder forbindelsen gennem telefonens indstillinger.
Magten (40033) skrev:Altså den starter selv musik op? Eller hvordan?
Ja, musikken starter og bliver spillet i højttaleren uanset hvordan, jeg afbryder headsettet. Om det er på headsettet, telefonen eller efter hvis telefonen mister forbindelsen pga. afstand. Det er uanset om jeg sidst har afspillet musik i Zune, WIMP eller Podcasts.
Og tillykke med fødselsdagen!!!!yksi!!
Jeg har ferie om 4 timer. Indtil da vil jeg fordrive tiden med at være sulten og have hovedpine. Good times.
LinguaIgnota (40037) skrev:Jeg har ferie om 4 timer. Indtil da vil jeg fordrive tiden med at være sulten og have hovedpine. Good times.
...der anbefaler en diæt med to Panodiler og en Pizza/Burger. You are welcome.
chewie (40036) skrev:Hvad sker med nørd-pigerne og deres lortedage? But why?
No one likes nerd chicks apparently ... :P
Caek of Doom (40040) skrev:chewie (40036) skrev:Hvad sker med nørd-pigerne og deres lortedage? But why?
No one likes nerd chicks apparently ... :P
Wrong.
Caek of Doom (40040) skrev:Nerd chicks don't like guys that like nerd chicks apparently ... :P
Fixed.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.