mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ellers tak.. Jeg gider ikke en Android telefon igen foreløbigt + den er for stor som telefon og for lille som tablet, og kører Android 2.3 + jeg slæber alligevel rundt på en laptop og en masse papirer, så jeg har taske med den kan være i.
Og jo, min laptop kan godt bruges, men det er ikke optimalt i myldretiden hvor bussen er proppet.
Næh nej, en 8-10 tommer ARM tablet med Windows 8, det ville være fint.
Og jo, min laptop kan godt bruges, men det er ikke optimalt i myldretiden hvor bussen er proppet.
Næh nej, en 8-10 tommer ARM tablet med Windows 8, det ville være fint.
Jeg er enig med dig i at en laptop ikke er særligt egnet. Måske en tablet med sim kort. Jeg gider ikke bruge ipad'en til det, fordi den er lidt for stor tilat jeg gider at fedte rundt med den i toget, og tethering er ikke optimalt. Jeg har en wifi udgave.
... som tycker det är bra, att Windcape tänker lära sig nya språk. Det kommer i alla fall att göra jobbet i Sverige mycket smidigare. Men, som med allt annat i livet, kräver det att man övar, övar, övar. Men kom ihåg at dom flesta svenska också gillar danska - även om dom inte alltid fattar allt man säger.
... der egentlig burde arbejde.
... der egentlig burde arbejde.
...der lige har stået på alle fire på et bord fordi noget skulle skues fra. Jeg når lige at sige at sige, bare nogle ikke ser det her, også kommer der sørme en bruger forbi, går forbi døren til rummet. Høre lyden af sko der standser op, vender sig om, og går det enkelte skridt tilbage, og kigger ind. "Ja du så rigtigt!"
Jeg tror at jeg har det fint med at jeg ikke lige kunne danne mig et 3 persons billede af mig selv på det bord.
Jeg tror at jeg har det fint med at jeg ikke lige kunne danne mig et 3 persons billede af mig selv på det bord.
slartie (39813) skrev:... der sidder og installerer Microsoft Exchange Server 2010 + Service Pack 2 og til stadighed imponeres over hvor let Microsoft har gjort det, at installere server software.
Pas på...linx folk vil flame dig med deres apt get og andre "fancy" linjer som er meget bedre *host*
dar leka med hans stol, http://hermanmiller.com/products/categories/seatin...
Kris (39819) skrev:NioBe:
Ja? - Det gør det da bare bedre.
Star wars er en god franchise for nørder... Det kan være de har lagt den op så nørderne herinde kan købe en Darth Vader dukke i original indpakning, holde den i 30-40 år også sælge den igen og tjene kassen på det. xP
Tillykke!
...der lige vil dele denne artikel med jer: How to piss of a dane.
Altid sjovt at høre hvordan andres syn er på os danskere.
...der lige vil dele denne artikel med jer: How to piss of a dane.
Altid sjovt at høre hvordan andres syn er på os danskere.
Nå ja, så skulle jeg også bestille pizza til mig og min kammerat i dag.
Jeg bestilte via det dersens interweb og skrev i kommentaren, at de skulle lave min kammerats pizza som et hjerte:
Hjertepizza!
Og jeg grinede i flere timer.
Jeg bestilte via det dersens interweb og skrev i kommentaren, at de skulle lave min kammerats pizza som et hjerte:
Hjertepizza!
Og jeg grinede i flere timer.
F*CK min karma svinger lige for tiden Igår var den Uheldig fordi jeg har fået 8 Irrelevant og idag er den Neutral da 75% af alle inlæg jeg har rated har været Positiv rating.
[list]
[li]-1 Flest forum indlæg vurderet som Irrelevant[/li]
[li]+1 Vurderet mere end 75 % af andres indlæg positive[/li]
[/list]
[list]
[li]-1 Flest forum indlæg vurderet som Irrelevant[/li]
[li]+1 Vurderet mere end 75 % af andres indlæg positive[/li]
[/list]
Hånter (39839) skrev:... der er syg. Fuck hvor jeg dog hader det.
...der også er ved at blive syg :s DET HAR JEG IKKE TID TIL!!11 argh
Windcape (39840) skrev:... der vist er ret tæt på at have fundet sig en lejlighed på Östermalm, Stockholm.
... der vist skal ringe til sin bank, og forklare dem noget om Sverige, for at afslutte med "i skal lige låne mig 30.000 kr., indtil 25. Marts"
KAn du ikke bare tage det i overtræk hvis det ikke er længere?
...der nu har været syg med kold lungebetændelse i to uger.
...der i dag dårligt har kunnet gå ti meter, uden at blive svimmel og skulle bruge en halv time på at få pusten igen.
...der har planer om at besøge lægen i morgen.
...der i dag dårligt har kunnet gå ti meter, uden at blive svimmel og skulle bruge en halv time på at få pusten igen.
...der har planer om at besøge lægen i morgen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.