mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (38899) skrev:Kan vi ikke blive enige om der er forskel på GPU: en bestemt enhed og GPU: noget der behandler grafik.?
Kun hvis dette også kan kaldes en bil:
http://www.oddjobmotors.com/images/puchgreen.jpg
XorpiZ (38902) skrev:Så lad gå da.
Og jo, SlettetBruger. Det er der. Det er bare ufatteligt underholdende at trolle terra. Han har tydeligvis ikke fattet, at der er forskel på GPU og GPU :D
ikke blot kan du ikke kende forskel på en GPU og en IGP/APU...men du roder nu AIB ind i det?
LOL
Du skulle måske tage et PC-kørekort for at kommme videre?
Fnis. Henny er butthurt. Det må være erkendelsen af, at han ikke er en rigtig mand, der irriterer ham.
XorpiZ (38904) skrev:Fnis. Henny er butthurt. Det må være erkendelsen af, at han ikke er en rigtig mand, der irriterer ham.
Jeg er så meget mand jeg tør kappe mine løg, istedet for at min dame skal risikere end abort...kom igen når du står på egne ben, ikke hænger i mors skørter...og er blevet en mand selv...teen ;)
Men ændre stadig ikke på at disse er ting du ikke kna kende forskel på:
GPU
IGP
APU
IAB
terracide (38905) skrev:Jeg er så meget mand jeg tør kappe mine løg, istedet for at min dame skal risikere end abort...kom igen når du står på egne ben, ikke hænger i mors skørter...og er blevet en mand selv...teen ;)
Hov hov! Nu skal vi ikke til at bringe drab og fiktive personer ind i samtalen! Hold jer til emnet!
Thoroughbreed (38906) skrev:Hov hov! Nu skal vi ikke til at bringe drab og fiktive personer ind i samtalen! Hold jer til emnet!
Kastration er ikke mere drab end onani...og en uprovokeret abort er ej heller drab...det er bare natures gang...
Hvilket er årsagen til jeg fik klippet løgnene...Lise kan ikke holde på et foster (grundet en inkompetent læge), hendes ADHD medicin svækker åbenbart alle præventionstyper så meget at hun bliver gravid...og jeg gider ikke sex med kondom når jeg har fast dame på.
Så kan man mande sig op og træffe det eneste logiske vlag (da lægerne ikke vil klippe hendes æggeledere)...nemlig at jeg tager en for holdet.
terracide (38905) skrev:Jeg er så meget mand jeg tør kappe mine løg, istedet for at min dame skal risikere end abort...kom igen når du står på egne ben, ikke hænger i mors skørter...og er blevet en mand selv...teen ;)
GPU
IGP
APU
IAB
Al ære og respekt for at du vælger det. Det er din logik, der siger, at du ikke er en rigtig mand - ikke min.
Og så kender jeg udmærket forskellene. Det er snarere dig, der ikke kender lighederne, lader det til.
XorpiZ (38908) skrev:terracide (38905) skrev:Jeg er så meget mand jeg tør kappe mine løg, istedet for at min dame skal risikere end abort...kom igen når du står på egne ben, ikke hænger i mors skørter...og er blevet en mand selv...teen ;)
GPU
IGP
APU
IAB
Al ære og respekt for at du vælger det. Det er din logik, der siger, at du ikke er en rigtig mand - ikke min.
Og så kender jeg udmærket forskellene. Det er snarere dig, der ikke kender lighederne, lader det til.
Nej, det er dig der tror at definationen på en mand afhænger af hans sædledere...den lort står du selv alene med.
Er du religiøs?
for du argumentere lige så dumt som de gør? :)
terracide (38909) skrev:Nej, det er dig der tror at definationen på en mand afhænger af hans sædledere...den lort står du selv alene med.
Det var dig, der skrev, "kastreret GPU != GPU". Den logik må også give "kastreret mand != mand". Er du uenig, så er det sgu bare ærgeligt bassemand.
.. der tænkte: "Det var da dagens gode nyhed!", da det gik op for mig, at terracide ikke kommer til at belemre denne verden med sit afkom.
Det var dog ærgeligt at du ikke kan få børn - synd for dig ...
Dog har colapusheren vel en form for logik i det han skriver? Tøhø ...
Det var dog ærgeligt at du ikke kan få børn - synd for dig ...
Dog har colapusheren vel en form for logik i det han skriver? Tøhø ...
der nu står uden strøm på arbejdet =( der skulle efter hvad vi har fået at vide være en der har gravet et søkabel over nede i vejle fjord xD
terracide (38885) skrev:Så skynd dig afsted og få en lav karakter :)
Jeg regner med 4 eller 7, er det lavt nok? :)
terracide (38907) skrev:Thoroughbreed (38906) skrev:Hov hov! Nu skal vi ikke til at bringe drab og fiktive personer ind i samtalen! Hold jer til emnet!
Kastration er ikke mere drab end onani...og en uprovokeret abort er ej heller drab...det er bare natures gang...
Hvilket er årsagen til jeg fik klippet løgnene...Lise kan ikke holde på et foster (grundet en inkompetent læge), hendes ADHD medicin svækker åbenbart alle præventionstyper så meget at hun bliver gravid...og jeg gider ikke sex med kondom når jeg har fast dame på.
Så kan man mande sig op og træffe det eneste logiske vlag (da lægerne ikke vil klippe hendes æggeledere)...nemlig at jeg tager en for holdet.
Må jeg på vejne af menneskeheden takke dig noget så voldsomt for at du har sikret os ikke at skulle møde dit afkom.
Der lige har prøvet nogle Fivefingers i SportMaster ...
Pooorreeeeeeeee!!?
Jeg bruger åbenbart kun str. 45 i dem ... Gælder dit "koster kun porto" stadig?!
Pooorreeeeeeeee!!?
Jeg bruger åbenbart kun str. 45 i dem ... Gælder dit "koster kun porto" stadig?!
Du har sikkert prøvet SPEED (dem med snørre) Dem passer jeg i 43.. hvor de sko som jeg har "til dig" passer mig i størrelse 44 ^^ og dét kun hvis jeg holder mine tånegle klippet helt kort.
SlettetBruger (38925) skrev:Du har sikkert prøvet SPEED (dem med snørre) Dem passer jeg i 43.. hvor de sko som jeg har "til dig" passer mig i størrelse 44 ^^ og dét kun hvis jeg holder mine tånegle klippet helt kort.
Dang .. Det var et hurtigt - og korrekt svar! Prøvede speed ... Men giv lige lyd fra dig mht dem der er i Tønder - for så kan jeg evt. prøve dem?
...der har fået sin nye foton accelerator hjem.
...der synes man får meget for pengene og efter den har fået lidt teflonfedt på diverse gevind samt o-ringe og en ny GITD afbryder, virker det som om det bliver den nye favoritlygte.
...der synes man får meget for pengene og efter den har fået lidt teflonfedt på diverse gevind samt o-ringe og en ny GITD afbryder, virker det som om det bliver den nye favoritlygte.
Jakob Jakobsen (38928) skrev:foton accelerator
ಠ_ಠ
Dine fotoner er vel så også hurtigere end neutrinoer.
Colapusheren (38930) skrev:.. der undrer sig over hvad JJ bruger alle de lygter til?
Du kan læse lidt om det på hans hjemmeside.
...hvis hjerne er ved at eksplodere hver gang jeg læser et af hans indlæg
Noget i den stil. Det handler om denne her: http://www.windowsphone.com/da-DK/apps/688b6005-d0...XorpiZ (38934) skrev:Skal du have DR overtalt til at lave en app?
terracide (38943) skrev:*shrugs*
Du burde få kontrolleret de tics hos lægen. Det kan være tegn på alvorlig hjerneskade.
Jakob Jakobsen (38944) skrev:Du burde få kontrolleret de tics hos lægen. Det kan være tegn på alvorlig hjerneskade.
To late?
Ronson (38942) skrev:Var det ikke dig der fandt en voldsom kræftknude i udbrud et eller andet sted? På kroppen forstås.
Sådan husker jeg det...
Jeg har en hævelse der hvis det er den du tænker på? Og waooo, du har jo en super hukommelse til absolut ubruglige ting som at huske det :P
Vi lavede en :-) 4 timers arbejde, og vi havde næsten dublikeret deres Android/iPhone app 100%.XorpiZ (38934) skrev:Skal du have DR overtalt til at lave en app?
Og så fik jeg også en rundvisning i den nok dyreste bygning i Danmark. Backstage'n'all i koncertsalen, osv. ;-)
Windcape (38946) skrev:Vi lavede en :-) 4 timers arbejde, og vi havde næsten dublikeret deres Android/iPhone app 100%.
Og så fik jeg også en rundvisning i den nok dyreste bygning i Danmark. Backstage'n'all i koncertsalen, osv. ;-)
Må jeg give dig flamebait rating fordi jeg er lidt misundelig?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.