mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=BB-kode...
Jeg skulle lege med SNES, men pludselig havde jeg skrevet en artikel på kynz. :S
Jeg skulle lege med SNES, men pludselig havde jeg skrevet en artikel på kynz. :S
Lord Daniel-Dane (38302) skrev:... som http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=BB-kode...
Virker [ full] i indlæg?
Thoroughbreed (38305) skrev:[spoiler]wtf?[/spoiler] ... eller var det [spoiler=Thoroughbreed (38305) skrev:[spoiler]wtf?[/spoiler] ... eller var det [spoiler=wtf?]tekst[/spoiler]
]tekst[/spoiler]
skulle lige teste noget
edit: og noget mere
Thoroughbreed (38305) skrev:[spoiler]wtf?[/spoiler] ... eller var det [spoiler=wtf?[spoiler=wtf?]tekst[/spoiler]]tekst[/spoiler]
Kan godt lide at pewbe giver mig en irrelevant når jeg skriver det ikke virker :P
-for det virker altså stadig ikke .. Det med spoiler-teksten?
-for det virker altså stadig ikke .. Det med spoiler-teksten?
Den seneste sag er ganske vists ikke direkte fobrugerrådets skyld, men det viser meget godt at forbrugerrådet er lige så ensidigt som green peace og lignende grupper der i sidste ende gør mere skade end gavn. Butikkerne er trætte af at flere og flere får information i butikkerne og bagefter finder billigste netbutik når varen skal købes.Fjolle (38316) skrev:Er det noget du vil uddybe eller skal jeg bare antage at du ikke vil have at forbrugerne skal have rettigheder.
Forbrugerrådets svar er at butikkerne piver og bare skal være mere konkurrencedygtige. Alt imens butikkerne går konkurs..
Jeg forstår udmærket butikker og kæder ikke gider starte op i Danmark. Forbrugerne skal slikkes i røven og er blevet forvent med at de bestemmer alt.
Der er ingen links i din signatur her hos mig. Kører IE på arbejdet, så ingen SNES.Alrekr (38323) skrev:... som lige har lagt mærke til at links i signaturer nu parses. Er det SCA eller SNES der står bag?
De fysiske butikker må jo finde nye måder at konkurrere på hvis de stadig skal være en del af markedet. Det er jo ideen med det frie marked. Du kan sgu ikke begynde at komme normative ideer ind i sådan et koncept, så fucker det op. Det siger kapitalisterne selv.
De fysiske butikker må jo finde nye måder at konkurrere på hvis de stadig skal være en del af markedet. Det er jo ideen med det frie marked. Du kan sgu ikke begynde at komme normative ideer ind i sådan et koncept, så fucker det op. Det siger kapitalisterne selv.
...Der købte en julegave til min kollega.
For nogen måneder siden sagde hun hun godt kunne tænke sig en LED brusehovede til badeværelset. Så jeg bestilte en..
Den kom med posten idag på arbejde.. ligesom jeg begynder at pakke den op siger hun "Kan du gætte hvad jeg fik i lørdags?"
Og dér vidste jeg bare den var galt... Hendes kæreste havde købt hende den præcis samme model.
Svineri...
Nå... Dyr mandelgave iår...
For nogen måneder siden sagde hun hun godt kunne tænke sig en LED brusehovede til badeværelset. Så jeg bestilte en..
Den kom med posten idag på arbejde.. ligesom jeg begynder at pakke den op siger hun "Kan du gætte hvad jeg fik i lørdags?"
Og dér vidste jeg bare den var galt... Hendes kæreste havde købt hende den præcis samme model.
Svineri...
Nå... Dyr mandelgave iår...
Det er ikke noget nyt fænomen at folk får deres rådgivning og derefter finder det på nettet. Forstår ikke helt hvorfor butikkerne skulle begynde at brokke sig nu?
Der er vel ikke rigtigt noget at gøre ved det andet end at være konkurrencedygtige?
Kan fuldstændigt følge forbrugerrådet i denne sag. At klynke over at folk bruger prissammenlignings-apps i pressen vil ikke gavne dem. Tværtimod får de nok en streissand-effekt når folk læser at der findes sådanne apps.
Og at deres rådgivning en gang i mellem (altid?) er helt ude i skoven er så en anden diskussion.
Hvorfor købe julegave til en kollega?
Det er ikke noget nyt fænomen at folk får deres rådgivning og derefter finder det på nettet. Forstår ikke helt hvorfor butikkerne skulle begynde at brokke sig nu?
Der er vel ikke rigtigt noget at gøre ved det andet end at være konkurrencedygtige?
Kan fuldstændigt følge forbrugerrådet i denne sag. At klynke over at folk bruger prissammenlignings-apps i pressen vil ikke gavne dem. Tværtimod får de nok en streissand-effekt når folk læser at der findes sådanne apps.
Og at deres rådgivning en gang i mellem (altid?) er helt ude i skoven er så en anden diskussion.
Hvorfor købe julegave til en kollega?
Fjolle (38327) skrev:Hvorfor købe julegave til en kollega?
Gør vi normalt heller ikke.
Men jeg er så sød som dagen er lang + jeg faldt lige over den.Vi er en lille afdeling så vi er ret tætte :)
terracide (38329) skrev:LinguaIgnota (38318) skrev:Hun ligner lort.
Ikke sammenlignet med den laskede dromedar du kommer sammen med...*host*
Så siger vi det, Henrik. Vi har gudskelov allesammen forskellig smag - de fleste af os foretrækker piger, der ligner mennesker, og du er så mere til Lise.Det kan jeg sagtens respektere. - Det er selvfølgelig lidt komisk, når du kommer med kommentarer som ovenstående; jeg mener:
http://www.knowyournewz.dk/images/2/2a/Lise.jpg
Hold da op, et ansigt at fyre af.
http://peecee.dk/uploads/122011/Yikes.png
Hun ligner en uhyggelig lille mand med fedtet hår.
Men igen, Henrik, vi har hver vores præferencer. Du er til små, uhyggelige mænd med fedtet hår - og små uhyggelige mænd med fedtet hår er til dig.
http://peecee.dk/uploads/122011/Yikes2.png
http://peecee.dk/uploads/122011/Yikes3.png
Vi lader billederne tale for sig selv, ikk'.
terracide (38330) skrev:Aka...du vil gerne duske hende...
Hun er i samme tyngdekraft-påvirkende-størrelses-klasse som Lskov. Så jeg takker nej.. Men hendes datter derimod ;-)
LinguaIgnota (38331) skrev:Ikke sammenlignet med den laskede dromedar du kommer sammen med...*host*
Så siger vi det, Henrik. Vi har gudskelov allesammen forskellig smag - de fleste af os foretrækker piger, der ligner mennesker, og du er så mere til Lise.Det kan jeg sagtens respektere. - Det er selvfølgelig lidt komisk, når du kommer med kommentarer som ovenstående; jeg mener:
http://www.knowyournewz.dk/images/2/2a/Lise.jpg
Hold da op, et ansigt at fyre af.
http://peecee.dk/uploads/122011/Yikes.png
Hun ligner en uhyggelig lille mand med fedtet hår.
Men igen, Henrik, vi har hver vores præferencer. Du er til små, uhyggelige mænd med fedtet hår - og små uhyggelige mænd med fedtet hår er til dig.
http://peecee.dk/uploads/122011/Yikes2.png
http://peecee.dk/uploads/122011/Yikes3.png
Vi lader billederne tale for sig selv, ikk'. [/quote]
Det er vist hvad man kalder at ramme din ømme ligntorn...hils flæske ;)
Terra - Lingu er lillepige fornæmret *ROFL*
Fjolle (38337) skrev:Så har hun selvfølgeligt en lukket profil :s
Men hvor gammel er hun?
På billedet ligner hun en på 14?!
Hun er 17. Jeg ved faktisk ikke om hun bliver 18 nu her, eller om hun lige er blevet 17. Hun har fødselsdag i midten af december nemlig.
Overhovedet ikke. Jeg synes bare, det er ret morsomt, at du bevæger dig ud på dén tynde is - og billederne illustrerer hvorfor.
Ironien er selvfølgelig spildt på dig, men mon ikke, der sidder andre, som kan få fornøjelse af den.
Jeg så engang en ung fyr med Slipknot-hue og akne i hele fjæset sammen med sin kæmpeballon af en smældfed emokæreste vente på toget på Roskilde station. Det var det grimmeste par, jeg nogensinde har set. Men dig og Lise indtager en rigtig flot andenplads.
Pt. har jeg ikke så meget mere at sige om det emne - men jeg kan alligevel bemærke, at min kæreste (du ved, hende der, til forskel fra Lise, ligner et menneske) ligger pænt på sin idealvægt og altid har gjort det. Det er måske svært at gennemskue, at folk kan have tykke trøjer og så'n på i Ukraine i november måned, men altså, der er nogle, som ikke behøver at iklæde sig store, røde sække for at skjule hængebuen og strækmærkerne.
Ironien er selvfølgelig spildt på dig, men mon ikke, der sidder andre, som kan få fornøjelse af den.
Jeg så engang en ung fyr med Slipknot-hue og akne i hele fjæset sammen med sin kæmpeballon af en smældfed emokæreste vente på toget på Roskilde station. Det var det grimmeste par, jeg nogensinde har set. Men dig og Lise indtager en rigtig flot andenplads.
Pt. har jeg ikke så meget mere at sige om det emne - men jeg kan alligevel bemærke, at min kæreste (du ved, hende der, til forskel fra Lise, ligner et menneske) ligger pænt på sin idealvægt og altid har gjort det. Det er måske svært at gennemskue, at folk kan have tykke trøjer og så'n på i Ukraine i november måned, men altså, der er nogle, som ikke behøver at iklæde sig store, røde sække for at skjule hængebuen og strækmærkerne.
... der irriterer sig over Terracides dårlige karma - får slet ikke alt det sjove med når hans indlæg er skjult!
"smag og behag"
En undersøgelse i samarbejde med en speeddating arrangør - viste at man ofte, hvis ikke altid. ændre smag i forhold til hvem man møder. Folk der kom, ville efterfølgene forlade stedet med et andet billede af deres drømmefyr/dame, end hvad de kom med.
Så ens smag - er det din hjerne fortæller dig, på baggrund af hvem man møder/ser, det er ikke noget man bare lige selv vælger.
dvs: giv mig en 30-35 årig undervægtig blondine med minimal sminke og en A-Skål - Der er skilt fra en gammeldags let voldig mand. ^^
Friend-list
En undersøgelse i samarbejde med en speeddating arrangør - viste at man ofte, hvis ikke altid. ændre smag i forhold til hvem man møder. Folk der kom, ville efterfølgene forlade stedet med et andet billede af deres drømmefyr/dame, end hvad de kom med.
Så ens smag - er det din hjerne fortæller dig, på baggrund af hvem man møder/ser, det er ikke noget man bare lige selv vælger.
dvs: giv mig en 30-35 årig undervægtig blondine med minimal sminke og en A-Skål - Der er skilt fra en gammeldags let voldig mand. ^^
Thoroughbreed (38342) skrev:... der irriterer sig over Terracides dårlige karma - får slet ikke alt det sjove med når hans indlæg er skjult!
Friend-list
Thoroughbreed (38344) skrev:Meget har jeg kaldt Terra - men ven?...
Nu er har jeg 2 udviklingshæmmede onkler, det er meget vigtig for de typer at de føler de har venner.
LinguaIgnota (38341) skrev:Overhovedet ikke. Jeg synes bare, det er ret morsomt, at du bevæger dig ud på dén tynde is - og billederne illustrerer hvorfor.
Hvor er du kær når du er sur :D
Terra - Keep 'em comming...chubby-lover :D
Der er ikke mange butikker der har råd til efteruddannelse mere. De store kæder har, resten bliver kun lært op i produkter hvis der er tid til at tage den slags.Fjolle (38327) skrev:Og at deres rådgivning en gang i mellem (altid?) er helt ude i skoven er så en anden diskussion.
Og den slags er der ikke meget tid til når kunderne skal have råd inden de "tænker over det" og smutter hjem og bestiller.
Jeg er helt vild med når folk klynker over at slagteren og bageren lukker, det er som regel de samme der køber brød og kød i supermarkedet.
I går var svigermor ude og købe ny telefon. Hun ville gerne have en touch (de er jo så "in" i øjeblikket!) og valget var faldet på en wildfire.
TDC sælgeren prøvede at sælge hende det "store" abonement med en 5 GB datapakke, for "så åbnede facebook hurtigere. Med den lille pakke kan det tage næsten 20 minutter!"
*facepalm
TDC sælgeren prøvede at sælge hende det "store" abonement med en 5 GB datapakke, for "så åbnede facebook hurtigere. Med den lille pakke kan det tage næsten 20 minutter!"
*facepalm
SlettetBruger (38332) skrev:Hun er i samme tyngdekraft-påvirkende-størrelses-klasse som Lskov. Så jeg takker nej.. Men hendes datter derimod ;-)
Det blev da bevist natten til søndag, at nogen gerne vil duske mig (og han var normalvægtig, nå!)... og han ville da også, da han var blevet ædru xD
... der undrer sig over, hvor NioBe blev af?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.