mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er helt enig. Døgn Netto har en pakke med 3 x 300g til 22.5 kroner. 7.5 kroner for en aftensmad.Bllets (24599) skrev:Aputech (24596) skrev:#94
Pizza og mikrobølgeovn i samme sætning er bare forkert. Straight up wrong.
Slet ikke når man nørder og bor alene.
De er lidt 'slatne', men de smager okay og mætter godt..
Og så er de dælme billige!
Nu er du fjollet, SlettetBruger, du troller jo. Man får jo ikke flere kræfter af frysepizza. Med mindre du mener energi, så jo.
(:
(:
...der påviser at det er SlettetBrugers ekstreme frygt for mikrobølgeovne der højst sandsynligt tales om.
En frygt der, ifølge en del hippie sider, er stærkt begrundet, dog ikke bevist (fordi de onde mikrobølgeagenter ikke vil have det).
En frygt der, ifølge en del hippie sider, er stærkt begrundet, dog ikke bevist (fordi de onde mikrobølgeagenter ikke vil have det).
Læg mærke til jeg siger 'mere kræft' kræft i sig selv er ikke usundt eller unaturligt... men for meget er.
Tænker på at usund mad gerne frembringer angiogenesis ^^
http://www.angioworld.com/cancer.htm
Tænker på at usund mad gerne frembringer angiogenesis ^^
http://www.angioworld.com/cancer.htm
Magten (24613) skrev:Jeg er glad for at jeg ikke går og tænker over hver en ting jeg propper i kæften.. Jeg ville slet ikke kunne holde ud at leve >_<
skal man heller ikke ^^ men skal da kigge tilbage over ens madforløb ;D
De smager slet ikke af ostepops i den pose
http://www.chipsguiden.dk/?page=show-chips-bedom&a...
Ikke desto mindre smager de ikke godt :/Ronson (24619) skrev:De smager slet ikke af ostepops i den pose
Og konsistensen af ostepops er også bare bvadr..
...Der byggede et tårn i minecraft.
Først gravede jeg et hul indtil jeg ikke kunne komme længere. Så fyldte jeg det med dynamit så højt jeg lige gad fra bunden og op over overfladen. Byggede rundt om dynamitten. og derpå en kompleks trappe med tilhørene bro uden gelænder.
øverst var der en trykknap. så det essentielt blev en kæmpestor, ond mine.
:P Så pludselig efter 3 timers arbejde på en togstation... begyndte det at lagge. smuttede op. og mindsanten ikke om en halv Ø var destrueret ^^
Minecraft <3
Først gravede jeg et hul indtil jeg ikke kunne komme længere. Så fyldte jeg det med dynamit så højt jeg lige gad fra bunden og op over overfladen. Byggede rundt om dynamitten. og derpå en kompleks trappe med tilhørene bro uden gelænder.
øverst var der en trykknap. så det essentielt blev en kæmpestor, ond mine.
:P Så pludselig efter 3 timers arbejde på en togstation... begyndte det at lagge. smuttede op. og mindsanten ikke om en halv Ø var destrueret ^^
Minecraft <3
...som lige har installeret IE 9 da jeg af nysgerrige grunde ville se hvordan den nye så ud...
..som må sige at de har fået designet på plads nu mangler de bare at optimere det så det køre lige så godt som chrome..
Vil dog lige sige at den loader newz.dk hurtigere end chrome
..som må sige at de har fået designet på plads nu mangler de bare at optimere det så det køre lige så godt som chrome..
Vil dog lige sige at den loader newz.dk hurtigere end chrome
...der har lyst til at kører ind til christainsborg...og de der fred-spassere der har demonsteret imod Krigen i Irak (og senere afghanistan)....og så råbe højt til dem:
Først Irak...så Aghanistan...nu Libyen...uh YEAH...hat-trick baby...we are kicking ass
...der har opdateret han MSN med følgende status:
Så kunne værdiløse FN ikke blokere for at stoppe Ghadaffi...go NATO...fuck UN!
Først Irak...så Aghanistan...nu Libyen...uh YEAH...hat-trick baby...we are kicking ass
...der har opdateret han MSN med følgende status:
Så kunne værdiløse FN ikke blokere for at stoppe Ghadaffi...go NATO...fuck UN!
...der forestiller sig Terracide, efter et par bajere med gashåndtag, stå på en ølkasse på det lokale torv og redde verdenssituationen.
terracide (24628) skrev:Jeg har taget min tørn...hvad har du gjort? :)
Ok, så man er ikke Dansker før man har været fodtusse og er flyttet i skattely?
Fordi man "har taget sin tørn", er det ikke ens betydende med at man er krigsliderlig..
Jeg var imod USA's invasion af både Irak og Afghanistan, men støtter stadig de danske tropper i at de er dernede..
Jeg støtter sanktionerne over for Libyen og en eventuel intervention i form af indrykning for at hjælpe oprørene.. Men dette skal være på indbyggerne præmisser og ikke den vestlige verdens..
tazimn (24634) skrev:Fordi man "har taget sin tørn", er det ikke ens betydende med at man er krigsliderlig..
Jeg var imod USA's invasion af både Irak og Afghanistan, men støtter stadig de danske tropper i at de er dernede..
Jeg støtter sanktionerne over for Libyen og en eventuel intervention i form af indrykning for at hjælpe oprørene.. Men dette skal være på indbyggerne præmisser og ikke den vestlige verdens..
Så du har ikke gjort noget...ud over at sidde på langside og råbe af spillerne..i misundelse over du ikke selv tør?
Terra - Det var sørme flot...*host*
Og så er det Dansker med stort og alt muligt. Aha.Jakob Jakobsen (24629) skrev:Ok, så man er ikke Dansker før man har været fodtusse og er flyttet i skattely?
Tjent penge til Danmark, så du rende rundt sydpå og lege med våben uden reel grund, andet end at øge Danmarks statsgæld.
Jakob Jakobsen (24640) skrev:Tjent penge til Danmark, så du rende rundt sydpå og lege med våben uden reel grund, andet end at øge Danmarks statsgæld.
Jeg vil nu mene at der reelt er en god grund til at vi bliver i Afghanistan.. En opretholdelse af en vis stabilitet i landet, indtil de lokale selv kan tage over.. Når vi har sagt A må vi også sige B..
Ja der er jeg enig. Men jeg er ikke enig i at vi skulle derned til at starte med.
Og så synes jeg ikke Terra burde blære sig med at han har "hjulpet Danmark". Jeg kan garantere for at han kun har været en udgift. Først som soldat og nu som udenlandsdansker i skattely.
Ja der er jeg enig. Men jeg er ikke enig i at vi skulle derned til at starte med.
Og så synes jeg ikke Terra burde blære sig med at han har "hjulpet Danmark". Jeg kan garantere for at han kun har været en udgift. Først som soldat og nu som udenlandsdansker i skattely.
terracide (24645) skrev:tazimn (24641) skrev:terracide (24638) skrev:Mindre end lidt er mit bud...som så mange andre "modige-bag-en-skærm-men-tør-intet-IRL"-wankers...
Terra - Tomme ord...det plejer at være normen...
Terra, du troller jo..
Og du snakker uden om...
Nej.. Jeg kunne bare ikke være mere ligeglad med, hvad du tror om mig..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.