mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (24200) skrev:Debatten her på newz.dk er på det seneste blevet meget kynisk og modbydelig. Det var sjovt i starten, men nu kører vi rundt i en ligegyldig diskussion om ingenting, hvor et indlæg åbenbart er sjovere end det tidligere, hvis det er dummere.
Som du på ingen måde har været med til at starte selv, og som du har selvfølgelig har holdt dig ude af?
Måske du burde tænke over, hvad du selv har bidraget med på det sidste, for du har været just lige så konstruktiv og/eller irrelevant som vi andre.
Daniel-Dane (24200) skrev:Jeg har ratet flere af dine indlæg irrelevant, da dine rettelser har været forkerte.
Og du mener selv, at alle dine rettelser er relevante, rigtige og upersonlige?
Igen, så er du tydeligt dobbeltmoralsk. Hvad med at starte med din egen indsats for en gangs skyld? Det vil klæde dig.
Jeg erkender faktisk (det fremgik måske ikke så godt i indlægget), at jeg har deltaget i debatten, som i starten var meget sjov, men at jeg nu ikke synes så meget om den.vandfarve (24201) skrev:Som du på ingen måde har været med til at starte selv, og som du har selvfølgelig har holdt dig ude af?
Med rettelser mener jeg, at jeg for det meste har korrekset dig og andre, som selv har rettet på folk (altså dig, Lingu, Systran, Caek og Elskov).vandfarve (24201) skrev:Måske du burde tænke over, hvad du selv har bidraget med på det sidste, for du har været just lige så konstruktiv og/eller irrelevant som vi andre.
De er sprogligt korrekte, og der er intet personligt over rigtigt sprogbrug.vandfarve (24201) skrev:Og du mener selv, at alle dine rettelser er relevante, rigtige og upersonlige?
Jeg nåede ikke at skrive det i det sidste indlæg, men jeg vil faktisk undskylde for mit konstante brug af "Failfarve" og "vandfarve er ikke så skarp", hvis det har stødt dig. Jeg mente selvfølgelig intet ondt med dig, og det blev skrevet med et glimt i øjet.vandfarve (24201) skrev:Igen, så er du tydeligt dobbeltmoralsk. Hvad med at starte med din egen indsats for en gangs skyld? Det vil klæde dig.
Du må altså meget gerne bringe eksempler frem, så jeg har noget at tage stilling til.
Daniel-Dane (24203) skrev:Med rettelser mener jeg, at jeg har korrekset dig og andre, som selv har rettet på folk (altså dig, Lingu og Systran).
Øh, ja?
Fremgik det ikke tydeligt nok, og fremgik det ikke også, at du selv har været med til det?
Daniel-Dane (24203) skrev:Det er sprogligt korrekte, og der er intet personligt over rigtigt sprogbrug.
Okay, siden du skippede det meget flot, vil jeg spørge dig igen: Hvor relevante synes du selv, at dine indlæg har været?
For at spare dig svaret kan jeg fortælle dig det samme, som jeg skrev i det oprindelige indlæg, men lad det nu ligge. Du må have forstået pointen på nuværende tidspunkt, antager jeg.
Daniel-Dane (24203) skrev:Jeg nåede ikke at skrive det i sidste indlæg, men jeg vil faktisk undskylde for mit konstante brug af "Failfarve" og "vandfarve er ikke så skarp", hvis det har stødt dig. Jeg mente selvfølgelig intet ondt med dig, og det blev skrevet med et glimt i øjet.
Lad nu være med at spille dum eller helten på den hvide hest. Igen-igen, så ved du udmærket godt, hvad jeg snakker om, så lad være med at patronisere mig. Det fremmer hverken debatten eller dine holdninger.
Jeg er glad for, at du melder klart ud, at du ikke finder "debatten sjov" eller "konstruktiv", men så skal du være så velkommen til at hæve niveauet og lade være med at deltage i de irrelevante og/eller meningsløse samtaler (EDIT: Siger vi begge, mens vi skriver i "... jeg er ham"-tråden).
Desuden kunne jeg ikke lade være med at finde det påfaldende, at du pludseligt begyndte at få en helt anden attitude, efter man begyndte at pille lidt i din facade.
Af ovenstående må jeg dog formode, at sammenfaldet har været tilfældigt, men i mine øjne har du ikke just gjort meget for at sikre dig opretholdelsen af din integritet.
TL;Let's cut the Fidomuh wall-of-text method
Jeg kan derfor kun være enig med dig, hvis du ønsker at hæve debatten, men så bliver du (og vi) også nødt til at være langt mere konsekvente.
Daniel-Dane (24205) skrev:Nu angriber du mig bare for at angribe mig.
Erhm... Jeg prøver faktisk på at skabe en seriøs debat.
Tillad mig at citere:
vandfarve (24204) skrev:Jeg kan derfor kun være enig med dig, hvis du ønsker at hæve debatten, men så bliver du (og vi) også nødt til at være langt mere konsekvente.
XorpiZ (24210) skrev:Holde 3 måneders betalt ferie?
Med hvilket formål?
Jeg arbejder alligevel "kun" 15 timer om ugen, så det ville have været en fordel, hvis jeg eksempel i stedet arbejdede 45 timer om ugen i to uger og derefter holde ferie i fire uger, samtidigt med at jeg får den givne mængde feriepenge.
Når man er på deltid, så giver feriepenge ikke den samme mening som de, der er på fuldtid.
vandfarve (24211) skrev:Med hvilket formål?
Jeg arbejder alligevel "kun" 15 timer om ugen, så det ville have været en fordel, hvis jeg eksempel i stedet arbejdede 45 timer om ugen i to uger og derefter holde ferie i fire uger, samtidigt med at jeg får den givne mængde feriepenge.
Når man er på deltid, så giver feriepenge ikke den samme mening som de, der er på fuldtid.
Har selv været fanget i lidt af et dilema, hvor det faktisk viste sig at hvis jeg sagde op, og modtager et feriekort, frem for at holde ferie normalt. Så ville jeg få flere penge udbetalt. *Er også selv på deltid lige nu. Min ferie beregnes åbenbart efter mit nuværende timetal, og overtid, som der selvf er en milliard timer af, tæller ikke ind.
Har dog talt med vores løn afdeling, og de fandt en løsning der kun krævede at de skulle gå alle mine lønsedler igennem, jeg skal selvf. ikke lave noget.
Men jeg får mine penge.
...Der muligvis... muligvis blev skudt i en tøs igår >_<
Men er blevet enig med mig selv om at det ikke kan fungere for så cutter det ind i min newz-tid
Men er blevet enig med mig selv om at det ikke kan fungere for så cutter det ind i min newz-tid
SlettetBruger (24217) skrev:...Der ikke har spist noget idag. ud over lidt nicnacs og 12 pringles
Det lyder mistænkeligt meget som det jeg har fået.. Eller, jeg fik kun 7 pringles, som endda var blevet bløde efter pakken havde været åben i tre dage.. Var dine pringles ok?
SlettetBruger (24214) skrev:...Der muligvis... muligvis blev skudt i en tøs igår >_<
Pics, or it didn't happen!
... Der har travlt på arbejdet i dag, men endelig fik sin pause. Uhhhm .. Frikadeller, flødekartofler, tomatsalat, spareribs, krydret nakkesteg og fyldt mørbrad ...
Colapusheren (24220) skrev:Pics, or it didn't happen!
Har ikke billeder af hende :P ved ikke hvad hun hedder, har ikke engang snakket med hende.
>_<
^^ sagde ikke jeg havde knaldet hende, eller nogetsomhelst.
Det har været en mislykket omgang observation og øjenkontakt >_< og da tøsen ikke er min type ( borderline anorektisk ) gjorde jeg ikke mere ved det. Und jetzt: BAH
Det har været en mislykket omgang observation og øjenkontakt >_< og da tøsen ikke er min type ( borderline anorektisk ) gjorde jeg ikke mere ved det. Und jetzt: BAH
Norrah (24213) skrev:Har dog talt med vores løn afdeling, og de fandt en løsning der kun krævede at de skulle gå alle mine lønsedler igennem, jeg skal selvf. ikke lave noget.
Men jeg får mine penge.
Interessant løsning. Jeg tror ikke, at jeg vil gøre noget ved det, men jeg vil nok foreslå min chef, at jeg selvfølgelig er interesseret i at arbejde ekstra i min (deres) sommerferie, hvis det kan betale sig for mig.
... der begynder at blive mere og mere bange for, hvad teh big bad intertubes ved om mig.
Jeg har netop åbnet CNN's hjemmeside for at finde ud af, at en af mine venner fra Facebook har anbefalet en artikel. Og, nej, jeg er ikke logget ind på hverken CNN eller Facebook via CNN.
Jeg har netop åbnet CNN's hjemmeside for at finde ud af, at en af mine venner fra Facebook har anbefalet en artikel. Og, nej, jeg er ikke logget ind på hverken CNN eller Facebook via CNN.
#26-27
Nej, CNN ved ikke hvem du er. Det er et plugin der bliver hentet fra FB.
Til gengæld, så ved FB jo så hvilke sider du surfer rundt på.
Jakob Jakobsen (24228) skrev:#26-27
Det var også det, jeg tænkte, men det undrede mig bare stadig, at jeg så ikke var "logget ind" med Facebooks/CNN's ord.
Det skal nok sammenholdes med, at jeg er logget ind på Facebook, hvorfor CNN kan gøre brug af det på deres siden, uden at jeg behøver at være logget ind på Facebook via CNN.
Scary world it is, ay?
Den var stille og rolig.. Vi kom aldrig på Frk. Nielsen, der var alt for lang kø, så vi endte på The Irish Rover og på Viking Bar senere på natten.vandfarve (24231) skrev:Way to go, Magten-boy.
Hvordan gik din bytur derudover?
Og det var så sidste bytur denne måned.. Det går ikke at alle mine penge bliver brugt på øl ^^
...der morer sig over at folk flamede ham da han påtalte idiotien ved at sejle ind i pirat-fyldt farvand:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38126721:so...
terracide (24233) skrev:...der morer sig over at folk flamede ham da han påtalte idiotien ved at sejle ind i pirat-fyldt farvand:
Lur mig om ikke du har optrådt som en idiot på det tidspunkt.
Hånter (24234) skrev:... der er fuldstændig mundlam.
Ja, vi vidste alle at det var meget slemt, men alligevel; at se det sådan...
Er det kun mig der kan høre en 'pop'-lyd (Live Messenger el.lign) ved 1:16?
Men ja, fuldstændig vildt at se effekterne af en tsunami.
terracide (24233) skrev:...der morer sig over at folk flamede ham da han påtalte idiotien ved at sejle ind i pirat-fyldt farvand:
Om du har ret eller ej ændrer ikke på at det var meget usmageligt og inhumant, den måde du udtalte dig på.
Ronson (24237) skrev:...der har gang i bacon og mikrobølgeovn igen
Alrekr (24239) skrev:Hånter (24234) skrev:... der er fuldstændig mundlam.
Ja, vi vidste alle at det var meget slemt, men alligevel; at se det sådan...
Er det kun mig der kan høre en 'pop'-lyd (Live Messenger el.lign) ved 1:16?
Men ja, fuldstændig vildt at se effekterne af en tsunami.terracide (24233) skrev:...der morer sig over at folk flamede ham da han påtalte idiotien ved at sejle ind i pirat-fyldt farvand:
Om du har ret eller ej ændrer ikke på at det var meget usmageligt og inhumant, den måde du udtalte dig på.
Jeg hører den også. Jeg skiftede endda faneblad for at se om jeg havde fået en besked på facebook :/
terracide (24245) skrev:inhumant?
LOL
Har du knald i låget eller er voldtægt af sproget bare en kedelig vane du har?
Jeg kan se, at din mund bevæger sig, men alt hvad jeg hører [url=
...der lige har byttet en håndfuld el-motorer
...der er imponeret over hvor meget moment de faktisk kan levere.
Jakob Jakobsen (24249) skrev:...der lige har byttet en håndfuld el-motorer
Byttet en håndfuld, ligefrem? Må lege lidt med det i morgen. Det er da fascinerende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.