mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så du vil gerne give dit beskidte vasketøj til en fremmed mand?
Lad mig forklare.. http://static.funnyjunk.com/pictures/ad1f30cd_40c9...
Bllets (22753) skrev:#52
ahem... jeg har aldrig forstået den mani med at lugte til undertøj.. fisse stinker?
Referrer block, referrer block, referrer block, referrer block!Elskov (22754) skrev:nu er jeg dum, det ved jeg godt, men den går bare ind på funnyjunk's forside? :(
Jeg smækker lige [url= på for stemningen og melodi.
Syng så efter mig:
Referrer block, referrer block, referrer block, referrer block,
referrer block, referrer block, referrer block, referrer block,
referrer block, referrer block, referrer block, referrer block.
(Du skal blot gå til linket fra deres hjemmeside. Det er en perv kitteh.)
Elskov (22754) skrev:Bllets (22753) skrev:#52
ahem... jeg har aldrig forstået den mani med at lugte til undertøj.. fisse stinker?
Jeg kunne godt se linket.
Har denne opgave: 7. Beregn vingespidshastigheden i km/t ved 9 omdr./min.
Det er vingen på en vindmølle...nogen som ved hvordan man beregner det?? og ja har brugt google..men der kommer ikke serlig meget om det og skal aflevere opgaven i morgen.
Rasmus064 (22764) skrev:Se selv Elskov. kvinder synes også sådan noget er frækt.
Nej. Det var mine egne. LOL!
OxxY (22765) skrev:Fisse stinker skoda kun når i har PMS eller ikke vasker jer ordenligt.
så har du ikke været tæt nok på :P
Rasmus064 (22764) skrev:Se selv Elskov. kvinder synes også sådan noget er frækt.
Jeg er ikke en kvinde :(
Caek of Doom (22766) skrev:Nej. Det var mine egne. LOL!
nice one.. så har jeg også :D
Elskov (22767) skrev:så har du ikke været tæt nok på :PRasmus064 (22764) skrev:Se selv Elskov. kvinder synes også sådan noget er frækt.
Jeg er ikke en kvinde :(Caek of Doom (22766) skrev:Nej. Det var mine egne. LOL!
Hvordan kan i så synes det er "klamt" at sniffe til brugte trusser når i selv gøre det?
Rasmus064 (22769) skrev:Elskov (22767) skrev:så har du ikke været tæt nok på :P
Jeg er ikke en kvinde :(Caek of Doom (22766) skrev:Nej. Det var mine egne. LOL!
Hvordan kan i så synes det er "klamt" at sniffe til brugte trusser når i selv gøre det?
Jeg har ikke sagt det var klamt, bare mærkeligt :P desuden gør vi det ikke fordi det er frækt, men for at finde ud af, om de er rene eller ej. Hvis jeg var en fyr ville jeg ikke løbe risikoen for at opdage at kæresten havde grønt udflåd eller lavede bremsespor...
csstener (22770) skrev:Havde ellers altid troet at var en kvinde...
bare rolig, du tror rigtigt :P
OxxY (22772) skrev:I må sku fanme være (sammen med) nogle klamme kvinder hvis fissen direkte stinker når det ikke er den tid på måneden :\
Den stinker ikke. Den lugter af fisse.
OxxY (22772) skrev:I må sku fanme være (sammen med) nogle klamme kvinder hvis fissen direkte stinker når det ikke er den tid på måneden :\
den tid på måneden lugter man langt væk af fisk. resten af tiden lugter den bare mildt af.... fisse?
btw en pik lugter fandeme også. BVUADR, for lige at bruge min venindes udtryk.
tanke: gad vide, hvordan man vejer sine patter...
Rasmus064 (22775) skrev:Du vejer dig selv, så skære du patterne af også vejer du dig selv igen. Vægt forskellen er vægten på dine patter
interessant...
vandfarve (22776) skrev:... hvis Google Chrome fucker fuldstændigt op. Pludseligt har den glemt alle mine indstillinger, hvorfor Chrome meget gerne vil oversætte danske sider til engelsk.
What the fuck?
IRRELEVANT! Lugter du til dametrusser?
qw_freak (22780) skrev:Ligger dem på en køkkenvægt ved en bordkant og placerer kroppen så den hverken tillægger eller fratrækker vægt! :)
jeg har ingen køkkenvægt.. må anskaffe mig en for that purpose only oO
vandfarve (22781) skrev:Yeah, but that's not the question.
jo, det var nemlig spørgsmålet :P vi snakkede om vasketøj og perverse fyre og katte og klamme fisser...
OxxY (22788) skrev:Pik lugter fanme også kun grimt hvis man ikke vasker sig. Sig mig har i aldrig lært om personlig hygiejne? jeeeesh.
Har du aldrig lært, at kroppen altid lugter? :P
Lugten bliver bare stærkere, hvis man ikke er ren ;)
csstener (22757) skrev:Elskov (22754) skrev:Bllets (22753) skrev:#52
Jeg kunne godt se linket.
Har denne opgave: 7. Beregn vingespidshastigheden i km/t ved 9 omdr./min.
Det er vingen på en vindmølle...nogen som ved hvordan man beregner det?? og ja har brugt google..men der kommer ikke serlig meget om det og skal aflevere opgaven i morgen.
Find omkredsen for møllens cirkelbevægelse - 2r*Pi. Det får du formentlig i meter. Gang med 9, og du har meter/min. Divider med 60 og du har meter/sek. Gang med 3,6 og du har km/t.
...der har uploadet en kæmpe røvfuld tegninger (og skoleprojekter) på min blogspot!
Der er meget!!1
...der går i seng nu
Der er meget!!1
...der går i seng nu
Caek of Doom (22791) skrev:...der har uploadet en kæmpe røvfuld tegninger (og skoleprojekter) på min blogspot!
Der er meget!!1
...der går i seng nu
Såeh, hvis nogen f.eks. gav dig nogle penge, ikk', kunne du så tegne fotorealistisk CP? Altså jeg spørger bare for nysgerrighedens skyld, ikk' - det er jo ikke fordi, jeg har lyst til at sidde og wanke til f.eks. et billede af en prepubertær lamsebamse, der bliver grundigt surprise buttsecksed af sin vellystige far i bjørnekostume, mens moderen sutter den sygeste gren på nabomandens betændte tissetøj og familiens golden retriever byder et spædbarn på et golden shower i baggrunden, vel. Det ville jo være helt fjollet.
Men altså hvad ville sådan en tegning f.eks. koste? Og kunne én af dem f.eks. ligne hende der Hulubulu-Lotte-hvor-er-du-henne-Lotte fra min barndoms børnetime? Uhh, og Luna i latex. Og Aske med en snittet mahognidildo presset godt ind i urinrøret! Det måtte f.eks. godt gøre pænt nas på Aske, sådan med splinter og udstående knaster, for helvede, Aske, din gamle liderkarl, tror du ikke, vi har set, hvordan du kigger på Kylling, det fantastisk ophidsende stykke fjerkræ med sine formskabte lårbasser og forrygende, gule bagdel, der bare tigger efter en grundig afstraffelse med indholdet af honningkrukken og to knyttede næver, mhm. F.eks.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.