mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (21606) skrev:Var det ikke Gayacide, der helt frivilligt meldte sig til deltagelse i en institution, som propper adskillige mænd ind i bittesmå soveværelser, giver dem et fællesbad og holder dem væk fra kvinder i flere uger af gangen?
Jo, og en hver ved at man i sådanne institutioner holder bøsser i hånden dagen lang, rundt omkring i naturen. Ørstedsparken, sat i system.
Jeg afleverede som sagt min iPhone til reparation hos 3 i fredags, fordi home-knappen var fucked. I dag kunne jeg så hente en helt ny iPhone med helt ny, uridset bagside og et helt nyt batteri. For dælen da, det er jeg godt tilfreds med.
gnarfsen (21617) skrev:... der netop har købt en dildo til hans nevø.
Ved hans det og er han glad for det?
vandfarve (21621) skrev:Skal De så ud og betjene de dersens moderne Datamater i Deres fremtidige Position?
Det kunne meget vel være, min gode Herre. Dog ville en yderligere udpensling, af betydningen bag Ordet; Betjene, være på sin Plads inden et konkret svar ville komme Dem i Hænde.
vandfarve (21624) skrev:Aber warum?
Stabilitet.
Gider ikke bruge en maskine der ikke kører bundsolidt.
tazimn (21623) skrev:Det kunne meget vel være, min gode Herre. Dog ville en yderligere udpensling, af betydningen bag Ordet; Betjene, være på sin Plads inden et konkret svar ville komme Dem i Hænde.
Vi tænker udelukkende på, hvorvidt De kunne tænkes at skulle befinde Dem i længere Perioder bag Maskineriet, hvorved De ville betjene det hersens Monstrum igennem Manipulation af diverse Hævere og Stænger?
Jakob Jakobsen (21625) skrev:Stabilitet.
Gider ikke bruge en maskine der ikke kører bundsolidt.
Af frygt for at blive svinet til af Terracide som den "flaming homo", han ser mig som, hvorfor kører du så burn-in-test på en bærbar?
Med mindre du har pillet ved standardindstillingerne, så burde den da virke under alle (normale) forudsætninger OOTB. Eller, tager jeg så grueligt fejl, at jeg burde sende kvajebajere til dig og din arbejdsplads i morgen?
Læs mit tidligere indlæg :)
Den var begyndt at genstarte og nægte at starte op på grund af en fejl på bundkortet.
Nu har jeg bagt den og fejlen er tilsyneladende væk, men jeg vil alligevel lige lade den stå og stresse i en halv dags tid, for at sikre mig at der ikke er dukket andre fejl op.
...der har fundet ud af at rumfærgen Endeavour bliver sendt op samtidig med at han er i Florida.
...der tror han skal en tur til Cape Canaveral den 19. april.
Læs mit tidligere indlæg :)
Jakob Jakobsen (21622) skrev:...på sin nybagte bærbare
Den var begyndt at genstarte og nægte at starte op på grund af en fejl på bundkortet.
Nu har jeg bagt den og fejlen er tilsyneladende væk, men jeg vil alligevel lige lade den stå og stresse i en halv dags tid, for at sikre mig at der ikke er dukket andre fejl op.
...der har fundet ud af at rumfærgen Endeavour bliver sendt op samtidig med at han er i Florida.
Jakob Jakobsen (21628) skrev:...der har fundet ud af at rumfærgen Endeavour bliver sendt op samtidig med at han er i Florida.
Et er planlægning, noget andet er virkeligheden.
Her på det sidste har NASA udskudt en del rumfærgeopsendelser, så vær bevidst om, at opsendelsen sagtens kan udskydes dage og uger.
vandfarve (21626) skrev:Vi tænker udelukkende på, hvorvidt De kunne tænkes at skulle befinde Dem i længere Perioder bag Maskineriet, hvorved De ville betjene det hersens Monstrum igennem Manipulation af diverse Hævere og Stænger?
Til dette kan jeg give dig et enkelt og konkret svar: Maaske..
Ronson (21634) skrev:I må da godt få nogle stemningsbilleder
so...much...pain...must..find..mindsweep..device. *fump*
...der smider (originale) musik cd'er ud
Hvis I er hurtige og desperate kan følgende rekvireres for passende porto:
Sublime CD2
Ann Louise - Love in another language
Party Animals II
Bubbles - Rock the World
Men der er altså kun selve skiverne tilbage. Covers/jewelcases blev givet til Røde Kors, der var bare nogle af dem der ikke havde noget indhold åbenbart.. Det kan nu blive dit!
Hvis I er hurtige og desperate kan følgende rekvireres for passende porto:
Sublime CD2
Ann Louise - Love in another language
Party Animals II
Bubbles - Rock the World
Men der er altså kun selve skiverne tilbage. Covers/jewelcases blev givet til Røde Kors, der var bare nogle af dem der ikke havde noget indhold åbenbart.. Det kan nu blive dit!
...der undrer sig over folks manglende evner til at parallelparkere..
En dame holder i sin Yaris og har 5m at parkere på. Efter 10 minutters forsøg på at krænge den ind, opgiver hun.
Man får jo næsten lyst til at trække i tøjet (jeg var på i seng ^^) og gå ned og gøre det for hende.
En dame holder i sin Yaris og har 5m at parkere på. Efter 10 minutters forsøg på at krænge den ind, opgiver hun.
Man får jo næsten lyst til at trække i tøjet (jeg var på i seng ^^) og gå ned og gøre det for hende.
Magten (21641) skrev:...der undrer sig over folks manglende evner til at parallelparkere..
Du ved godt der er fysisk forskel på mænd og kvinders hjerne, ikke?
3D orienrtering er mænd generlt gode, hvorimod de fleste kvinder sutter røv til det.
Derimod er hun sikkert bedre til at læse ansigtsudtryk end dig...
http://www.dr.dk/denlilleforskel/seprogrammerne.as...
terracide (21642) skrev:Magten (21641) skrev:...der undrer sig over folks manglende evner til at parallelparkere..
3D orienrtering er mænd generlt gode, hvorimod de fleste kvinder sutter røv til det.
Hvad så hvis man er faggot..
Jeg ser det jævnligt, og det er både mænd og kvinder der er dårlige til det.. Men nok flest kvinder..terracide (21642) skrev:Magten (21641) skrev:...der undrer sig over folks manglende evner til at parallelparkere..
Jeg synes bare det er utroligt man kan få kørekort når man ikke kan klemme sin bil ind på en p-plads der er 2x bilens længde.
tazimn (21643) skrev:terracide (21642) skrev:Magten (21641) skrev:...der undrer sig over folks manglende evner til at parallelparkere..
Hvad så hvis man er faggot..
Der er kun forskel på faggots i hypofysen så de falder under samme "restriktioner" som andre medlemmer af deres køn...do read up.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.