mboost-dp1

Jeg er ham...


Gå til bund
Gravatar #73151 - brostenen
12. maj 2020 16:19
Dem jeg arbejder sammen med, var godt nok interesseret i hvilken blå kors de tager 250 for en Playstation2. Men ja. Det er langt billigere end det jeg forstår på det du skriver.
Gravatar #73152 - CBM
12. maj 2020 16:40
brostenen (73151) skrev:
Dem jeg arbejder sammen med, var godt nok interesseret i hvilken blå kors de tager 250 for en Playstation2. Men ja. Det er langt billigere end det jeg forstår på det du skriver.

Det skal siges at den ps2 havde harddisk, netværks modul mv

Men ja

Deres normale pris er omkring 125 kr for en barebones ps2 og det er stadig aaaalt for dyrt

Gravatar #73153 - brostenen
12. maj 2020 18:02
CBM (73152) skrev:
brostenen (73151) skrev:
Dem jeg arbejder sammen med, var godt nok interesseret i hvilken blå kors de tager 250 for en Playstation2. Men ja. Det er langt billigere end det jeg forstår på det du skriver.

Det skal siges at den ps2 havde harddisk, netværks modul mv

Men ja

Deres normale pris er omkring 125 kr for en barebones ps2 og det er stadig aaaalt for dyrt



Den skal se næsten ny ud, og have godt med udstyr, før vi sætter den til 125. Altså shines op og renses igennem.
Gravatar #73154 - Ronson ⅍
13. maj 2020 21:28
...der for første gang i sit liv har hørt om smørforme i dag
Gravatar #73155 - Ronson ⅍
14. maj 2020 19:22
...der lige vil gøre opmærksom på, for de få der ikke har opdaget det, at GTA V er gratis på epic
Gravatar #73156 - brostenen
18. maj 2020 19:28
...der havde fat på PostNord i dag. De er virkelig begyndt at lave store fejl.

For noget tid siden skulle jeg modtage to pakker med modstand, kondensatorer, sokler og andre komponenter fra England og fra Tyskland. De lagde en pakkeseddel og havde skrevet de to pakker på samme. Det var lige før jeg ikke kunne få den pakke som stregkoden ikke var på. Indtil jeg viste dem faktura på begge pakker.

I dag skulle jeg hente endnu to pakker som var på en enkelt pakkeseddel, og så var mit navn på labelen. Da jeg skulle afhente, viste det sig så at den pakke som var på pakkesedlen, var min forlovedes pakke, sendt i hendes navn. Min pakke var så forsvundet. Totalt uacceptabelt at de skriver flere pakker på samme pakkeseddel. Så jeg bad dem om at finde ud af hvem der begynder at bryde proceduren og uddele reprimander. Hvis jeg var postchefen for ruten, og fik det at vide, var det en stærk advarsel jeg ville uddele på skrift.
Gravatar #73157 - Internet-Ekspert KopNudler
20. maj 2020 16:24
.. Der kan se at Bulletstorm Full Clip Edition er på 90% på Steam.

.. der kan se at Ronson har det på sin ønskeliste derinde.
Gravatar #73158 - CBM
23. maj 2020 03:44
...der fik nfs 3 og 4 til at køre på win 10 i går
Gravatar #73159 - CBM
23. maj 2020 03:45
brostenen (73156) skrev:
...der havde fat på PostNord i dag. De er virkelig begyndt at lave store fejl.

For noget tid siden skulle jeg modtage to pakker med modstand, kondensatorer, sokler og andre komponenter fra England og fra Tyskland. De lagde en pakkeseddel og havde skrevet de to pakker på samme. Det var lige før jeg ikke kunne få den pakke som stregkoden ikke var på. Indtil jeg viste dem faktura på begge pakker.

I dag skulle jeg hente endnu to pakker som var på en enkelt pakkeseddel, og så var mit navn på labelen. Da jeg skulle afhente, viste det sig så at den pakke som var på pakkesedlen, var min forlovedes pakke, sendt i hendes navn. Min pakke var så forsvundet. Totalt uacceptabelt at de skriver flere pakker på samme pakkeseddel. Så jeg bad dem om at finde ud af hvem der begynder at bryde proceduren og uddele reprimander. Hvis jeg var postchefen for ruten, og fik det at vide, var det en stærk advarsel jeg ville uddele på skrift.

Altid brug et alternativ til postnord hvor det er muligt

Jeg er ret glad for GLS
Gravatar #73160 - dugfrisk
23. maj 2020 04:12
CBM (73159) skrev:
brostenen (73156) skrev:
...der havde fat på PostNord i dag. De er virkelig begyndt at lave store fejl.

For noget tid siden skulle jeg modtage to pakker med modstand, kondensatorer, sokler og andre komponenter fra England og fra Tyskland. De lagde en pakkeseddel og havde skrevet de to pakker på samme. Det var lige før jeg ikke kunne få den pakke som stregkoden ikke var på. Indtil jeg viste dem faktura på begge pakker.

I dag skulle jeg hente endnu to pakker som var på en enkelt pakkeseddel, og så var mit navn på labelen. Da jeg skulle afhente, viste det sig så at den pakke som var på pakkesedlen, var min forlovedes pakke, sendt i hendes navn. Min pakke var så forsvundet. Totalt uacceptabelt at de skriver flere pakker på samme pakkeseddel. Så jeg bad dem om at finde ud af hvem der begynder at bryde proceduren og uddele reprimander. Hvis jeg var postchefen for ruten, og fik det at vide, var det en stærk advarsel jeg ville uddele på skrift.

Altid brug et alternativ til postnord hvor det er muligt

Jeg er ret glad for GLS

Dao ming ching nihau
Gravatar #73161 - brostenen
23. maj 2020 10:53
CBM (73159) skrev:
brostenen (73156) skrev:
...der havde fat på PostNord i dag. De er virkelig begyndt at lave store fejl.

For noget tid siden skulle jeg modtage to pakker med modstand, kondensatorer, sokler og andre komponenter fra England og fra Tyskland. De lagde en pakkeseddel og havde skrevet de to pakker på samme. Det var lige før jeg ikke kunne få den pakke som stregkoden ikke var på. Indtil jeg viste dem faktura på begge pakker.

I dag skulle jeg hente endnu to pakker som var på en enkelt pakkeseddel, og så var mit navn på labelen. Da jeg skulle afhente, viste det sig så at den pakke som var på pakkesedlen, var min forlovedes pakke, sendt i hendes navn. Min pakke var så forsvundet. Totalt uacceptabelt at de skriver flere pakker på samme pakkeseddel. Så jeg bad dem om at finde ud af hvem der begynder at bryde proceduren og uddele reprimander. Hvis jeg var postchefen for ruten, og fik det at vide, var det en stærk advarsel jeg ville uddele på skrift.

Altid brug et alternativ til postnord hvor det er muligt

Jeg er ret glad for GLS


Desværre var det ikke muligt, da det er pakker som jeg fik tilsendt fra udlandet.
Gravatar #73162 - brostenen
3. jun. 2020 07:05
...der lige har set et klip fra Trudeau's pressemøde han holdt for leden. Jeg må sige at langt hår og stort skæg klæder manden. Gad vide hvornår vi får en rigtig metaller som statsminister, hvis det look breder sig. Jeg tænker at det kunne være blæret at se statsministeren stage dive og head bange for hårdt, til grindcore koncert, iført battle vest og patronhylster bælte.
Gravatar #73163 - dugfrisk
3. jun. 2020 08:03
brostenen (73162) skrev:
...der lige har set et klip fra Trudeau's pressemøde han holdt for leden. Jeg må sige at langt hår og stort skæg klæder manden. Gad vide hvornår vi får en rigtig metaller som statsminister, hvis det look breder sig. Jeg tænker at det kunne være blæret at se statsministeren stage dive og head bange for hårdt, til grindcore koncert, iført battle vest og patronhylster bælte.


flyet skull aldrig have været sendt til iran. set I bagklogskabens lys.
Gravatar #73164 - brostenen
3. jun. 2020 17:42
dugfrisk (73163) skrev:
brostenen (73162) skrev:
...der lige har set et klip fra Trudeau's pressemøde han holdt for leden. Jeg må sige at langt hår og stort skæg klæder manden. Gad vide hvornår vi får en rigtig metaller som statsminister, hvis det look breder sig. Jeg tænker at det kunne være blæret at se statsministeren stage dive og head bange for hårdt, til grindcore koncert, iført battle vest og patronhylster bælte.


flyet skull aldrig have været sendt til iran. set I bagklogskabens lys.


???
Gravatar #73165 - brostenen
3. jun. 2020 17:43
...der søger ny bolig.
Gravatar #73166 - CBM
3. jun. 2020 21:55
brostenen (73165) skrev:
...der søger ny bolig.

Hva da? Håber du får mere plads til IT så :-)
Gravatar #73167 - brostenen
3. jun. 2020 23:25
CBM (73166) skrev:
brostenen (73165) skrev:
...der søger ny bolig.

Hva da? Håber du får mere plads til IT så :-)


Det er bare gået i vasken. Jeg fik at vide i tirsdags, at jeg skal være ude den første juli. Så jeg har valgt at flytte til samme by som mine børn bor i, for at kunne være der for dem mere end jeg gør i forvejen.
Gravatar #73168 - CBM
4. jun. 2020 03:10
brostenen (73167) skrev:
CBM (73166) skrev:
brostenen (73165) skrev:
...der søger ny bolig.

Hva da? Håber du får mere plads til IT så :-)


Det er bare gået i vasken. Jeg fik at vide i tirsdags, at jeg skal være ude den første juli. Så jeg har valgt at flytte til samme by som mine børn bor i, for at kunne være der for dem mere end jeg gør i forvejen.

Ok? Hvor flytter du så hen da?
Gravatar #73169 - brostenen
4. jun. 2020 09:17
CBM (73168) skrev:
brostenen (73167) skrev:
CBM (73166) skrev:
brostenen (73165) skrev:
...der søger ny bolig.

Hva da? Håber du får mere plads til IT så :-)


Det er bare gået i vasken. Jeg fik at vide i tirsdags, at jeg skal være ude den første juli. Så jeg har valgt at flytte til samme by som mine børn bor i, for at kunne være der for dem mere end jeg gør i forvejen.

Ok? Hvor flytter du så hen da?


Som det ser ud, så bliver det længere nord på. Jeg flytter til den by mine børn også bor i. Får mega meget hjælp fra alle mulige sider af. Så det er helt fantastisk det her. Men samtidig mega trist. Jeg bliver bare nødt til at gemme alle mine følelser til senere. Min nu tidligere svigerfar, er mega fair hvad penge angår, og han vil gerne stå for at dele økonomien for os.
Gravatar #73170 - CBM
4. jun. 2020 13:08
@brostenen:

Det er jeg ked af at høre. Jeg krydser fingre for dig.
Gravatar #73171 - brostenen
4. jun. 2020 18:08
CBM (73170) skrev:
@brostenen:

Det er jeg ked af at høre. Jeg krydser fingre for dig.


Tak...
Gravatar #73172 - Claus Jørgensen
8. jun. 2020 19:53
... der håber at dem herinde der brugte Brave har fået afinstalleret lortet

https://www.theverge.com/2020/6/8/21283769/brave-b...

Hvis i vil se hvor galt det var i koden: https://github.com/brave/brave-core/blob/1cac2377c...

(Jeg havde indset dette her som nyhed, men tydeligvis er reklameselskabet bag newz.dk ligeglade med indhold disse dage)

... der er glade for at bruge Microsoft Edge på alle hans enheder.
Gravatar #73173 - CBM
9. jun. 2020 03:13
Jeg vil aldrig blive fast bruger af edge men brave ryger ud med det samme

Godt vi har firefox
Gravatar #73174 - Claus Jørgensen
9. jun. 2020 04:07
#73

Det er altid godt med flere browsere (så længe de nogenlunde enige om HTML/CSS/JS standarderne)

Men Brave er et ret fantastisk eksempel på at Open Source ikke betyder at der ikke kan tilføjes skumle ting i produktet. "Problemet" med Brave blev fanget af en bruger, ikke ved code-inspection.

r/security på Reddit synes også Brave var en ret skummel browser til at begynde med.
Gravatar #73175 - CBM
9. jun. 2020 20:37
#74

reddit er ikke en pålidelig kilde til andet end spas :)

og hvis brave har skumle ting, så kommer der en fork af det som ikke har
Gravatar #73176 - brostenen
12. jun. 2020 07:50
CBM (73175) skrev:
#74

reddit er ikke en pålidelig kilde til andet end spas :)



Eller meget forstyrrende ting. Der var et oplæg på ask-reddit, hvor folk blev spurgt om hvad den mest fucked up sub-reddit de var faldet over, var for noget. Hvis du vil chokeres, skal du bare læse lidt ned i den tråd. Puha der var skumle ting, dog alle indenfor lovens rammer.
Gravatar #73177 - brostenen
12. jun. 2020 07:53
...der har sagt ja til ny lejlighed. Så skal jeg bare have skrabet penge sammen til depositum, og have søgt flyttehjælp. Det er nemlig noget jeg kan, når jeg er førtidspensionist på "efter-2003" reglerne. Men jeg kan ikke søge hjælp til briller, tandlæge eller andet. Det var nemlig der de var ude med den store sparekniv. Oh well...
Gravatar #73178 - CBM
12. jun. 2020 16:14
brostenen (73177) skrev:
...der har sagt ja til ny lejlighed. Så skal jeg bare have skrabet penge sammen til depositum, og have søgt flyttehjælp. Det er nemlig noget jeg kan, når jeg er førtidspensionist på "efter-2003" reglerne. Men jeg kan ikke søge hjælp til briller, tandlæge eller andet. Det var nemlig der de var ude med den store sparekniv. Oh well...

Okay.

Men det skal nok også blive godt, det er jo en frisk start.

Får du så mere plads til retro computere?
Gravatar #73179 - brostenen
14. jun. 2020 19:49
CBM (73178) skrev:
brostenen (73177) skrev:
...der har sagt ja til ny lejlighed. Så skal jeg bare have skrabet penge sammen til depositum, og have søgt flyttehjælp. Det er nemlig noget jeg kan, når jeg er førtidspensionist på "efter-2003" reglerne. Men jeg kan ikke søge hjælp til briller, tandlæge eller andet. Det var nemlig der de var ude med den store sparekniv. Oh well...

Okay.

Men det skal nok også blive godt, det er jo en frisk start.

Får du så mere plads til retro computere?


Tak. Ja, der bliver plads til vintage hardware. Stuen har en udstikker, som godt kunne være lavet om til et ekstra værelse. Men er en del af stuen. Det er i den krog at jeg vil have alt med computer at gøre. Jeg skal bare have hylder op, og så skal jeg have en reol.
Gravatar #73180 - CBM
19. jun. 2020 16:21
brostenen (73179) skrev:
CBM (73178) skrev:
brostenen (73177) skrev:
...der har sagt ja til ny lejlighed. Så skal jeg bare have skrabet penge sammen til depositum, og have søgt flyttehjælp. Det er nemlig noget jeg kan, når jeg er førtidspensionist på "efter-2003" reglerne. Men jeg kan ikke søge hjælp til briller, tandlæge eller andet. Det var nemlig der de var ude med den store sparekniv. Oh well...

Okay.

Men det skal nok også blive godt, det er jo en frisk start.

Får du så mere plads til retro computere?


Tak. Ja, der bliver plads til vintage hardware. Stuen har en udstikker, som godt kunne være lavet om til et ekstra værelse. Men er en del af stuen. Det er i den krog at jeg vil have alt med computer at gøre. Jeg skal bare have hylder op, og så skal jeg have en reol.

nice
Gravatar #73181 - CBM
19. jun. 2020 16:22
...der hygger med at spille lidt GZDoom



Gravatar #73182 - brostenen
20. jun. 2020 10:52
...der ikke kan vente med at komme væk fra det her galehus.
Gravatar #73183 - brostenen
24. jun. 2020 19:34
...der endelig har fået underskrevet lejekontrakt. Fuck hvor nice. Jeg skal bare videre i livet nu, for jeg holder skisme ikke ud at bo her længere.
Gravatar #73184 - Qw_freak
25. jun. 2020 06:35
@Brostenen

Bor du i et kollektiv nu?
Gravatar #73185 - brostenen
25. jun. 2020 07:15
Qw_freak (73184) skrev:
@Brostenen

Bor du i et kollektiv nu?


Nej. Heldigvis ikke. Men der er bare sket så mange ting. En måned og et par dage at flytte i, og hendes nye mand rykkede ind med sine børn, i onsdag sidste uge. Jeg flytter den første nu her. Så der er fyldt op med ting som ikke er mine i hver en krog i et stort rod.
Gravatar #73186 - brostenen
25. jun. 2020 07:16
...der skal pakke de sidste ting i dag.
Gravatar #73187 - brostenen
1. jul. 2020 19:52
...der nu er flyttet ind. For dælens det var hårdt. Jeg tog lige og vaskede alt køkken grej af for tryksværte. Koblede musikanlægget til og lyttede til lidt musik medens jeg var i gang. Damn jeg er træt nu. Gider ikke sætte gardiner op, så jeg har anrettet en soveplads bag nogle flyttekasser.
Gravatar #73188 - Qw_freak
2. jul. 2020 06:01
@Brostenen

Fuck det lyder hårdt, men nu er du startet på første side i det næste kapitel af dit liv og det bliver godt, for du bestemmer selv nu! :)
Gravatar #73189 - brostenen
3. jul. 2020 06:18
Qw_freak (73188) skrev:
@Brostenen

Fuck det lyder hårdt, men nu er du startet på første side i det næste kapitel af dit liv og det bliver godt, for du bestemmer selv nu! :)


Tak.
Tjaa... Når hendes nye dude flytter ind den 17 juni (med hans børn), og man selv skal flytte ud den 1 juli, så er det ekstra hårdt at se på mandens ting i et stort rod. Og så gør det ikke situationen bedre, at jeg er født med Aspergers syndrom. Nuvel, i mild grad, men stadig roder ham der "Esben Snarre" rundt i sådanne situationer. Heldigvis kunne mange øl den sidste halve måned, holde ham i skak. Men ikke skak-mat.
Gravatar #73190 - Claus Jørgensen
3. jul. 2020 11:59
... der har opgraderet til Sonos i lejligheden

Sonos Beam til TV'et / stuen / kontoret (samme rum), og en Sonos One til køkkenet.

Og jeg har en tredje jeg ikke ved hvor jeg skal sætte op endnu (original tanke var badeværelset, men jeg glemte jeg ikke har strømudtag derinde) -- så det bliver nok i soveområdet.

... der har en Bose SoundTouch 20 III til salg!
Gravatar #73191 - brostenen
5. jul. 2020 21:18
...der har købt møbler. Masser af samleselv fra ikea.
Gravatar #73192 - CBM
6. jul. 2020 03:26
brostenen (73191) skrev:
...der har købt møbler. Masser af samleselv fra ikea.

Pas på med ikea...

De sælger rent faktisk møbler af PAP i ikea nu.

Så det er vigtigt at se godt efter i beskrivelsen
Gravatar #73193 - brostenen
6. jul. 2020 05:03
CBM (73192) skrev:
brostenen (73191) skrev:
...der har købt møbler. Masser af samleselv fra ikea.

Pas på med ikea...

De sælger rent faktisk møbler af PAP i ikea nu.

Så det er vigtigt at se godt efter i beskrivelsen


Bare rolig. Jeg har bestilt i træ og holder mig fra jern og pap. Træ er det bedste. Trods det, så er Ikea hvad det er. Nogenlunde holdbart i længden.
Gravatar #73194 - CBM
6. jul. 2020 12:09
brostenen (73193) skrev:
CBM (73192) skrev:
brostenen (73191) skrev:
...der har købt møbler. Masser af samleselv fra ikea.

Pas på med ikea...

De sælger rent faktisk møbler af PAP i ikea nu.

Så det er vigtigt at se godt efter i beskrivelsen


Bare rolig. Jeg har bestilt i træ og holder mig fra jern og pap. Træ er det bedste. Trods det, så er Ikea hvad det er. Nogenlunde holdbart i længden.

ok. jeg fik bestilt nogle møbler jeg troede var i træ men som var lavet af pap... jeg var målløs... jeg forventede ikke at man kunne finde på at sælge møbler (borde og reoler) som ligner træ men som rent faktisk er malet pap.... ja... MALEDE pap bordplader og MALEDE pap reol hylder.....

Gravatar #73195 - brostenen
6. jul. 2020 12:37
...der funderer over årsagen, til at bacon smage bedre, når det er stegt på støbejerns pande. Forskellen er til at smage.
Gravatar #73196 - brostenen
6. jul. 2020 12:38
CBM (73194) skrev:
brostenen (73193) skrev:
CBM (73192) skrev:
brostenen (73191) skrev:
...der har købt møbler. Masser af samleselv fra ikea.

Pas på med ikea...

De sælger rent faktisk møbler af PAP i ikea nu.

Så det er vigtigt at se godt efter i beskrivelsen


Bare rolig. Jeg har bestilt i træ og holder mig fra jern og pap. Træ er det bedste. Trods det, så er Ikea hvad det er. Nogenlunde holdbart i længden.

ok. jeg fik bestilt nogle møbler jeg troede var i træ men som var lavet af pap... jeg var målløs... jeg forventede ikke at man kunne finde på at sælge møbler (borde og reoler) som ligner træ men som rent faktisk er malet pap.... ja... MALEDE pap bordplader og MALEDE pap reol hylder.....



Hvad var det for en model? Så vil jeg lige ind og læse om det på ikea's hjemmeside.
Gravatar #73197 - Claus Jørgensen
6. jul. 2020 12:50
#96

Jeg tvivler på at CBM kan se forskel på pap og spånplader :p
Gravatar #73198 - CBM
6. jul. 2020 13:14
Claus Jørgensen (73197) skrev:
#96

Jeg tvivler på at CBM kan se forskel på pap og spånplader :p


jeg havde behov for at tilpasse længden på en bordplade og den var af pap

jeg bankede på den og på nogle plader fra jem og fix som jeg have skåret til og som var af træ og man kan høre på pap møblerne at de er af pap

brostenen (73196) skrev:
CBM (73194) skrev:
brostenen (73193) skrev:
CBM (73192) skrev:
brostenen (73191) skrev:
...der har købt møbler. Masser af samleselv fra ikea.

Pas på med ikea...

De sælger rent faktisk møbler af PAP i ikea nu.

Så det er vigtigt at se godt efter i beskrivelsen


Bare rolig. Jeg har bestilt i træ og holder mig fra jern og pap. Træ er det bedste. Trods det, så er Ikea hvad det er. Nogenlunde holdbart i længden.

ok. jeg fik bestilt nogle møbler jeg troede var i træ men som var lavet af pap... jeg var målløs... jeg forventede ikke at man kunne finde på at sælge møbler (borde og reoler) som ligner træ men som rent faktisk er malet pap.... ja... MALEDE pap bordplader og MALEDE pap reol hylder.....



Hvad var det for en model? Så vil jeg lige ind og læse om det på ikea's hjemmeside.


linnmon-alex bord - bordplade af pap, blik ben, spånplade skab

https://www.ikea.com/dk/da/p/linnmon-alex-bord-hvi...

men klikker man på produktinformation og materialer står der også dette..

Bordplade
Top:Træfiberplade, Akrylmaling
Ramme:Spånplade, Plastkant
Fyld:Bikagemønstret papirsfyld (min. 70 % genanvendt).
Bund:Træfiberplade

Ben
Hoveddele:Stål, Epoxy-/polyesterpulverbelægning
Fod:Propenplast

Opbevaringsmøbel
Hoveddele/ Forside:Spånplade, Akrylmaling, Papirfolie, Plastkant
Bundplade:Spånplade, Papirfolie, Plastkant
Skuffeside/ Skuffebagstykke:Spånplade, Papirfolie
Skuffebund:Træfiberplade, Akrylmaling

LINNMON / ADILS bord - bordplade af pap, blik ben

bordplade
https://www.ikea.com/dk/da/p/linnmon-bordplade-hvi...

Top:Træfiberplade, Akrylmaling
Ramme:Spånplade, Plastkant
Fyld:Bikagemønstret papirsfyld (min. 70 % genanvendt).
Bund:Træfiberplade

kallax reol

https://www.ikea.com/dk/da/p/kallax-reol-hvid-7030...

materialer

Spånplade, Træfiberplade, Trykt og præget akrylmaling, Papirfolie, Bikagemønstret papirsfyld (100% genanvendt)., Plastkant, Plastkant

jeg brugte 5000 kr på pap fra ikea

undgå for alt i verden møbler med 'papirsfyld'

jeg måtte købe noget rigtigt træ i jem og fix til at udskifte alt pap lortet



når en 'Træfiberplade' med 'papirsfyld' er skåret over så er den ubrugelig
Gravatar #73199 - dugfrisk
7. jul. 2020 15:57
brostenen (73195) skrev:
...der funderer over årsagen, til at bacon smage bedre, når det er stegt på støbejerns pande. Forskellen er til at smage.


Man kan også stege det på glaspladen.
Gravatar #73200 - CBM
7. jul. 2020 19:00
baaaconnn..... rrrrrrrrrr....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login