mboost-dp1

Ipod touch


Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
31. jul. 2009 12:24
Hej, jeg kom til at impuls købe en ipod touch her for en times tid siden.. Og nu vil jeg høre om der er nogle applikationer eller spil som er musthave for en hver ipod ejer :) På forhånd tak!
Gravatar #2 - izym
31. jul. 2009 13:08
Facebook er et must for mig, men den havde du nok fundet selv alligevel. Gratis.

Remote er også rigtig nice. Med det kan man styre iTunes og Apple TV fra sin iPod Touch eller iPhone. Gratis.

I Dig It er et godt udført og sjovt spil til billige penge. 6 kr.

BusTogMetro er et must hvis man ofte tage tog eller bus. Ikke gratis, jeg kan ikke huske prisen.
Gravatar #3 - gnаrfsan
31. jul. 2009 19:16
The Secret of Monkey Island Hvis du kan lide adventure spil (altså ikke action, men spil med en historie)

Tuner Er en udemærket netradio med mange stationer (Shoutcast så vidt, jeg husker)

WheatherPro hvis du vil ha' en prognose.
Gravatar #4 - slemmebirk
31. jul. 2009 19:33
Jeg er bosat i Dubai, men rejser meget frem og tilbage mellem UAE og Danmark, så det er meget rart at kunne fordrive tiden med andet end emirates airlines "fantastiske" inflight entertainment system. Det jeg leder efter er nogle små spil samt nogle man kan bruge lidt mere tid på. At de koster lidt penge betyder ikke så forfærdeligt meget.

Remote lyder som en interessant applikation som helt klart skal prøves.

Kan nogle af jer anbefale et program som kan encode divx film i et korrekt format så de kan vises på ipoden? Sidst jeg havde en iPod fandt jeg et program men det havde det med at lave en 1-2 sekunders delay på lyden. Jeg vil foretrække et gratis program, men hvis der findes bedre programmer som koster en smule er det også helt i orden!

Og tak for hjælpen :)
Gravatar #5 - izym
1. aug. 2009 02:32
Til det vil jeg uden tvivl anbefale HandBrake. Gratis, open-source og cross-platform.
Gravatar #6 - gnаrfsan
1. aug. 2009 21:16
RadioBOX
Hør danske radio stationer (her er alle dem, der er):
- Cool FM
- DR Online
- DR P3
- DR P4
- Specific Radio
- Skala FM

Og så er der self. en hel masse internationale stationer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login