mboost-dp1

hvem fuck har spret rygter om at jeg sælger pistoler ???

Gå til bund
Gravatar #51 - Djaa9
12. jul. 2007 15:25
Lyder som om du tænker på en Barrett sniper rifle.. Ved ikke om man bruger den til helikoptere? Men i danmark navngiver vi vores våben med vores eget system (indførselsår) f.eks M/95 (Model fra 95) er i virkeligheden en C7A1 og en M/96 er en C8A2.
Gravatar #52 - noramskull
12. jul. 2007 20:54

Sidste gang jeg så den kastede jeg nogle murbrokker efter den, men de landede vist i en eller anden guts hus så jeg blev nødt til at stikke af, det var fandme for sindsygt
Gravatar #53 - Svindleren
13. jul. 2007 10:48
er selv afghaner, der intet i vejen dernede eller jo de steder hvor der stadig er de skdie talibaner... den proviens jeg er fra, er stille og rolig :) kun med venlige og gæstfrie menensker :)=

og ja bomber ;D
Gravatar #54 - sten46
13. jul. 2007 12:11
Jeg lærte aldrig at skyde (i ramme alvor)

Teknisk fokusere på skiftevis bageste og forreste siktemiddel, og hvis jeg ikke kunne skulle jeg ligesom have spesielle special briller. For øve mig på ramme.

Øøøhh, stereoskopiske billeder af V 1 Vergeltungswaffe 1, i Peenemünde. Hvor kom jeg fra? Optiske hjælpemidler.
Gravatar #55 - sten46
13. jul. 2007 12:13
Grunden til jeg nogen gange går ind mod en husmur er for ikke komme i vejen for en byge af Maskin kugler eller eet stk 88 mm som lige skal udenom mig.
Gravatar #56 - Djaa9
14. jul. 2007 13:43
Hehe.. jeg var selv i Badahkshan. Det er et af de roligste steder. Dog var vi ikke helt fri for angreb. Og de fleste er jo ganske rigtig venlige og gæstfrie, men tror ikke jeg kommer tilbage som turist :)
Gravatar #57 - Modvig
14. jul. 2007 16:27
Googles svar på spørgsmålet "Anelguso"
"Anelguso snød mig ikke" - Bamse_G

http://www.edbpriser.dk/Community/forum/Thread.asp...

Nu må i da snart stoppe jeres inædte hetch af Anelguso, han er god nok, se selv?
[spoiler]"Anelguso, det er nu 2. gang du prøver at sælge din egen PC i denne her kategori." - NWZ
w ww.hifipriser.dk/community/forum/message.asp?tid=1289774

"Jeg bad dig om ikke at oprette flere nye brugere." - Mphst (Moderator)
w ww.edbpriser.dk/community/forum/message.asp?tid=1291326[/spoiler]
Gravatar #58 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
14. jul. 2007 21:51
Jeg opforderer til man ikke svarer andet i hans tråde fremover end:

"LALALALA, VI KAN IKKE HØRE DIG ANELGUSO, LALALALA"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login