mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (16105) skrev:Man ser det for sig, lille CBM rende rundt i korte bukser og træsko, imens han udforsker alle dele af Tarm
Det MÅ have været katolsk barndom. Jeg kan forestille mig at præsten betragtede CBM som en ÅBENbaring.CBM var i sin fritid ansat som kirkebøsse-dreng, eller noget i den dur.
fe950 (16108) skrev:cnr (16105) skrev:Man ser det for sig, lille CBM rende rundt i korte bukser og træsko, imens han udforsker alle dele af Tarm
Det MÅ have været katolsk barndom. Jeg kan forestille mig at præsten betragtede CBM som en ÅBENbaring.CBM var i sin fritid ansat som kirkebøsse-dreng, eller noget i den dur.
Komplet med mønt indkast?
fe950 (16105) skrev:Man ser det for sig, lille CNR rende rundt i korte bukser og træsko, imens han udforsker alle dele af Tarm. Godt jeg blev katolsk præst. Det var sådan Cnr og jeg mødtes
Jamen jeg har skam altid undret mig over hvor i to turtlesugere fandt hinanden. Det var så bag alteret kan jeg forstå.
fe950 (16108) skrev:cnr (16105) skrev:Man ser det for sig, lille CBM rende rundt i korte bukser og træsko, imens han udforsker alle dele af Tarm
Altså..
Er ikke katolik
Er ikke til mænd
Er ikke kor sanger
Er ikke bosat i Tarm
cnr (16121) skrev:Var du meget interesseret i køer, hvor du voksede op i Tarm CBM?
Kirkeonanisterne i Lem spiller til både begravelser, bryllupper, konfirmationer og barnedåb
cnr (16123) skrev:Det var vidst et ja, hvilket jo unægtelig forklare en del omkring dine poster
Kan du huske de westerns hvor cowboys rider mod grænsen?
Det er dit Mexico
fe950 (16135) skrev:Det siges at han er ko-dreng i sin fritid![]()
Sødt billede fra jeres bryllupsrejse.
Var der mange køer og tyre som i kunne hygge jer med?

cnr og fe950... hjemme på "farmen"
Efter en dejlig tur i stalden så gik i jer en tur og snakkede om at det kunne være hyggeligt at lege dallas cowboys på jeres bryllupsrejse
dugfrisk (16143) skrev:CBM (16142) skrev:dugfrisk (16141) skrev:Når det ikke.
Abe op.
Abe ned.
Abe op.
Abe ned.
...
Bare du er hurtig nok
For helvede Lenin.
Kaster æggeskaller ud.
Asteroiden er på steroider imens at jeg bliver steriliseret af alt.dk
Månen er ikke lenins. Den er stalins.
Æggeskallerne er astreoriden men du er på steroider mens alt.dk viser hvordan de blev steriliseret
Lenin har ikke sin egen måne så han bruger Stalins
Men opskriften på æggesnaps kan findes på alt.dk og den er skrevet ned af en steriliseret Lenin
Men opskriften på æggesnaps kan findes på alt.dk og den er skrevet ned af en steriliseret Lenin
Du tisser ikke i sengen, du tisser PÅ sengen. Du afstraffer den, fordi det er et svagt møbel. Den er blød. Du tisser på alt der er svagt.
QW ER SVAG! Faktum!
Så du tisser på ham!
Bagefter ligner QW en formningslærer som lugter af urin og formningslokale.
QW ER SVAG! Faktum!
Så du tisser på ham!
Bagefter ligner QW en formningslærer som lugter af urin og formningslokale.
Der findes kun én rigtig mand i kongehuset. Og det er Prins Joachim:
Faktum 1: Han går på jagt. Han holder af at skyde dyr når de er mest chanceløse. Bravo!
Faktum 2: Hans kørsel er eksemplarisk. Han er ikke bange for tab af et par menneskeliv. Sådan skal det gøres.
Prins Joachims killer-instinkt er på niveau med B. S. Christiansen, Jean Claude van Damme, Chuck Norris og Sylvester Stallone.
Faktum 1: Han går på jagt. Han holder af at skyde dyr når de er mest chanceløse. Bravo!
Faktum 2: Hans kørsel er eksemplarisk. Han er ikke bange for tab af et par menneskeliv. Sådan skal det gøres.
Prins Joachims killer-instinkt er på niveau med B. S. Christiansen, Jean Claude van Damme, Chuck Norris og Sylvester Stallone.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.