mboost-dp1

Hvem får det sidste ord? :)


Gå til bund
Gravatar #14251 - fe950
17. nov. 2019 03:55
Også hvis du skiftede navn til Lølle ?
Gravatar #14252 - cnr
17. nov. 2019 04:07
Ihvertfald hvis I kalder mig Gølle
Gravatar #14253 - fe950
17. nov. 2019 09:34
Har du brugt hele natten på at ølle?
Gravatar #14254 - cnr
18. nov. 2019 04:07
Ja - jeg er god til at dølle
Gravatar #14255 - fe950
18. nov. 2019 06:31
Så må du flytte til Hølle.
Gravatar #14256 - CBM
18. nov. 2019 07:26
cnr er en bølle der kan li at pølle og fe elsker en stor kølle smurt ind i en dejlig pølle

cnr : choko nugga ridder
fe : fimset ener

pølle på sin kølle er for cnr lige så regulær som en professor der er sær
sølle fe elsker en pølle i sin the mens han bærer ble

tæppet er sort, deres deres livret er lort og helbredet en tort
Gravatar #14257 - fe950
18. nov. 2019 08:14
Meh.
Gravatar #14258 - CBM
18. nov. 2019 08:37
kølle med pølle til fe!
kølle med pølle til fe!

ja DET er noget kan han li at c!

og ikke bare c, nej... C ...nr!
Gravatar #14259 - fe950
18. nov. 2019 09:19
Meh.

CBM (14258) skrev:
kølle med pølle til fe!
kølle med pølle til fe!

ja DET er noget kan han li at c!

og ikke bare c, nej... C ...nr!



Mangler kvalitet
Gravatar #14260 - CBM
18. nov. 2019 09:40
fe950 (14259) skrev:
Meh.

CBM (14258) skrev:
kølle med pølle til fe!
kølle med pølle til fe!

ja DET er noget kan han li at c!

og ikke bare c, nej... C ...nr!



Mangler kvalitet


så skal du have cnr til at spise mere fiber og fuldkorn

med alt det junk han spiser, så vil hans pølser ikke kunne undgå at være lidt slatne

på den anden side, så ønsker du heller ikke at hans pølser bliver for hårde

creme kan hjælpe hvis de har svært ved at komme ud

det er ikke for ingenting at han også kalder sig for cremet nugga røv

... nu skal du dog ikke lade dig narre, det er ikke en sød nugga han henviser til og du kan altid krydre den med lidt saltet sovs

Gravatar #14261 - CBM
18. nov. 2019 09:41
cnr (14254) skrev:
Ja - jeg er god til at dølle

er man sølle hvis man er en bølle der bor i følle i en mølle med hang til pølle på en kølle?

husk... tantric guys finish last

næstsidste ord og sidste ord ... jubiiii
Gravatar #14262 - dugfrisk
18. nov. 2019 09:53
Et C, Der bliver jordet til
En le på bordet.
En ske, bliver boret, ind i øjenhulen, som på en fransk cafe, hvor harmonikaen spiller lystigt, hvor sneglekroppe bliver fortærret...
Gnask.



Gravatar #14263 - CBM
18. nov. 2019 10:06
duggen falder frisk, cnr får dask og fe950 er dvask
Gravatar #14264 - CBM
18. nov. 2019 10:16
cola nosse rødme (cnr) :
fatal elskov nr 950 (fe950) venter på dit besøg og vogter i mellemtiden sine huller som en høg!

død ved kølle... er det noget med at det er farligt når en død kølle benyttes i en dødsstjerne eller hvad går det ud på?

er der pølle på en død kølle?
Gravatar #14265 - CBM
18. nov. 2019 10:21
jeg gik mig om i sø og land og mødte mig en gammel mand, han sagde så og savlede så og så var cnr hjææææææmmme...

alle dem som gerne vil pølle på en kølle mand, pølle mand, pølle mand, de hører hjemme i cnrrrr laaaaaand, ja de hører hjemme i cnrrrrr land

seeee cnrs fe, han er brun som muuuuuudder, aaaaaalt hvad han eeeeeejer, det er brunt som hans lem.. det er fordi han elsker alt det brune og fordiiiii at cnr er hans veeeeen
Gravatar #14266 - CBM
18. nov. 2019 10:31
kender du den om feeen... feeen med den brune tud... han var en gammel knepper, som ikke så særlig lækker ud... men en skummel julenat, cnnnrrr han skreg... fe kom her og knep med mig jeg har virkli brug for diiiigg.... og i kan tro at feeennnss..... lanse lysede som et fyyyyrrr.... han var jooo trods alt jo vant til... at få sit fix fra et dyyyyrrr
Gravatar #14267 - fe950
18. nov. 2019 10:33
Mangler fortsat kvalitet.
Så meh.
Gravatar #14268 - CBM
18. nov. 2019 10:40
fe950 (14267) skrev:
Mangler fortsat kvalitet.
Så meh.

kvalitet? vil do ha kvalitet sæjer do?

no ska a den ondtne lyyynme gi dæj kvalitæt...

der var engang en fe, der ikke kunne le... men det kunne dog ske, han begraved hoooved i en ble.

han kunne godt lide sne og the lavet på en ble. Men hvad han ikke kunne se, var at cnr kunne le, hver gang han havde brugt en ble.

stakkels fe, anede ikke at cnr kunne le og ej heller fra hvor han fik en ble.

kære fe sad en dag i sne og og tænkte.. det....

det kunne ikke fortsætte, fe skulle sove med cnr i ske.

Det måtte kunne ske og gerne iført ble, tænkte fe.

lyk'lig' fe fik en dag en ble med en cnr i og et løfte om at ligge i ske.

denne dag for fe ble, den lyk'lig'ste dag som i kan se.
Gravatar #14269 - fe950
18. nov. 2019 11:02
Jeg skrev kvalitet og ikke kvantitet.
Gravatar #14270 - CBM
18. nov. 2019 12:01
fe950 (14269) skrev:
Jeg skrev kvalitet og ikke kvantitet.

nååårh...

kvaltitet! jamen så værsese sko
Gravatar #14271 - CBM
18. nov. 2019 12:15
de døde bukser

[Vers 1]
Når du er færdig med dig
Og du vil bare ikke fortsætte
Fordi du kun spørger dig selv
Hvorfor og til hvad og hvad dit liv skulle bringe

Du
Du hast
Du hast mich
Du hast mich
Du hast mich gefraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt
Du hast mich gefraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt
Du hast mich gefaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaragt und ich hab nichts gesaaaaaaaaaaagt.

Ich habe nichts über die toten Hosen gesagt

die tote hosen wannsee

meinem hose sind tooooot

ich haben tote hooosen

[Strophe 1]
Das Mädchen aus der Hauptstadt hast tote hosen und lässt mich nicht mehr richtig denken

Will mein Herz und hosen in ihrem tiefblauen Swimmingpool versenken

All die Villen um sie herum lassen sie nicht richtig atmen

Du hast mich gefraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt
hast duuuuuuu, duuuuuu hast, tote hosen, jaaaaa?

Hier stirbt man ordentlich, der Tod persönlich mäht den Rasen
Ohne dich hätt' ich diese Gegend nie geseh'n
Lass uns abtauchen und untergehen

ich....bin.....ein......berliner.... mit Marmelade..mm..mma...mam... mama laden?


Games Workshop wurde 1975 an der Bolingbroke Road 15 in London von John Peake, Ian Livingstone und Steve Jackson (nicht zu verwechseln mit dem US-amerikanischen Spieledesigner Steve Jackson) gegründet und war ursprünglich ein Hersteller von Holzbrettern für Spiele wie Backgammon, Mancala und neun Männer morris und geh. [3] Später wurde es ein Importeur des US-amerikanischen Rollenspiels Dungeons & Dragons und dann ein eigenständiger Herausgeber von Kriegsspielen und Rollenspielen.

Im Februar 1975 wurde der Newsletter Owl and Weasel [5] gegründet, der im Juni 1977 von White Dwarf abgelöst wurde, um für Geschäfts- und Postspiele zu werben, einen Spieleclub zu gründen und eine alternative Quelle für Spiele-Nachrichten bereitzustellen ]

Von Anfang an gab es ein klares Interesse am Druck von "progressiven Spielen", einschließlich Computerspielen. [7] Dies führte Anfang 1976 zum Ausscheiden von John Peake, der "traditionelle Spiele" (wie Backgammon) bevorzugte. Der Verlust von Peake bedeutete auch den Verlust der Haupteinnahmequelle des jungen Unternehmens. [8] Nachdem das Unternehmen jedoch die offiziellen Vertriebsrechte für Dungeons & Dragons und andere TSR-Produkte in Großbritannien erhalten und durch die Durchführung von Spielekonventionen einen hohen Bekanntheitsgrad erreicht hatte, wuchs das Geschäft schnell. Es eröffnete seinen ersten Laden im April 1978. [9]

Anfang 1979 finanzierte Games Workshop die Gründung von Citadel Miniatures in Newark-on-Trent. Citadel stellte die Metallminiaturen her, die für seine Rollenspiele und Tabletop-Wargames verwendet wurden. Der Name "Citadel" wurde zum Synonym für Games Workshop Miniatures und ist nach wie vor ein Markenname, der in Verbindung mit ihnen verwendet wird, lange nachdem das Unternehmen Citadel in Games Workshop aufgenommen wurde. [10] [11] Eine Zeitlang förderte Gary Gygax die Idee, dass TSR, Inc. mit Games Workshop fusioniert, bis Steve Jackson und Ian Livingstone sich zurückzogen.

Die Verlagsgruppe des Unternehmens veröffentlichte auch britische Nachdrucke von amerikanischen RPGs wie Call of Cthulhu, Runequest, Traveler und Middle-Earth Role Playing, deren Import teuer war (nachdem dies zuvor für Dungeons & Dragons seit 1977 geschehen war). [13]

1984 stellte Games Workshop den Vertrieb seiner Produkte in den USA über Hobby-Spiele-Distributoren ein und eröffnete sein Büro in Games Workshop (USA). Games Workshop (USA) und Games Workshop im Allgemeinen wuchsen Ende der 1980er-Jahre erheblich und beschäftigten 1990 über 250 Mitarbeiter. [14]
Gravatar #14272 - CBM
18. nov. 2019 12:23

Erobre Hasbro
Pokémon og Magic fortsætter deres succes: I september 1999 erhvervede samfundet Hasbro Giant og Toy Wizards of the Coast. Hasbros interesse i at købe Wizards of the Coast til en værdi af $ 325 millioner i 1994 stammer fra succes med sine Pokémon-spil. Avalon Hill blev grundlagt i slutningen af 1999 som en del af Beach Wizards. Virksomheden blev overtaget af Hasbro i sommeren 1998. I 2004 blev Avalon Hill et datterselskab af Coastal Wizards
Gravatar #14273 - cnr
18. nov. 2019 12:26
Hvorfor tænker jeg på skidt fra en spædkalv, hver gang Cremet Bolle Maskine poster?
Gravatar #14274 - CBM
18. nov. 2019 12:45
cnr (14273) skrev:
Hvorfor tænker jeg på skidt fra en spædkalv, hver gang Cremet Bolle Maskine poster?

bist du ein teufel?

fe ville have kvalitet i store kvantiteter.. altså kvatitet, det fik han
Gravatar #14275 - CBM
18. nov. 2019 12:46
Hvorfor tænker Cremet Nugga Røv altid på dyr?
Gravatar #14276 - CBM
18. nov. 2019 12:48
Cremet Nugga Røv (14273) skrev:
Hvorfor har jeg altid perverse tanker om kalve numser, hver gang mit idol CBM poster?

Kære Cremet Nugga Røv, svaret er enkelt... du har behov for hjælp.... jeg er sikker på at fe gerne vil hjælpe dig med at holde
Gravatar #14277 - CBM
18. nov. 2019 12:57
cnr ... looked at the pee piano in his hands and felt happy.

He walked over to the window and reflected on his brown surroundings. He had always loved smelly tarm with its poor, petite poop. It was a place that encouraged his tendency to feel happy.

Then he saw something in the distance, or rather someone. It was the figure of fe950 .... fe950 was a lovable lover with fat ass and spiky mouth.

https://www.plot-generator.org.uk/?i=24kqcc57
Gravatar #14278 - CBM
18. nov. 2019 13:26
Der var engang en svag knepper kaldet cnr .... Han var på vej for at se sin elsker fe950 ..., da han besluttede at tage en genvej gennem tarm sump.

Det tog ikke lang tid, før cnrs værdighed gik tabt. Han så sig omkring, men alt hvad han kunne se var træer. Nervøs følte han sig i sin taske til sit yndlings legetøj, dildo, men dildo var intetsteds at finde! cnr begyndte at få panik. Han følte sig sikker på, at han havde pakket dildo. For at gøre tingene værre begyndte han at blive sulten efter den.

Uventet så han en behåret gris klædt i et rødt nederdel forsvinde i træerne.

"Hvor mærkeligt!" troede cnr. Men det var det slet ikke.

For at ville have noget bedre at gøre, besluttede han at følge den særligt klædte gris. Måske kunne det fortælle ham vejen ud af skoven. Ellers måske kunne den hjælpe ham med andre ting.

Til sidst nåede cnr en lysning. Han befandt sig omgivet af huse lavet af forskellige slags mad. Der var et hus lavet af gulerødder, et hus lavet af hestepærer, et hus lavet af slikkepinde og et hus lavet af kokasser.

cnr kunne mærke, at hans mave rumlede. At se på husene gjorde intet for at lette hans sult eller hans lyster.

"Hej!" han ringede. "Er der nogen?" sagde cnr pludseligt, helt umotiveret.

Ingen svarede. Naturligvis.

cnr kiggede på taget i det nærmeste hus og spekulerede på, om det ville være uhøfligt at spise en andens skorsten. Det er klart, det ville være uhøfligt at spise et helt hus, men måske ville det blive betragtet som acceptabelt at narre den lille gris eller slikke den lille gris i en tid med behov.

En prut brød gennem luften, hvilket cnr frygter. En heks sprang ind i rummet foran husene. Hun bar et bur. I det bur var fe950!

Der var nemlig et lille stykke af rummet lige foran husene.

"Fe950!" råbte cnr. Han vendte sig mod heksen. "Det er mit legetøj!"

Heksen trak bare på skuldrene.

"Giv fe950 tilbage!" råbte cnr.

"Ikke på din nelly delly!" sagde heksen.

"I det mindste lad fe950 ud af buret!"

Før hun kunne svare, stormede tre hårede grise ind fra en sti på den anden side af lysningen. cnr genkendte den i den røde nederdel, som han havde set tidligere. Heksen syntes også at genkende den.

"Hej stor gris," sagde heksen.

"God morgen." Grisen bemærkede fe950. "Hvem er det?"

”Det er fe950,” forklarede heksen.

"Ooh! Fe950 ville se dejlig ud i mit hus. Giv ham til mig!" krævede grisen.

Heksen rystede på hovedet. "fe950 bliver hos mig."

"Um ... Undskyld mig ..." afbrød cnr. "fe950 bor med mig! Og ikke i et bur!"

Store gris ignorerede ham. "Er der intet, du handler? Handler du ind i Netto? Kan vi lave en handel?" spurgte han heksen.

Heksen var først forvirret men tænkte så et øjeblik og sagde så: "Jeg kan godt lide at blive underholdt. Jeg frigiver ham til enhver, der kan spise en hel hoveddør."

Big Pig kiggede på et hus lavet af hundelort og sagde, "Intet problem, jeg kunne spise et helt hus lavet af hundelort, hvis jeg ville."

”Det er intet,” sagde den næste gris. "Jeg kunne spise to huse."

”Det er ikke nødvendigt at vise sig,” sagde heksen. Spis bare en hoveddør, så giver jeg dig fe950. "

cnr så på, følte sig meget bekymret. Han ville ikke, at heksen skulle give fe950 til Store gris. Han troede ikke, at fe950 kunne lide at leve med en behåret gris væk fra sit hus og alt andet legetøj.

De to andre grise kiggede på, mens store Pig satte på sig med et smøret gris og trak en kniv og gaffel ud af røven.

”Jeg spiser hele dette hus,” sagde store gris. "Bare du ser på!"

store gris trak et hjørne af husets hoveddør ud af hestepærer. Han slubrede det smilende ned og gik tilbage for mere.

   Og mere.

      Og mere.

Til sidst begyndte store gris at blive (endnu) større - bare lidt større i starten. Men efter endnu et par gaffelmasser med hestepærer voksede han ud til størrelsen af ​​en stor snebold - og han var lige så rund.

"Erm ... Jeg har det ikke så godt," sagde store gris.

Pludselig begyndte han at rulle. Han var vokset så rund, at han ikke længere kunne balancere!

"Hjælp!" råbte han, da han rullede ned ad en skråning ind i skoven.

store gris var aldrig blevet færdig med at spise hoveddøren lavet af hestepærer og fe950 forblev nøgen og fanget i heksens bur.

Gennemsnitlig gris trådte op og nærmede sig huset lavet af slikkepinde.
"Jeg spiser hele dette hus," sagde gennemsnitlig gris. "Bare du ser på!"

Gennemsnitlig gris trak et hjørne af hoveddøren til huset ud af slikkepinde. Hun slikkede det smilende ned og gik tilbage for mere.

   Og mere.

      Og mere.

Efter et stykke tid begyndte gennemsnitlige gris at se lidt kvalm ud. Hun blev grønnere ...

   ... og grønnere.

En træsnitter gik ind i lysningen. "Hvad laver denne busk her?" spurgte han.

"Jeg er ikke en busk, jeg er en gris!" sagde gennemsnit gris.

"Det taler!" råbte træsnittet. "De talende buske er af værste art. Jeg burde hellere tage det væk, før nogen bliver såret."

"Nej! Vent!" råbte gennemsnitssvin, da træsnitteren hentede hende. Men træsnittet ignorerede hendes råb og førte grisen væk under hans arm, men med et skummelt smil på læben.

Gennemsnitlig gris var aldrig færdig med at spise hoveddøren lavet af slikkepinde og fe950 forblev fanget i heksens bur.

Lille Gris trådte op og nærmede sig huset lavet af hundelort.
”Jeg spiser hele dette hus,” sagde Lille gris. "Bare du ser på!"

Lille Gris trak et hjørne af husets hoveddør ud af hunde. Han slukede smilende ned og gik tilbage for mere.

   Og mere.

      Og mere.

Efter fem eller seks tallerkener begyndte Lille gris ubehageligt at plumbe (han fik tynd mave) på stedet.

Han holdt op med at spise hundlorte et øjeblik og greb derefter en anden gaffel.

Men inden han kunne spise mere, kom der et almægtigt brøl. En bøvs højere end en raket, der løber af, og fremdrev Lille Gris til himlen.

"Aggghhhhhh!" råbte Lille Gris. "Jeg er bange for høøøøj ..."

Lille Gris blev aldrig set igen.

Lille gris var aldrig færdig med at spise hoveddøren lavet af hundelort og fe950 forblev fanget i heksens bur.

”Det er det,” sagde heksen. "Jeg vinder. Jeg bliver ved med at holde fe950."

"Ikke så hurtigt," sagde cnr. "Der er stadig en hoveddør tilbage. Indgangsdøren til huset lavet af gulerødder. Og jeg har endnu ikke haft tid til at besøge svingerklubben.

"Jeg behøver ikke give dig en tur!" lo heksen. "Mit spil. Mine regler."

Træskærens stemme bar gennem skoven. "Jeg synes, du skal give ham en chance. Det er kun fair."

"Fint," sagde heksen. ”Men du så, hvad der skete med svinene. Han vil ikke vare længe.”

”Jeg kommer lige tilbage,” sagde cnr.

"Hvad?" sagde heksen. "Hvor er din følelse af utålmodighed? Jeg troede, du ville have fe950 tilbage."

cnr ignorerede heksen og samlede en stor bunke med pinde. Han kom tilbage til lysningen og startede en lille lejrbrand. Forsigtigt brød han et stykke af døren til huset lavet af gulerødder og ristede det over ilden. Når det var kogt og afkølet bare lidt, tog han en bid. Han fortærede hurtigt hele stykket.

cnr satte sig ned i en nærliggende hestepære.

"Du fejler!" knakkede heksen. "Du skulle spise hele døren."

”Jeg er ikke færdig,” forklarede cnr. "Jeg venter bare på, at min mad går ned."

Da cnr's mad var fordøjet, brækkede han et andet stykke af døren lavet af gulerødder. Endnu en gang ristede han sin mad over ilden og ventede på, at den skulle køle lidt ned. Han spiste det i en afslappet tempo og ventede på, at den blev fordøjet.

Til sidst efter flere møder var cnr nede til det sidste stykke af døren lavet af gulerødder. Forsigtigt ristede han det og lod det køle lidt. Han afsluttede sit sidste kursus i "gulerøds spisning samt andre aktiviteter med gulerødder". cnr havde spist hele hoveddøren til huset lavet af gulerødder.

Heksen stemplede hendes fod med et post stempel i bar vrede. "Du må have narret mig!" hun sagde. "Jeg belønner ikke snyderi!"

"Jeg tror ikke det du siger er sandt men cnr er en sand, han er søn af gertrud sand!" sagde en stemme. Det var træsnittet altså ham træsnittelitteren. Han gik tilbage til lysningen og bar sin økse. "Denne lille cnr dreng vandt fair og firkantet. Nu overleverer fe950, eller jeg hugger din kosteskaft i stykker og halvdelen af din numse."

Heksen så forskrækket ud. Hun greb sin pudderkvast og placerede den bag sig. Derefter åbnede hun døren til buret.

cnr skyndte sig og greb fe950 og kontrollerede, at hans yndlings legetøj var i orden. Heldigvis var fe950 uskadet.

cnr takkede træsnittet, greb en hurtig souvenir og skyndte sig at møde fe950s far. Det begyndte at blive mørkt.

Da cnr kom til fe950's hus, kastede hans elsker sine arme rundt om ham.

"Jeg var så bekymret!" råbte fe950. "Du er meget fræk."

Som cnr beskrev sin dag, kunne han fortælle, at fe950's far ikke troede ham. Så han tog et serviet ud af lommen.

"Hvad er det?" spurgte fe950's far.

cnr udpakkede en dørknop lavet af hestelort. "Budding!" sagde han.

fe950's far faldt næsten af ​​hans stol.

Slut
Gravatar #14279 - cnr
18. nov. 2019 14:24
Gider ikke læse så lang en post, kan du lave et resume?
Gravatar #14280 - CBM
18. nov. 2019 14:34
cnr (14279) skrev:
Gider ikke læse så lang en post, kan du lave et resume?

Nej

Så er du ikke værdig til at læse min poesi
Gravatar #14281 - CBM
18. nov. 2019 14:40
Hakuna matata, det er pooooesi.... Hana måtte... Som gør dig friiiiii... Hakuna....matata

Hannas måtte dækker en grotte.
Større end slotte hun den elsker at blotte.
Ja cnr kunne end ikke snotte da han kom ud af den grotte og var bestemt ikke en af de flotte.
Hans mor var ej heller af de hotte ligesom han selv ej er en godte

Cnr sidder på potte og drømmer om Anna og Lotte. Han syntes de er hotte når de sidder på potte.

De har en bamse ved navn fjotte som cnr vil cutte, men de må han ikke for Lotte der mener han er en totte potte
Gravatar #14282 - fe950
18. nov. 2019 15:16
Du kan godt lide tanken om mænd, der har sex med hinanden.
Gravatar #14283 - CBM
18. nov. 2019 18:02
fe950 (14282) skrev:
Du kan godt lide tanken om mænd, der har sex med hinanden.

Ja ham cnr er vist vild med det
Gravatar #14284 - fe950
18. nov. 2019 18:20
Du sav ler
Gravatar #14285 - CBM
18. nov. 2019 19:16
Ler sav du?
Gravatar #14286 - fe950
18. nov. 2019 20:59
Er du lid er lig?
Gravatar #14287 - cnr
18. nov. 2019 23:59
Tror mest bare han er underlig
Gravatar #14288 - CBM
19. nov. 2019 04:45
cnr (14287) skrev:
Tror mest bare han er underlig

er det alt i dit arse e nal?
Gravatar #14289 - fe950
19. nov. 2019 10:58
cnr (14287) skrev:
Tror mest bare han er underlig


Vel formuleret. Klassisk CNR.
Gravatar #14290 - Qw_freak
19. nov. 2019 12:18
Ord.
Gravatar #14291 - fe950
19. nov. 2019 14:22
Også klassisk fra QW.
Gravatar #14292 - dugfrisk
19. nov. 2019 14:53
Dagens ord: Maddike
Sendebudets baby
Gravatar #14293 - cnr
19. nov. 2019 16:14
Er det officiel Embrace your stereotype day i dag?
Gravatar #14294 - fe950
19. nov. 2019 16:42
Ja, =mændenes internationale dag.
Gravatar #14295 - Qw_freak
20. nov. 2019 06:52
Ord.
Gravatar #14296 - fe950
20. nov. 2019 12:03
Ja, det tænker jeg også.
Gravatar #14297 - dugfrisk
20. nov. 2019 15:24
Nødhammeren trænger ind i panden på den, så den kan mærke at den rammer noget under kalklaget, som bare er i vejen.
Så behageligt det er, siger den.
Det er båre dæjligt. Bamse.
Den stikker en finger i hullet, og smager på sig selv.
Ej hvor dææjligt. Bedstefar..
Gravatar #14298 - fe950
20. nov. 2019 16:28
Okay
Gravatar #14299 - cnr
21. nov. 2019 01:43
Dugfriske er skrækeksemplet på, hvad der sker, hvis man omgåes for meget med CBM
Gravatar #14300 - fe950
21. nov. 2019 07:12
Kan man nå at redde ham, eller er han tabt?
Et eller andet må der gøres.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login