mboost-dp1
Hvad kan I finde om mig..?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Bllets (49) skrev:Så skal du har fat i mit IRL navn :)
Ok, Jesper Andersen, du har god smag i underholdning.
Du har nok ret i at der faktisk er nogle store grupper, hvor det ikke vil være naturligt.
Men tro ikke at det kun er IT branchen.
Men lad mig lave en nedjustering og sige 90-95% af jobs hvor der enten er en personale afdeling eller en chef som har computer som arbejdsredskab.
Du har nok ret i at der faktisk er nogle store grupper, hvor det ikke vil være naturligt.
Men tro ikke at det kun er IT branchen.
Men lad mig lave en nedjustering og sige 90-95% af jobs hvor der enten er en personale afdeling eller en chef som har computer som arbejdsredskab.
gnarfsan (51) skrev:Ok, Jesper Andersen, du har god smag i underholdning.
Ahh.. Det er sku ikke lige mig.. Jeg har noget kortere hår og en anden farve... ;)
tazimn (1) skrev:Derfor giver jeg alle et cart blanche til at bringe billeder, videoer og andet som ikke burde frem i lyset..
Giver du også tilladelsen til at gå ind i din patientjournal og poste al info jeg kan finde om dig her i denne tråd? Det er vel ikke brud på tavshedspligt, hvis jeg har din tilladelse :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.