mboost-dp1
finde email på Telia chef
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
I håbet om at kunne få Telia i tale omkring deres manglende 'nyskabelse' på deres TV-løsning (Telia IP-TV) i forhold til de andre spillere på markedet, vil jeg gerne få fat i Telias chefer, da deres kundeservice ikke har lyst til at svare på min ellers rimelige mail, som jeg nu har sendt tre gange til [email protected]
Derfor vil jeg altså gerne have fat i disse to telia chefer:
Ken H. Andersen (privatmarkedschef)
og
Dan Strömberg (chef for hele bredåndsafdelingen - inkl. TV)
Jeg har søgt længe, men har ikke kunne finde deres mail.
Mit næste tiltag, hvis der ikke er nogle herinde der kan hjælpe, er at tage fat i deres presseansvarlige og så ellers begynde at få folk på banen på bl.a. recordere.dk ligene sider.
/Daniel
I håbet om at kunne få Telia i tale omkring deres manglende 'nyskabelse' på deres TV-løsning (Telia IP-TV) i forhold til de andre spillere på markedet, vil jeg gerne få fat i Telias chefer, da deres kundeservice ikke har lyst til at svare på min ellers rimelige mail, som jeg nu har sendt tre gange til [email protected]
Derfor vil jeg altså gerne have fat i disse to telia chefer:
Ken H. Andersen (privatmarkedschef)
og
Dan Strömberg (chef for hele bredåndsafdelingen - inkl. TV)
Jeg har søgt længe, men har ikke kunne finde deres mail.
Mit næste tiltag, hvis der ikke er nogle herinde der kan hjælpe, er at tage fat i deres presseansvarlige og så ellers begynde at få folk på banen på bl.a. recordere.dk ligene sider.
/Daniel
XorpiZ (2) skrev:Det nemmeste vil nok være, hvis du kan få mail-adressen på en "menig" ansat - ud fra den kan du ofte gætte dig frem til andres mail-adresser.
Ja, det har jeg også tænkt på. Har dog fået at vide, at cheferne hos telia selv bestemmer deres email adresse*, som også skulle ende på @teliasonera.com
*om det skal være deres fulde navn, bogstaver etc., ikke [email protected] :P
Så vidt jeg husker så har de Telia folk jeg har haft kontakt til, haft [email protected]
Kan lige tjekke min mail igennem imorgen, har været cc på en del mails med chefer derfra.
Bare for sjov, har du prøvet at sende til dan.stromberg/[email protected]? Mailserveren vil jo ofte returnere hvis mailen ikke findes :)
Kan lige tjekke min mail igennem imorgen, har været cc på en del mails med chefer derfra.
Bare for sjov, har du prøvet at sende til dan.stromberg/[email protected]? Mailserveren vil jo ofte returnere hvis mailen ikke findes :)
Magten (4) skrev:Så vidt jeg husker så har de Telia folk jeg har haft kontakt til, haft [email protected]
Ok, jeg fik at vide fra en hos Nokia, at de har meget forskellige mails, men det var godt nok den svenske afdeling, så det kan være de har normale mails i DK..
Kan også se, at deres komm. chef har en normal mail [email protected], men også mailen [email protected]
Nej, har faktisk ikke prøvet at sende til nogle af dem, undtagen den offentlige mail
Vores ven Ken har (haft) en privataddresse [email protected].
Personligt ville jeg nok prøve at kontakte dem igennem andre kanaler først. f.eks. telia (har de ikke et nummer man kan ringe på for at få fat i selve firmaet?) eller netværk som linkedin eller noget først :)
Personligt ville jeg nok prøve at kontakte dem igennem andre kanaler først. f.eks. telia (har de ikke et nummer man kan ringe på for at få fat i selve firmaet?) eller netværk som linkedin eller noget først :)
Fjolle (6) skrev:Vores ven Ken har (haft) en privataddresse [email protected].
Har prøvet at ringe til deres kundeservice, men de vil ikke sende mig videre. Har også prøvet at ringe til deres omstilling og sagt jeg havde fået smidt hans mail væk, men den troede damen ikke på..
Igennem LinkedIn kan jeg kun komme i kontakt, hvis jeg har en pro-version eller er ven med ham.. Men nu smider jeg den afsted til flg.
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], kha@telia, [email protected]
og også lige din yahoo adresse..
så må vi se om det virker..
Fjolle (8) skrev:Ah. Har aldrig helt forstået hvordan det der linkedin fungerer :P
Du kunne også tage stalker-routen og sende ham en besked på facebook :)
Det har jeg også overvejet, og det bliver næste skridt. Nu har jeg sendt beskeden til ovenstående mails, så må vi se om 10 dage, som er mit ultimatum..
Edit: har lige fået en dæmon om, at [email protected] og [email protected] i hvert fald ikke findes.. hmm
Nå, det hjalp at gå grundigere til værks!
Fik svar her i morges kl. 9:
Det er et noget løst svar, og kan ikke rigtig bruge det til noget, ud over at jeg nu slipper 39 kr. billigere pr. måned.. Men det er sådan baaah...
Men, i hvert fald har det da helt sikkert hjulpet, at jeg har skrevet til de forskellige, da svaret er kommet fra [email protected], som jeg har skrevet til før, uden at få svar..
Som du kan se i min mail, så handler det mere om, at Telia løj da de solgte mig produktet. Jeg er dog stadigvæk utilfreds med, at de ikke udvikler noget mere og ville ønske jeg kunne få Stofa i stedet for, som har de samme funktioner, men er mere up på beatet..
Fik svar her i morges kl. 9:
mail fra telia skrev:Hej Daniel
Tak for din henvendelse.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores TV løsning og selvom vi forventer at kunne tilbyde et endnu bedre produkt i løbet af 2011, kan vi på nuværende tidspunkt ikke fortælle præcist hvordan det vil komme til at se ud og hvornår det vil være tilgængeligt. De kanaler vi på nuværende tidspunkt kan tilbyde kan ses på www.telia.dk. Mht til pris har jeg sænket prisen på dit brebånd så den matcher vores kampagnepris på 199 kr./mdr.(betaler 239 nu) Det er desværre det eneste sted vi kan justerer prisen på din aftale.
Ved svar retur, besvar venligst denne mail, så tidligere mailkorrespondance medfølger.
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Telias Kundecenter på mail [email protected] eller på telefon 80 10 10 10.
Med venlig hilsen/ Best regards
Patrick Vallik
Advisor, Customer Care
Telia Broadband Mass Market
Phone +45 80 10 10 10
[email protected]
Telia, Part of TeliaSonera Group, Business Area Broadband
Holmbladsgade 139, 2300 Copenhagen, Denmark
www.teliasonera.com
www.telia.dk
min mail skrev:Hej,
Da jeg nu 3 gange har forsøgt at sende nedenstående mail til jer - på [email protected] og igennem jeres hjemmeside - uden at få et svar af nogen slags, vælger jeg nu at gå lidt dybere til værks og sende den videre i systemet. Jeg synes det er ret kritisk at i ikke svarer og at i åbenbart er ligeglade med jeres kunder. Jeg har nu snakket med flere Telia TV kunder, og der er mange som ikke er specielt tilfredse, i sær når man konstant ser at Stofas teknikere er meget kundebevidste og smider nyttige opdateringer ud til Zaptor boksen, som jeg har fået at vide er samme type, men med forældet software hos Jer. Hvis jeg ikke får svar på denne mail, så vil min næste skridt gå i retningen af at samle forskellige utilfredse Telia TV kunder, og med deres hjælp få jer til ordre. Uden at dette skal lyde som et trusselbrev, så burde 10 dage være nok til at en eller anden gider at svarer en ellers tilfreds kunde.
---
Oprindelig mail, sendt første gang 30.12.10:
Hej,
Da jeg blev kunde hos jer for ca 1.5 år siden, der blev jeg højt og helligt lovet, både over telefonen af nogle søde mennesker og i jeres forretning på Fisketorvet og Amagertorv/strøget, at der inden for maks 12 måneder ville komme følgende nyheder/ekstra services hos jer:
- Flere HD kanaler, blandt andet Discovery HD (Nu: Discovery HD Showcase), Animal Planet HD og Nat Geo HD, samt HD spejling af bla. Kanal 5
- Mulighed for bland-selv kanaler, med mulighed for kanalerne BBC Knowledge, History Channel og BBC FOOD (Nu: BBC Lifestyle)
- Mulighed for spol-tilbage på alle kanaler (tilføjelse: pr. 1.1.11 (eller deromkring) er der nu spol-tilbage på DR HD, Discovery (ikke søster kanalerne), Animal Planet, National Geographic og TV2 Film, samt muligvis nogle flere)
Da jeg allerede i starten af oktober var træt af at vente, så var jeg nede i jeres butik Amagertorv, og her forsikrede jeres salgsmand mig om, at bland-selv og HD kanaler var lige på nippet og helt sikkert ville komme inden for en meget overskuelig fremtid!
Ovenstående muligheder var én af de største grunde til, at vi valgte jer som udbyder af tv og internet, da det er nogle ting jeg og min kæreste længes efter.
Jeg forstår slet ikke at både jeres kunde-/salgs-service og jeres butiksansatte føler at det er så vigtigt at sælge nogle produkter at de direkte lyver over for os, da jeg udtrykkeligt sagde begge steder, at ovenstående mulighed var grunden til, at vi ville bruge jer, og ikke f.eks. Canal Digital som er noget mere innovative og faktisk har nogenlunde samme opstartspriser, samtidig med at de nu også tilbyder flere TV i hustanden gratis...
Mildt sagt, så er jeg meget svært skuffet og på nippet til at finde en anden udbyder, hvilket også ville være sket hvis ikke vi stod til at flytte inden for kort tid, men det er i hvert fald sikkert at med mindre i kommer med nogle nye produkter eller kommer langt ned i pris, så flytter jeres zaptorboks og internet ikke med os!
Mange hilsner
Daniel Bahn Petersen
Adresse: Retortvej 28B, 1.tv, 2500 Valby (Denmark)
Telefon: +45 4252 9052
Mail: [email protected]
Det er et noget løst svar, og kan ikke rigtig bruge det til noget, ud over at jeg nu slipper 39 kr. billigere pr. måned.. Men det er sådan baaah...
Men, i hvert fald har det da helt sikkert hjulpet, at jeg har skrevet til de forskellige, da svaret er kommet fra [email protected], som jeg har skrevet til før, uden at få svar..
terracide (10) skrev:Ofte har man som ISP ikke en chance for at skabe noget nyt, da f.eks ViaSat ikke vil gå med til at man sælger andet end deres prædefinerede pakker...take it or leave it.
IMHO spilder du krudt på den forkerte "spiller"
Som du kan se i min mail, så handler det mere om, at Telia løj da de solgte mig produktet. Jeg er dog stadigvæk utilfreds med, at de ikke udvikler noget mere og ville ønske jeg kunne få Stofa i stedet for, som har de samme funktioner, men er mere up på beatet..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.