mboost-dp1

Den positive tråd :)

Gå til bund
Gravatar #1 - doh09
15. okt. 2009 09:54
Hejsa kære læser/newz bruger/whatever :D.... dette er den positive tråd. her må man KUN og KUN skrive positive ting, man må ikke engang hentyde til negative ting eller lignende på nogen måde :), emnet er ligegyldigt bare det er positivt eller neutralt.
Gravatar #2 - XorpiZ
15. okt. 2009 10:06
Jeg håber og tror på, at denne tråd vil dø en stille død.

Det ville gøre mig glad.
Gravatar #3 - LinguaIgnota
15. okt. 2009 10:08
XorpiZ (2) skrev:
Jeg håber og tror på, at trådstarteren vil dø en stille død.

Det ville gøre mig glad.

There, I fixed it.
Gravatar #4 - doh09
15. okt. 2009 10:32
Bah, typisk, man kan ikke ændre på at en flok gamle tåber og idioter altid vil være næsten umulige at overbevise om noget... gætter på at 50% af newz's brugere stemmer DF, hader udlændinge, er blegfede nørder der altid er blevet mobbet, har sociale problemer, gamer mere end 2 timer om dagen og skriver et ufatteligt lamt svar til denne tråd :P
Gravatar #5 - Fjolle
15. okt. 2009 10:46
Ja...
Gravatar #6 - Corholio
15. okt. 2009 10:55
Doh09 (4) skrev:
Bah, typisk, man kan ikke ændre på at en flok gamle tåber og idioter altid vil være næsten umulige at overbevise om noget... gætter på at 50% af newz's brugere stemmer DF, hader udlændinge, er blegfede nørder der altid er blevet mobbet, har sociale problemer, gamer mere end 2 timer om dagen og skriver et ufatteligt lamt svar til denne tråd :P

Well, duh!
Gravatar #7 - Magten
15. okt. 2009 10:58
Doh09 (4) skrev:
Jeg stemmer ikke DF!
Gravatar #8 - Coney
15. okt. 2009 11:16
#4 det var da et ualmindeligt negativt indlæg? Why so serious?
Gravatar #9 - LinguaIgnota
15. okt. 2009 11:17
Doh09 (1) skrev:
Hejsa kære læser/newz bruger/whatever :D.... dette er den positive tråd. her må man KUN og KUN skrive positive ting, man må ikke engang hentyde til negative ting eller lignende på nogen måde :), emnet er ligegyldigt bare det er positivt eller neutralt.

Doh09 (4) skrev:

Du tabte. /thread
Gravatar #10 - doh09
15. okt. 2009 11:26
Jeg tabte ikke, tråden var jo allerede død? Man kan tilsyneladende ikke oprette sådan en tråd herinde og så forvente at den bliver til noget, jeg HADER og er træt af den slags mennesker, jeg kan ikke tage folk, der ALTID ALTID skal komme med en eller anden klam kommentar som lige ødelægger det fordi de ikke kan lade en tråd være UDEN at skrive noget lamt i den som er irrelevant.
Gravatar #11 - gnаrfsan
15. okt. 2009 11:33
Jeg synes det er positivt at se negative kommentarer. De negative kommentarer er ofte kritiske og hjælper mig ofte bedre til at forstå emnet end de positive.
Når jeg f.eks. læser reviews, læser jeg negative reviews for at se om der er noget, der virkeligt taler mod et produkt, eller om det bare er klynkeri.

Var det positivt?
Gravatar #12 - doh09
15. okt. 2009 11:39
#11 thumbs up :)

Men altså kritik er ikke under "klamme kommentarer" ;) for de har jo en mening som ikke bare er at gøre grin med nogen men rent faktisk hjælpe dem.
Gravatar #13 - LinguaIgnota
15. okt. 2009 11:41
Køb en ekstra computer og chat med dig selv over MSN. Så får du det præcis, som du vil have det, og du behøver ikke at tude hysterisk over, hvor frustrerende andre mennesker er.
Gravatar #14 - PowerPatrick
15. okt. 2009 11:52
Doh09 (10) skrev:
Jeg tabte ikke, tråden var jo allerede død? Man kan tilsyneladende ikke oprette sådan en tråd herinde og så forvente at den bliver til noget, jeg HADER og er træt af den slags mennesker, jeg kan ikke tage folk, der ALTID ALTID skal komme med en eller anden klam kommentar som lige ødelægger det fordi de ikke kan lade en tråd være UDEN at skrive noget lamt i den som er irrelevant.

Jeg drager mig ud til at konstantere dette for dig: Du opretter konstant egne sekundære temaer, uden at du overhoved tager højde for at deltage mere konstruktivt i de primære debatter. Kig lige engang for dig selv: http://newz.dk/~doh09/ratingtotal/0

Det er jo den rene flod af ingenting og ligegyldighed du kommer med. Og indlysende nok er det trættende for os andre. Du gør et alt for stort nummer ud af dine indlæg. Og derefter sviner du os bare til, bare fordi du gerne vil have din vilje. Du er velkommen til at forlade os, og gå til et andet sted som Arto, Speek, eller Daily Rush. Deres userbase skulle nok være på samme niveau som dig selv.
Gravatar #15 - doh09
15. okt. 2009 11:55
#13 Jeg tuder ikke hysterisk over hvor frustrerende andre mennesker er, jeg "tuder" over at halvdelen af newz er fatlamme folk med mindst 3125 fordomme om alt og folk som altid har et "simpelt svar" på alt, nåå ja? for der ER jo bare et simpelt svar på alt....

#14 ups, ramte jeg noget der? Begynder du nu med dit "smut over til arto" igen? Daim den var ny hva? I er jo så "hævede" over andre folk? Nej tak, jeg gider ikke og har aldrig gidet at bruge Arto og lignende.
Gravatar #16 - NioBe
15. okt. 2009 11:59
Glæder mig til weekenden!!
Gravatar #17 - LinguaIgnota
15. okt. 2009 12:00
Doh09 (15) skrev:
#13 Jeg tuder ikke hysterisk over hvor frustrerende andre mennesker er, [tuder hysterisk over hvor frustrerende andre mennesker er]....

Du virker ikke særligt positiv. Er der noget, der går dig på? Giv endelig los her i tråden - fortæl os alle om, hvor utilfredsstillende din tilværelse er. Vi er her kun for din skyld. C'mon, baby, græd ud ved onkel Ignotas skulder. Hylende småpiger giver mig erektion.
Gravatar #18 - doh09
15. okt. 2009 12:02
Jeg er positiv, bare ikke herinde for det er umuligt, gider ikke engang forsøge at overbevise dig fordi jeg ved at det er umuligt, din avatar passer sikkert meget godt til dig IRL ;)....
Gravatar #19 - tazimn
15. okt. 2009 12:06
jeg synes det er rart at mongoler altid er glade og positive..
Gravatar #20 - Caek of Doom
15. okt. 2009 13:18
Jeg elsker newz <3<3<3
Gravatar #21 - Systran
15. okt. 2009 14:25
Jeg har lige købt en ny opvaskebørste. There, I said it! :)
Gravatar #22 - Kris
16. okt. 2009 11:22
Jeg finder opmærksomhedsprinsseser utrolig underholdende. :)
Gravatar #23 - Thalion
16. okt. 2009 11:56
Systran (21) skrev:
Jeg har lige købt en ny opvaskebørste. There, I said it! :)

Special collectors edition? because i would tap that!
Gravatar #24 - NioBe
16. okt. 2009 12:13
Jeg er, af en eller anden grund, meget glad for min dumme scalare (fish?)...
Gravatar #25 - Strauss
16. okt. 2009 13:11
Terracide har ikke vist sig endnu.
Gravatar #26 - Systran
16. okt. 2009 13:16
Oh yes. 24 carat on retail. Just overclocked it!
Gravatar #27 - gnаrfsan
18. okt. 2009 08:17
Flere børster eller stivere børster? Detaljer mand!
Gravatar #28 - cazotaro
18. okt. 2009 09:51
For lige at spolere tråden yderligere, vil jeg bede trådstarteren om at læse indlæg nummer 1 igen og overveje om det kan omskrives så det ligger endnu mere op til at en eller anden 'troll', (ja det her er internettet!) bliver fristet til at gøre det modsatte - skrive noget negativt.

Jeg tror ikke det bliver let. Jeg tænkte også strakt på at skrive noget negativt for sjov så jeg er da bare en nedern, ignorant og pisseirriterende taber, det kan enhver da forstå. Med andre ord du lagde den lige til højrebenet.

Pointe: "Ytringsfrihed kommer med et ansvar". "Tænk før du taler".

Overvej hvad du vil opnå og din formulering. Jeg er sikker på at hvis du formulerede dig anderledes ville du ikke risikere nær så mange modsatrettede kommentarer.

Eller min yndlingsversion, fra et førstehælpskursus om at ringe til alarmcentralen:

TÆNK, TAST, TAL
Gravatar #29 - Hůňděštějlě2
18. okt. 2009 11:39
Doh09 (4) skrev:

DF er gået frem ved hvert valg siden partiets oprettelse. Det gør mig glad :)
Gravatar #30 - tazimn
18. okt. 2009 12:48
DF baserer deres politik på FUD..
Gravatar #31 - Hůňděštějlě2
18. okt. 2009 12:57
tazimn (30) skrev:

Det var ikke særlig positivt.
Gravatar #32 - tazimn
18. okt. 2009 13:02
Hůňděštějlě2 (31) skrev:
Det var ikke særlig positivt.

DF baserer stadig deres politik på FUD :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hvad med nu.. ;)
Gravatar #33 - Hůňděštějlě2
18. okt. 2009 13:32
tazimn (32) skrev:

Hvad med nu.. ;)

Jeg synes det er positivt, at du laver så mange D-er. Dem kan man ikke få nok af. Det er også positivt at du anser FUD for at være en god ting. Nye perspektiver kan man aldrig få for mange af.

;)
Gravatar #34 - Ronson ⅍
18. okt. 2009 13:33
Niveauet gutter.. NIVEAUET!!

HVORFOR ER DER INGEN DER TÆNKER PÅ NIVEAUET!?!

Hov, skrev jeg niveauet. Jeg mente miljøet.
Gravatar #35 - doh09
18. okt. 2009 13:57
#34 FUD?
Gravatar #36 - Systran
18. okt. 2009 14:05
Der bliver tænkt på niveauet, når folk kan holde det til en tagwall-tråd :) Så slipper vi for at lukke lort ud i nyhedskommentarer om hvor godt vi egentlig har det.

Fortsat god søndag.
Gravatar #37 - LinguaIgnota
18. okt. 2009 14:19
Fuckingshut Up, Doh09.
Gravatar #38 - doh09
18. okt. 2009 14:21
#37 get over it?

#28 hvordan vil du formulere det så ingen kan kritisere det? Eller føle sig fristet til at skrive en dum kommentar :)?

On topic:

Det er godt vejr i dag :D
Gravatar #39 - LinguaIgnota
18. okt. 2009 14:25
Ej, men du er da et forholdsvis irriterende bekendtskab. Én ting er, når folk ikke gider at bruge 5 sek. på at google, men du sætter da helt nye standarder for tardness, når du ikke magter at bruge 0,5 sek. på at klikke på et link.
Jeg er helt sikkert ikke særligt pædagogisk anlagt, men det er alligevel usædvanligt hurtigt, du har fået mig fra "facepalm" til "DIAF".
Gravatar #40 - doh09
18. okt. 2009 14:26
#39 hvornår har jeg ikke gidet klikke på et link?

og hvordan kan det få dig til at gå amok? der må jo ligesom ligge mere end det? Ellers har du hvad jeg vil kalde adfærdsproblemer.
Gravatar #41 - tazimn
18. okt. 2009 14:30
lad mig svare på vegne af Lingualgnota..

Du spørger:

Doh09 (35) skrev:
#34 FUD?

Skønt svaret er lige her:

tazimn (32) skrev:

Hvad med nu.. ;)

Du lagde måske ikke mærke til linket, eller også aner du ikke hvordan et sådan ser ud..?
Gravatar #42 - LinguaIgnota
18. okt. 2009 14:31
Du kunne jo løfte fjæset fra limbøtten og prøve her:
tazimn (30) skrev:

Eller her:
tazimn (32) skrev:

Hvad med nu.. ;)
Gravatar #43 - doh09
18. okt. 2009 14:33
mit indlæg med "FUD?" var ikke et spørgsmål, men en for sjov hentydning til at det han skrev måske var lidt FUD.
Gravatar #44 - LinguaIgnota
18. okt. 2009 14:35
Det har muligvis været verdens mest subtile hentydning. Mon nogen fangede den? Anyone?
Og så var den ikke sjov. Du er ikke sjov. Lad være at forsøge at være sjov. RRRRRAAAAAAAAGGGGGEEEEEE.
Gravatar #45 - vandfarve
18. okt. 2009 14:35
#39 og 41

Jeg hader at indrømme det, men jeg tror faktisk, at jeg vil prøve at forsvare Doh09, idet jeres bedømmelse måske ikke er helt retfærdig.

Man kan sige, hvad man vil om Doh09 (siden jeg nu spiller hans advokat, vil jeg ikke vove mig ud i den spændende kunst at flamebaite en tilbage til stenalderen, omend jeg er sikker på, at det er forholdsvist nemt af min klient), men hans henvisning i indlæg nr. 34 var en kommentar til den FUD, som Ronson skabte.

Det var givetvis et forsøg på at være sjov og spas på den utrolige kedelige dag, hvor solen skinner, hvorfor man som semi-professionel gamer a la Sidney Lee har svært ved at retfærdiggøre overfor sin mor, at man gerne vil have sin kvindelige gnome paladin fra lvl. 75 til lvl 79.

Giv ham derfor lidt plads, ellers overlever han da aldrig blandt jer sjakaler.
Gravatar #46 - tazimn
18. okt. 2009 14:36
Øhh.. okay.. så kan jeg bedre.... eller.. nej forstår stadig ikke humoren.. :D
Gravatar #47 - Hůňděštějlě2
18. okt. 2009 14:36
Solen skinner udenfor :)
Gravatar #48 - vandfarve
18. okt. 2009 14:38

Fast one, aye?

Sorry, men jeg forstod den godt, hånden på hjertet. Desuden vil jeg gerne sige, at du gerne må stramme dig an, da du er ved at falde af på den. Jeg har tit været ved at dø af grin af dine indlæg, og så giver du mig det (#39)?!

Du må lige op på hesten igen, droppe dine sexfantasier med themuss og give os en ordentlig bredside, ellers må vi levere flamebait-hatten tilbage til Terra.

Det er simpelthen ikke godt nok!
Gravatar #49 - doh09
Jeg giver op? Newz folket har udviklet et had til mig jeg ikke gider arbejde på at fjerne, men tak tak, i har bekræftet det jeg skrev herinde tidligere....
Gravatar #50 - LinguaIgnota
Jamen, Vandfarve, det var jo ikke sjovt. Det var ikke sjovt. Synes du, det var sjovt? Hvor mange styrtblødninger må man have haft i hjernen, for at finde dét sjovt?
Jeg er ikke Newz.dk's humorautoritet, men det der var kraftedeme ikke sjovt. DET VAR BARE IKKE SJOVT!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login