mboost-dp1
Billede af dit rigtige skrivebord
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Her er mit, taget med kamera telefon.
http://img391.imageshack.us/img391/9931/dsc00032ry...
http://img391.imageshack.us/img391/9931/dsc00032ry...
Hvilken er den dårlige?
Det i flasken er absinthe og det med "brand farlig"-logo'et er insektgift, til at fjerne diverse natsværmere osv. der flyver herind.
Hvilken er den dårlige?
Det i flasken er absinthe og det med "brand farlig"-logo'et er insektgift, til at fjerne diverse natsværmere osv. der flyver herind.
#22 Nice. Det er den første TabTop/LapLet jeg har set med en CTRL-ALT-Delete knap. :D Hmm.... Jeg tror faktisk heller ikke jeg har set hverken et keyboard eller bærbar med med sådan en knap.
Det er et ret mærkeligt valg af knapper - CtrlAltDel, Escape, og rotér skærmen. Den sidste kan jeg forstå, men jeg ville nu ha' foretrukket en enter-tast eller nogle piletaster i stedet for de andre.
#24:
Jeg bruger det faktisk ikke helt så meget som jeg havde troet jeg ville. Det startede med en almindelig laptop i HTX, som jeg også brugte til notetagning, men det kunne være svært at følge med hvis man skulle tage noter med mus, så oftest vandt papir/blyant. Så gik min laptop i stykker og jeg købte denne i stedet, efter et halvt år på uni. Men det eneste fag indtil videre hvor der har været mange skitser, er matematik - og der smider forelæseren altid noter ud i pdf-format, så der har jeg brugt min laptop endnu mindre til noter end jeg gjorde på HTX. Det virker dog ret godt sammen med OneNote.
Til gengæld synes jeg dog faktisk at det er rarere at bruge stylus til almindelig navigation end touchpad'en, så hvis jeg ikke har en mus med, er det tit jeg vender den om. Jeg er også ret glad for størrelsen og vægten, frem for det 15,4" skrammel jeg havde tidligere.
#24:
Jeg bruger det faktisk ikke helt så meget som jeg havde troet jeg ville. Det startede med en almindelig laptop i HTX, som jeg også brugte til notetagning, men det kunne være svært at følge med hvis man skulle tage noter med mus, så oftest vandt papir/blyant. Så gik min laptop i stykker og jeg købte denne i stedet, efter et halvt år på uni. Men det eneste fag indtil videre hvor der har været mange skitser, er matematik - og der smider forelæseren altid noter ud i pdf-format, så der har jeg brugt min laptop endnu mindre til noter end jeg gjorde på HTX. Det virker dog ret godt sammen med OneNote.
Til gengæld synes jeg dog faktisk at det er rarere at bruge stylus til almindelig navigation end touchpad'en, så hvis jeg ikke har en mus med, er det tit jeg vender den om. Jeg er også ret glad for størrelsen og vægten, frem for det 15,4" skrammel jeg havde tidligere.
Kunne være jeg skulle linke til et der ikke er resized.
ikke resized
Få så en fucking rette funktion, det her er simpelthen latterligt.
ikke resized
Få så en fucking rette funktion, det her er simpelthen latterligt.
#31 Er det ikke en eva solo grydelap som ligger på din ene højtaler?
Ser nu ellers ret godt ud, at tastaturet ligesom går i et med skrivebordet
Ser nu ellers ret godt ud, at tastaturet ligesom går i et med skrivebordet
#32, tænker du på hammeren? Har fået den af en ven, som har købt en kasse, don't ask me how or why? men det er en vittighed jeg ikke har fuldført. Men når du kan se på det store billede vil du måske forstå.
Break in case of emergency
#33 nej, det er pudsekluden til keyboardet. Men har faktisk en til at ligge lige bag mig, ved siden af mine nyanskaffede eva solo hvidløgspresser. Den er simpelthen fantastisk.
Break in case of emergency
#33 nej, det er pudsekluden til keyboardet. Men har faktisk en til at ligge lige bag mig, ved siden af mine nyanskaffede eva solo hvidløgspresser. Den er simpelthen fantastisk.
Nå men her er lige et ultra dårligt mobilbilled af mit skrivebord.
Er det egentlig også :)
Det er en stor bordplade, som min farfar så har udformet så man sidder ordentlig og har nok bordplads. "kontoret" ligger i en gang mellem en væg og et skab, og er ca. 1 m bredt :)
Det er en stor bordplade, som min farfar så har udformet så man sidder ordentlig og har nok bordplads. "kontoret" ligger i en gang mellem en væg og et skab, og er ca. 1 m bredt :)
Så vil jeg da også være med :-)
Bordet er udtænkt af undertegnet og udført af min lillebror (uddannet tømmer), dog har jeg selv givet det oliebehandling (det er så meget håndværker der er i mig :-))
Billedet: http://www.flickr.com/photos/cyrack/1082552205/
Inden nogen begynder at bitche: det eneste jeg ryddet op inden billedet blev taget var mig selv og ikoner på skrivebordet blev skjult (tager for lang tid at udføre selektiv censur), men normalt er der nogenlunde ryddeligt da min computer står i stuen og damen ikke er helt tilfreds med for meget rod når der kommer gæster. Dog er forstærker, kabinet og højtalere under bordet velegnet som oplagringsplads.
Bordet er udtænkt af undertegnet og udført af min lillebror (uddannet tømmer), dog har jeg selv givet det oliebehandling (det er så meget håndværker der er i mig :-))
Billedet: http://www.flickr.com/photos/cyrack/1082552205/
Inden nogen begynder at bitche: det eneste jeg ryddet op inden billedet blev taget var mig selv og ikoner på skrivebordet blev skjult (tager for lang tid at udføre selektiv censur), men normalt er der nogenlunde ryddeligt da min computer står i stuen og damen ikke er helt tilfreds med for meget rod når der kommer gæster. Dog er forstærker, kabinet og højtalere under bordet velegnet som oplagringsplads.
Så poster jeg da også lige mit skrivebord taget med min mobil.
Ikke helt så roddet som andres men bestemt heller ikke det mest opryddet.
Ikke helt så roddet som andres men bestemt heller ikke det mest opryddet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.