mboost-dp1

Smartphone geni til slukket enhed


Gå til bund
Gravatar #1 - Jeanette_s
30. jul. 2018 22:02
Jeg har et seriøst problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med, da jeg virkelig ikke aner særlig meget om elektronik, og det håber jeg I gør.

Min gamle HTC indeholder en masse dokumentation og bevis materiale iform af beskeder og videoer, som jeg er nød til at have, da jeg har været udsat for svindel. Men desværre nåede jeg at ødelægge den så meget igennem årene, så skærmen flækkede, låse-knappen er helt væk. Den eneste måde jeg kan få lys i skærmen er ved at oplade den, men når den er fuldt opladet så tænder den ikke som IPhone fx gør, den viser bare at den er 100% opladet. Derfor hjælper det heller ikke at stikke et kabel fra telefon til computer, da den så bare vil oplade.

Jeg er bange for alt bliver slettet på den, hvis jeg sender den til rep. Så mit spørgsmål er derfor hvordan jeg får adgang til min gamle telefon? Er det overhovedet muligt?
Gravatar #2 - Dreadnought
31. jul. 2018 21:21
Hvor i landet er telefonen?
Jeg tænker lidt at tændknappen kan overtales med lidt teknisk snilde. Så jeg vil gerne gøre et forsøg.
Gravatar #3 - Jeanette_s
2. aug. 2018 13:58
Den befinder sig på Fyn. Det lyder rigtig godt!
Jeg er villig til at transpotere mig for at se om det kan lade sig gøre.

Jeg ved ikke om ledningen til den manglende knap er knækket.
Gravatar #4 - Dreadnought
2. aug. 2018 17:52
Jeg bor på Vestfyn. Sender dig lige adressen som intern besked.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login