mboost-dp1

Rust (spil) problemer med serverliste


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
18. aug. 2022 09:24
Fra tid til anden spiller jeg et spil der hedder Rust, på min Win 10 PC.

Det er et online multiplayerspil. Man spiller på forskellige servere (officielle, moddede og community-servere).

Efter jeg skiftede til Waoo fiber har jeg haft et problem.

Normalt er der ca. 2500 moddede servere på listen, men med waoo finder jeg kun ca. 600. Refresher jeg listen finder den max 5 servere og mit internet forsvinder (på PC'en) i et minuts tid. Nede i højre hjørne af skærmen får jeg den lille globus der indikerer at jeg ikke er online.

Hvis jeg flytter min computer hjem til eks. min bror, hvor yousee leverer nettet, er der ingen problemer.

Min router (fra waoo) er en Icotera i6850.

Jeg har så opdaget, at hvis jeg aktiverer vpn (nord vpn) forsvinder problemet. Så er der bare den udfordring, at mange servere ikke tillader vpn og så får jeg ikke lov at forbinde.

En af de kammerater jeg spiller med, oplever præcis samme problem, efter han har fået waoo.

Jeg har læst på nettet for at finde en løsning, men forgæves.
Jeg kan se der er flere andre der har problemer med Icotera routere.

Mit spørgsmål er, hvad kan det være ved en VPN-forbindelse der tilsyneladende ordner problemet?
Gravatar #2 - HarryJohnson
26. dec. 2022 10:32
Det forekommer mig, at spil af denne genre simpelthen dræber din fritid, hvorefter du ikke føler dig udhvilet.
Gravatar #3 - samibaceri
26. dec. 2022 11:02
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #4 - Anton Ali
13. feb. 2023 12:28
[Indlæg er markeret som spam]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login