mboost-dp1

Post problemer her inde


Gå til bund
Gravatar #1 - mis
16. jun. 2008 15:21
Sidder lige og vil poste noget på mac troden of efi usb adabteren
men jeg kan ikke poste

har testet både firefox og internet exploree

der sker intet hvis jeg trykker preview eller indsend

er det bare mig der har det problem lige nu eller hvad?

mvh
mis
Gravatar #2 - Ronson ⅍
16. jun. 2008 15:54
Hej mis (wtf?!)

Tak for din mail til tech support.

har du prøvet at rydde temp internetfiler/tømt cachen? Plejer at være den der fucker når der er pillet ved javascript på siden.
Gravatar #3 - mis
16. jun. 2008 19:13
meget mærkeligt, har normalt aldrig problemer på nogle sider, men har nu testet med explorer, firefox 2,x og firefox 3,x og safari og tjekket at mit java er opdateret, men lige meget hjælper det. Der sker intet når jeg trykker indsend eller prewiew på denne side. Denne her post skriver jeg på min anden pc, for at se om den kan.

Mvh Mis
Gravatar #4 - mis
16. jun. 2008 19:14
hmmm...det kunne denne godt. Hvad kan det så være? Nogle gode råd??

Mvh Mis
Gravatar #5 - PaW^
16. jun. 2008 19:54
hmm samme problem her.. i hvert fald i FF 3 B5

men det virker fint i internet explorer gennem IE tab. skriver ikk rigtig mere herinde mere fordi jeg ikke gider at gå ind på IE hver gang. men der sker bare intet når man trykker på send. og jeg har prøvet at slette alt. cookies osv.

desuden så fungerer den knap til at se indlæg af en person med dårlig karma, heller ikke.

Edit: Har efter at have slettet alle cookies og genstartet firefox, fået det til at virke. virker bare lidt underligt at der skal være sådan nogle problemer.. hvad med at sætte en header på der tvinger browseren til at opdatere alt ?

Edit2: nu fungerer det i alm. newz. men ikke railgun eller macnation S:
Gravatar #6 - mis
17. jun. 2008 11:51
Var der nogle der havde en løsning på hvorfor Indsend og preview knapperne på jers side overhovedet ikke virker på min ene computer
selv om jeg har både java og testet i internet explore firefox 2 firefox 3 og safire.

har ikke problemer på andre sider .

mvh

mis
Gravatar #7 - smiley
19. jun. 2008 06:22
Jeg har samme problem og har haft det i et par uger efterhånden, men kun på arbejdet, derhjemme virker min firefox som den skal.

Det er i øvrigt også kun her jeg har haft det samme problem =/
Nu skrev de andre det ikke, men jeg kan heller ikke rate, eller se yderligere informationer om hvem der har rated hvad.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login