mboost-dp1

Partition-forvirring. Hjælp søges


Gå til bund
Gravatar #1 - wollaminfaetter
16. jun. 2008 04:57
Min datters blærbare var kokset - frøs under indlæsningen af XP. Aha... tænkte farmand her, der skal en frisk XP-installation til! Satte som så mange gange før CD'en i og startede op. Da jeg nåede til billedet hvor jeg skulle vælge hvilken partition jeg ville installere på, så jeg til min skræk at der var noget galt med C-drevet. De to andre derv stod opført med deres filsystem (NTFS), men ved C-drevet stod der "ukendt". Jeg forsøgte at installere alligevel, og det så umiddelbart ud som om den gik i gang med at formattere. Den stod en halv time uden at komme ud áf stedet før jeg afbrød. I min uendelige visdom slettede jeg partitionen og oprettede en ny, men det blev det jo ikke bedre af )O;

Hvad kan jeg gøre?
Gravatar #2 - reefermadness  
16. jun. 2008 05:03
Defekt harddisk måske,... Kan du ikke installere det på en anden disk/partition?
Gravatar #3 - myplacedk
16. jun. 2008 09:54
Hvis den "taber" partitionerne, så lyder det som en meget defekt harddisk. Evt. kabel eller bundkort, men formentlig harddisk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login