mboost-dp1

papirkurv


Gå til bund
Gravatar #1 - emil
24. feb. 2004 04:40
kan man gendanne en mappe jeg har slette jeg har XP-WINDOWS
Gravatar #2 - Caption
25. feb. 2004 22:53
YUP... der findes en hel del recovery programmer som kan finde din data frem igen... men Husk på at kun text gemmes. dvs at alle programmer, billeder og deslignednde er væk
Gravatar #3 - Viperaberus
26. feb. 2004 14:45
Kig på http://www.runtime.org/
Jeg kender ikke til freeware der kan klare det :(
Gravatar #4 - TWFH
26. feb. 2004 17:47
#2: "Husk på at kun text gemmes. dvs at alle programmer, billeder og deslignednde er væk". Magen til vås har jeg sjældent hørt, sidste del af din signatur er tydeligtvis lige i øjet, da du åbenbart ikke aner hvad du taler om. Det du skriver giver jo ingen mening, hvorfor i alverden skulle man ikke kunne redde andet end tekst? Nu er jeg ganske vist ikke ligefrem selv ekspert på området, men har da ved forskellige lejligheder reddet såvel billeder som spil, programmer og andre "former" for data fra slettede mapper og smadrede filsystemer.
Har et IDE->USB2-interface, som har det med på mystisk vis at riste mine filsystemer når jeg bruger det (hvilket selvsagt ikke sker oftere), og har således en del gange måttet gå/kravle den lange, tunge vej fra stolen og ned på gulvet, for at montere den påvirkede disk på oldschool-maner, så den kunne scannes og støvsuges for bjærgbare data.

#1, du kommer nok til at punge ud med nogle knaster til noget software, som f.eks. R-Undelete, enten i FAT eller fuld udgave, alt efter om du bruger NTFS eller ej. Der er mange andre programmer til den slags rundt omkring, og selv når de forefindes i en prøveversion er de som regel begrænset til filstørrelser på f.eks 64KB og derunder.
Skal dog lige siges, at jeg endnu ikke har været ude for at kunne redde alt hvad der var slettet, ligemeget om det var som følge af "almindelig" sletning, formatering, diskfejl eller et smadret filsystem.

Det skal også lige nævnes at de omtalte programmer står i en 2-300 kroner (stykket), R-Undelete er en smule billigere, men kan kun bruges på en disk du kan "se" indholdet af, hvilket vil sige at skulle du komme ud for et smadret filsystem kan R-Undelete ikke bruges, men det kan opgraderes til R-Studio som kan noget mere.
Gravatar #5 - gizand
6. apr. 2004 11:23
www.snapfiles.com
Der ligger noget freeware
Gravatar #6 - Viperaberus
6. apr. 2004 12:11
#5 Er det "File Scavenger" du hentyder til? Det er shareware! (Trial)
Hvis ikke vil jeg da meget gerne ha' et navn ;)
Gravatar #7 - gizand
14. apr. 2004 10:15
http://www.snapfiles.com/get/pcinspector.html

Undskyld det har taget så lang tid at svare dig men jeg har ikke lige været i nærheden af en comp.

Håber du kan bruge det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login