mboost-dp1

Vista Startlinje


Gå til bund
Gravatar #1 - Skak2000
9. sep. 2008 17:05
Hey

OS = Vista

Min Start linje har ændret farve, det irriter mig en del.

Normalt er den mørk/sort men nu. Men nu har det skiftet til en farve grå/lyser grå (Lige som Newz's farve foroven)

Nogen forslag til at få den tilbage til den rigtige farve?
Det er startet for 2-3 siden.
Gravatar #2 - stargate
9. sep. 2008 17:14
Kontrolpanel --> Personlige indstillinger -> Vinduesfarve og -udseende .

Der finder du farveskema :) håber det hjælper
Gravatar #3 - kimx
9. sep. 2008 17:17
2-3 år?

Spøg til side, højreklik på skrivebordet og vælg "window color and appeance" eller hvad det nu hedder på dansk. Her kan du enten ændre farven eller aktiverer aero igen. Aero kan dog være deaktivere pga. et program du har gkørende.
Gravatar #4 - GormDK
9. sep. 2008 17:36
3 skrev:
"window appeance eller hvad det nu hedder på dansk"


Men spøg til side, jeg tror ikke engang det hedder "window apperance" på dansk. ;)

[spoiler]Spøg til side (3. gang er lykkens gang), så værdsætter jeg da at du gider at svare[/spoiler]
Gravatar #5 - slemmebirk
9. sep. 2008 18:08
Har haft samme problem mener det var en strømindstilling, men det er et stykke tid siden så er langt fra sikker og kan ikke fremprovokere det nu..
Gravatar #6 - MiniatureZeus
9. sep. 2008 18:20
Kan det ikke være baggrunden som "skinner" igennem fordi startlinjen er gennemsigtig? Lige som på mac, hvilket også gav mig grå hår i hovedet, da den lige pludselig fik striper!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login