mboost-dp1

Theme Park MS-Dos Version


Gå til bund
Gravatar #1 - Dinnigan
14. feb. 2008 14:46
Hej

Håber virkelig nogle herinde kan hjælpe mig. Jeg har endelig fundet en reel mulighed for at opleve min barndom igen ved at spille Theme Park. Jeg har for det første fundet spillet, for det andet fundet Dosbox og til sidst Moslo, som sørger for at tiden ikke drøner afsted.

Problemet kommer når jeg skal åbne filen main.exe via en kommando man får fra moslo (main.exe er startfilen for themepark).

Man skal skrive følgende kommando

D:\moslo\moslo.com /0.9 d:\oldies\theme\main.exe

0.9 er den procentdel af computerens hastighed jeg sætter programmet til at bruge. Det ligger imellem 0.1 - 99.9.

Når jeg så trykker ENTER, så går den igang med at åbne, fortæller omkring hvilken hastighed, og så slutter festen med følgende besked:

stub exec failed: dos4gw.exe

Jeg har været rundt og kigge på nettet (og ja ved at google er min ven), og kunne ikke finde en reel løsning. Fordi dos4gw.exe ligger allerede i mappen, og har prøvet at skifte den ud.

Det skal lige tilføjes at spillet virker når jeg bare bruger alm. kommandoer via dosbox, men der går spillet så hurtigt, at man ikke har en jordisk chance for at følge med.

Håber virkelig der er en gud herinde der kan hjælpe mig :)

Mvh
Dinnigan - Torben.
Gravatar #2 - PingoKiller
15. feb. 2008 05:12
dosbox har en funktion til at nedsætte hastigheden. ctrl-f11 til at sætte hastigheden ned, og ctrl-f12 til at sætte den op igen.
Gravatar #3 - Dinnigan
15. feb. 2008 12:01
Åååh mange tak :) Håber det virker.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login