mboost-dp1

SPSS-øvelser


Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
28. aug. 2008 15:09
SPOILER ALERT: Den tråd kan virke kedelig på uindvidede personer, og derfor kan det fremkalde ubehagelige minder, spontane opkast eller akutte problemer med at holde koncentrationen. Læsning af dette indlæg er derfor på eget ansvar.

Jeg leder efter en walk-through til det glimrende statistikprogram SPSS. Jeg tænker ikke her på en manual, for dem der der et utal af på nettet, men en kort guide, hvor der måske gennemgås en funktion, hvorefter man skal lave et par udregninger baggrund af denne funktion og så fremdeles. Jeg har indtil videre kun haft én lektion, men jeg føler, at jeg er flyvende, og jeg vil gerne udnytte det momentum.

Jeg har selv prøvet SPSS' tutorial, og det er faktisk blot mere af den slags, som jeg leder efter. Hvis I ligger inde med et link eller en pdf-fil, så sig endelig til.

Og ja, det er måske lidt nørdet, men man skal gøre, hvad man er bedst til, ikke? Hvis jeg nu kan imponere i klassen med mine SPSS-kundskaber, så kan jeg måske få lidt slack på teorien, hvor jeg ikke er forfærdelig stærk. Desuden, hvis Newz.dk ikke er for nørder, hvem er det så for?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
28. aug. 2008 17:49
hvad er SPSS?
Gravatar #3 - vandfarve
28. aug. 2008 18:01
Gravatar #4 - Fjolle
28. aug. 2008 18:11
vandfarve (3) skrev:
Excel på amfetamin!

Hvad er matlab så?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login