mboost-dp1

Samlet opdateringspakke til Windows 7?


Gå til bund
Gravatar #1 - nielsbuus
24. okt. 2011 19:58
Jeg synes det er ret belastende at hver gang jeg installerer Windows 7, så skal jeg downloade den samme gigabyte opdateringer i flere omgange - først knapt 100 updates og så SP1 og så herefter nogle flere updates.

Jeg har søgt lidt på om man kan downloade en pakke med hele molevitten, men jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvad der er muligt og hvad jeg skal bruge.

For god uordens skyld, skal det oplyses at jeg bruger en Windows 7 Ultimate (Ninja edition). :-)

Håber I kan nogle tricks, så jeg kan slippe for at bruge halvanden time på opdateringer hver gang.
Gravatar #2 - Barkane
24. okt. 2011 20:05
Slipstream SP1

Umiddelbart mit bud på at få SP1 til installations dvd'en.
Gravatar #3 - Ronson ⅍
24. okt. 2011 20:29
Eller installer Windows 7 og samtlige opdateringer og lav et image.

Eller lad være med at installere Windows 7 konstant.
Gravatar #4 - XorpiZ
24. okt. 2011 20:32
Har SP1 ikke alle tidligere updates inkluderet? Så kan du vel starte med at hente den, og så derefter opdatere resten.
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
24. okt. 2011 20:37
Jeg har købt den engelske version af Ultimate og må indrømme at jeg har har valgt at downloade en opdateret ISO, med alle opdateringer og lagt den på en USB-nøgle.
Hvor må du dog gætte dig til :)
Gravatar #6 - Alrekr
24. okt. 2011 21:03
Lidt offtopic, og så ikke alligevel:

www.ninite.com

Genialt koncept!
Gravatar #7 - nielsbuus
25. okt. 2011 22:41
Jeg har ikk helt fået det svar jeg leder efter, men tilgengæld er jeg blevet tippet om Ninite, så mange tak for det Alekr. :-)

Det er rockerfedt lavet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login