mboost-dp1

Re-installation af XP Pro på IBM T60P


Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
2. sep. 2008 12:26
Jeg har lige sat min IBM T60P til ar formatere, og nu da jeg skal i gang med at re-installere XP finder jeg ikke diskene, som jeg engang tidligere har fået fra IBM.

Er der nogen genvej, så jeg slipper for at vente de obligatoriske 2-3 uger, som det tager System Restore-diskene at nå frem?
Gravatar #2 - paradise_lost
2. sep. 2008 12:26
F11 Under startup.....
Gravatar #3 - BjarniM
2. sep. 2008 12:27
Det har jeg prøvet, men det virker ikke. Måske fordi at det er anden gang, at harddisken bliver formateret?
Gravatar #4 - paradise_lost
2. sep. 2008 12:29
Hvis F11 er brugt første gang også og partitionen ikke er slettet så burde det virke. Men det lyder som om du har slettet partitionen. Så du møå bare finde et xp pro medie og installere fra den med den xp kode som du finder under bunden på din bærbar også hente T60P driverne på lenovos hjemmeside.
Gravatar #5 - BjarniM
2. sep. 2008 15:16
Jeg har prøvet dit råd, men nu siger den, at der ingen hardisk findes, når jeg prøver at installere XP Pro. Det går fint, hvis jeg skal installere Vista.

Kender du/i et eller andet gratis partition-program?
Gravatar #6 - stuff
8. sep. 2008 08:29
Jeg mener du skal sætte dine harddiske til Compability Mode i BIOS'en for at den kan boote korrekt op. Mener jeg vi gjorde på mit gamle arbejde når vi fik IBM'er hjem, men ved ikke lige om det er samme problem, vi kørte dem op via PXE-boot
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login