mboost-dp1

Netflix media centers


Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
16. dec. 2012 18:34
Er der nogen af jer som har erfaring med at få Netflix til at virke på nogen media center software løsninger, til Windows 7?

Jeg har nu forgæves forsøgt at få Netflix til at virke til Windows Media Center (Installationen fejler hver gang, på alle testede computere) og XBMC (Den plugin der fandtes engang, virker tilsyneladende ikke mere).

Jeg skal kunne betjene medie centeret med en fjernbetjening, så at bruge en webbrowser eller tilfældig afspildnings program, som kræver mus og keyboard, er ikke en brugbar løsning for mig.
Gravatar #2 - kinaholm
16. dec. 2012 19:09
Gravatar #3 - Slettet Bruger [2393117431]
16. dec. 2012 19:31
lidt om netflix på plex
Gravatar #4 - Mort
17. dec. 2012 11:25
kinaholm (2) skrev:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:XBMC_F...

Kan det ikke virke?

Har du prøvet ?

SlettetBruger (3) skrev:
lidt om netflix på plex

Det var meget lidt... Betyder det at du har prøvet Netflix på Plex og at det virker?
Gravatar #5 - kinaholm
17. dec. 2012 11:29
Nej, Mort, det er jo dig der skal bruge det..
Gravatar #6 - HrJakobsen
17. dec. 2012 11:32
kinaholm (2) skrev:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:XBMC_F...

Kan det ikke virke?


http://developer.netflix.com/page/Api_terms_of_use skrev:
Section 1.11 The Netflix API is made available only for the creation of Applications available to end users in the United States and you may not create or develop an Application that would enable access to the Content outside of the United States.
Gravatar #7 - Mort
17. dec. 2012 13:40
Mort (1) skrev:
Er der nogen af jer som har erfaring med at få Netflix til at virke på nogen media center software løsninger, til Windows 7?


kinaholm (5) skrev:
Nej, Mort, det er jo dig der skal bruge det..


Nu var det netop erfaring jeg efterlyste :)

Der er masser af sider på internettet som fortæller at man kan få noget til at virke, med stort set alle media centers. Desværre så virker langt de fleste af dem enten kun for folk i USA, eller også virkede det kun på en tidligere version af softwaren.

Det er derfor jeg efterlyser erfaringer, med medie centre som virker, så jeg ikke er nødt til at prøve alle eksisterende kombinationer igennem, for at finde ud af hvad der virker.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [2393117431]
17. dec. 2012 13:48
Mort (4) skrev:
Det var meget lidt... Betyder det at du har prøvet Netflix på Plex og at det virker?


Slet ikke jeg har kun selv lige læst den del. skal ha det prøvet engang, men da jeg ikke har netflix...
Gravatar #9 - mfriis
17. dec. 2012 13:50
Jeg opgav at få det til at fungere. Indtil jeg købte nyt TV der havde en Netflix app så tabbede jeg ud af XBMC og kørte det i Chrome for Windows.

Netflix fungerer på OSX, Windows, iOS, Android og ChromeOS. Der er absolut ingen understøttelse for linux

Jeg arbejdede en lille smule på at få Netflix til at fungere under ChromeOS hvilket du også kan få XBMC til. Men det ville stadigvæk kræve man tabber ud. Så det eneste du slipper for er Windows.

Hvis du anvender Windows Media Center så er denne guide for at få det aktiveret igen: http://www.simplehelp.net/2011/01/02/how-to-get-ne... men det er ikke noget jeg selv har prøvet, jeg er ikke dne store fan af Windows MC
Gravatar #10 - mortenpalsen
17. dec. 2012 13:51
Er sgu ikke helt overbevist over Netflix endnu
Gravatar #11 - mfriis
17. dec. 2012 13:55
mortenpalsen (10) skrev:
Er sgu ikke helt overbevist over Netflix endnu

pt har vi også kun brugt det til Breaking Bad og Greys Anatomy. Jeg har dog fundet masser af serier der skal ses efter Breaking Bad.

Netflix er godt hvis man ikke forventer at kunne se de nyeste afsnit uge efter uge men bare vil have en bred vifte af forskellige serier man vil glo.

Desværre mangler HBO's serier (sopranos, the wire, deadwood osv). De havde gjort det endnu bedre.

US Netlix + Unblock US koster i øvrigt det samme som den danske udgave. Og du har tilmeld adgang til begge udgaver så.
Gravatar #12 - Mort
17. dec. 2012 18:11
mfriis (9) skrev:
Hvis du anvender Windows Media Center så er denne guide for at få det aktiveret igen: http://www.simplehelp.net/2011/01/02/how-to-get-ne... men det er ikke noget jeg selv har prøvet, jeg er ikke dne store fan af Windows MC


Det er en af de mange guides, som jeg har forsøgt, og som ikke virker. Måske det virker hvis man sidder i USA, det er der i hverttilfælde en del som har gættet på.
Gravatar #13 - HrJakobsen
26. dec. 2012 20:27
Bump!

Er der ingen på Newz.dk der har fået Netflix til at køre i et mediecenter uden for USA?
Gravatar #14 - Mort
26. dec. 2012 20:47
Tilsyneladende ikke. Jeg har måtte lave min egen løsning, som lader mig lukke medie centeren ned og starte en webbrowser med min fjernbetjening.

Desværre kræver det at jeg bruger en mus til et betjene den med, hvilket ødelægger idéen med mediecenteret.
Gravatar #15 - Magten
27. dec. 2012 08:25
Er der nogen der har erfaringer med Roku i Danmark (tænker Netflix/HBO Nordic)? Jeg kunne godt overtales til at have den stående ved siden af min RPi og så bruge den til Netflix/HBO Nordic og RPi til mine egne ting.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login