mboost-dp1

Media player classic kan ikke ses på TV-skærm


Gå til bund
Gravatar #1 - romby
23. sep. 2008 13:38
Vil gerne bruge Media Player Classic. På min computerskærm fungerer det fint, men på min TV-skærm (via TV-out på computeren) vises der kun sort skærm i playeren. Hvad skal jeg instille så jeg også får billeder på min TV-skærm?
Gravatar #2 - Bornslippy
23. sep. 2008 13:43
Lyder som om det er en DVD du prøver at afspille...
I såfald skal du lave dit TV til den primære skærm.
Gravatar #3 - romby
23. sep. 2008 14:52
Nej, det er avi-film, som jeg vil afspille med Media Player Classic. I WinAmp skal jeg f.eks. deaktivere 'Allow hardware overlay' under advanced video option for at film kan ses på tv-skærmen. Tænkte at det er noget i samme stil med Media Player Classic, men kan sgu ikke få billede frem på Tv-skærmen.
Gravatar #4 - gentox
23. sep. 2008 15:12
romboy, uanset hvad så har Bornslippy ret, det virker kun hvis dit TV er den primære skærm.
Gravatar #5 - Bornslippy
23. sep. 2008 15:20
Nej jeg kan da sagtens afspille avi filer på mit TV selvom den er sat som sekundær skærm...
Prøv at ændre rendering måden, måske til noget Overlay, eller VMR9.
Gravatar #6 - romby
23. sep. 2008 16:14
Hmm, det virkede med VMR9 - havde jeg egentlig ikke prøvet - troede jeg. Men skulle åbenbart genstarte programmet før det virkede. Tak for hjælpen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login