mboost-dp1

Mangler et "kompas" til Android


Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
4. okt. 2012 19:18
Det jeg leder efter er en app, hvor jeg kan fortælle den at den skal huske den aktuelle position (der hvor jeg har parkeret), og så skal den senere kunne pege i retningen af den gemte position.

Det har helt sikkert et navn, det jeg mangler, og jeg er heller ikke i tvivl om at det eksisterer. Problemet er bare, at jeg ikke ved hvad jeg skal lede efter, for når jeg leder efter et compass, så finder jeg kun noget der kan fortælle mig hvor verdenshjørnerne er. Jeg er bare ofte ligeglad med i hvilken retning nord er, jeg vil vide i hvilken retning bilen befinder sig.

Jeg kan blive væk for mig selv, hvis jeg vender mig rundt (overdrivelse fremmer forståelsen), og jeg kan ikke navigere med normalt kompas, jeg skal have det skåret ud i pap, eller aller helst; en stor fed pil på en skærm, der siger Don't Panic - Go That Way ->
Gravatar #2 - kimx
4. okt. 2012 19:31
GPS status & toolbox har sådan en funktion https://play.google.com/store/apps/details?id=com....

Ellers så prøv at søg efter find my car.
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
4. okt. 2012 19:59
https://play.google.com/store/apps/details?id=com....

Yes yes, den her?

- remember the GPS position of your car, hotel or any other location (with GPS)
- show your current position and your car position on the map (or open an external app with the GPS position)
- use Google Navigation (or an external app) to navigate to your car
- compass navigation: offline navigation with a compass
- share your stored positions (or your current position) with your friends
- take a picture of your parking spot (eg: in underground parking)
- store as many positions as you want. Use import/export-feature for backup
- emergency button: send a pre-configured SMS with your current position to a family member to notify them about your whereabouts with only 2 clicks (must be activated in the settings first)
Tip: very useful for hiking to find your car again or to tell your friends where to meet. This app is soo much more than just a simple GPS car-parking app, try it out now, it's free!
All features are explained on the help-page (swipe to the left to get there) as well as how the app works! The additional features can be found on the right side (swipe to the right).
Explanation for the permissions:
- GPS is of course mandatory for this app
- The Network-Permission is only needed for the coupon system, Google Ads and the internal map (We do not transfer anything else! We do not collect any personal data like other apps do!)
- The access for the SD card is only needed to store the pictures you record in this app, as well as for the import/export feature (we do not read any other files!)
This app has always been a free of charge app and will continue to be so. To finance the development we decided to show a few ads in the app. If you do not like the advertising, you can remove the ads completely by donating 0.99€ or 1.21$ (US-Dollar). (An explanation on how to donate can be found in the app)
Gravatar #4 - BurningShadow
4. okt. 2012 20:35
Super, i er sgu fantastiske :-)

Nu sidder jeg så tilbage, og undre mig over hvorfor jeg ikke bare søgte på det mest åbenlyse af alt; "find my car"... Men sådan er det jo nogle gange, man kan ikke se skoven for bare træer...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login