mboost-dp1

iTunes content rating


Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
19. jul. 2012 05:14
(oprindeligt postet på filmz - ved ikke helt hvad jeg tænkte på)

Hej folkens,

Jeg er ved at overføre alle mine dvd film til iTunes, og ind til videre går det meget fint med Handbrake+MetaZ/iDentify, men jeg kan ikke indstille aldersbegrænsningen efter de danske vurderinger.
Kort fortalt så har jeg brug for nogen, der har købt film via iTunes, og som vil hjælpe med at finde ud af hvordan de danske begrænsninger ser ud, rent data-mæssigt. Når jeg ved hvordan data'ene ser ud, vil jeg sørge for at de bliver submittet til AtomicParsley, så andre også kan drage fordel her af.

Nå, hvis du er nået igennem ovenstående, så håber jeg at du vil hjælpe:
Du skal bruge den nyeste version af AtomicParsley til dit operativ-system.
En film eller TV-show købt via den danske iTunes (find den evt. via iTunes, højre-klik og vælg "Vis i Explore/Finder").
Kør AtomicParsley via kommando-prompt/Terminal på følgende måde:
AtomicParsley sti-til-film -t
Denne kommando udlæser alle meta-data i filmen. Det jeg har brug for er en linje der ligner denne:
Atom "----" [iTunEXTC] contains: us-tv|TV-Y7|200|

Så... hjælp?
Gravatar #2 - arntc
19. jul. 2012 06:42
Så vidt jeg ved gælder PGA ratingen også for trailere, som også burde hentes. Så er det et gratis forsøg. Tror du ikke det duer?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login