mboost-dp1

Internet Explorer 8 testet


Gå til bund
Gravatar #1 - cyandk
2. sep. 2008 17:43
"Consuming twice as much RAM as Firefox and saturating the CPU with nearly six times as many execution threads, Microsoft's latest beta release of Internet Explorer 8 is in fact more demanding on your PC than Windows XP itself, research firm Devil Mountain Software found in performance tests. Accroding to the firm, which operates a community-based testing network, IE8 Beta 2 consumed 380MB of RAM and spawned 171 concurrent threads during a multi-tab browsing test of popular Web destinations.

InfoWorld's Randall Kennedy speculates that Microsoft may be designing IE8 for the multicore future. But until your machine sports four or eight discrete processing cores, IE8 will remain 'porcine,' Devil Mountain's Craig Barth says."


Kan man andet end at grine af Microsoft?... come on mand -.-

Hvad mener i om det? O_o

http://tech.slashdot.org/tech/08/09/02/1418252.sht...
Gravatar #2 - gnаrfsan
2. sep. 2008 17:53
Til at starte med, mener jeg ikke at det er en objektiv kilde. Jeg venter, og prøver den selv, når den går ud af beta.
Gravatar #3 - Systran
2. sep. 2008 19:59
Lige for at gå off topic i 2 sek.:
Har installeret IE8 beta 1 på computeren, som i øvrigt crashede 2 gange i løbet af den første halve time jeg havde det.
Nu har jeg så downloadet filen til Beta 2, men den kommer med følgende besked, når jeg vil installe:

A prevoius build of Internet Explorer 8 is already installed on your computer. You must remove it before installing the latest version of Internet Explorer 8.

Men hvordan fjerner jeg IE, så jeg kan få Beta 2 på eller hvis jeg slet ikke vil have IE på min com (kører også Opera og Fx 3), og er det bare mig der er noob? :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login