mboost-dp1

Hvordan gør jeg ... i Modern UI?


Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
8. sep. 2013 08:10
Er der nogen som har svarerne på følgende Modern UI spørgsmål:

(Bemærk, jeg er ikke interesseret i at gøre det i desktop mode, det kender jeg allerede svarerne på)

Hvis jeg har et dokument og jeg ønsker at åbne det med et bestemt program, hvordan gør jeg dette i Modern UI?

Hvis jeg har et dokument og jeg ønsker at vælge det standard program som jeg altid vil åbne det med, hvordan gør jeg dette i Modern UI?

Hvordan pinner jeg et dokument til min start screen, i Modern UI?
Gravatar #2 - Vandmand
8. sep. 2013 11:42
Mort (1) skrev:
...
Hvordan pinner jeg et dokument til min start screen, i Modern UI?


Jeg er ikke lige i nærheden af en Windows 8 boks, men hvis du finder filen gennem i søgning i Modern UI, kan du så ikke trykke højreklikke (eller marker med pile taster og trykke space) og vælge pin?
Gravatar #3 - Mort
8. sep. 2013 13:37
Vandmand (2) skrev:
Jeg er ikke lige i nærheden af en Windows 8 boks, men hvis du finder filen gennem i søgning i Modern UI, kan du så ikke trykke højreklikke (eller marker med pile taster og trykke space) og vælge pin?


Pin er ikke en mulighed hvis jeg right clicker (Eller dragger ned) for mit dokument.
Gravatar #4 - Vandmand
8. sep. 2013 13:58
Mort (3) skrev:
Pin er ikke en mulighed hvis jeg right clicker (Eller dragger ned) for mit dokument.


Så ved jeg det desværre ikke.
Gravatar #6 - Mort
9. sep. 2013 10:11
fe950 (5) skrev:
http://dottech.org/88428/windows-8-how-to-set-or-change-default-programs-for-different-file-types-and-stop-windows-store-apps-from-doing-everything/


Mort (1) skrev:
(Bemærk, jeg er ikke interesseret i at gøre det i desktop mode, det kender jeg allerede svarerne på)
Gravatar #7 - Magten
9. sep. 2013 10:53
Mort (1) skrev:
Hvis jeg har et dokument og jeg ønsker at vælge det standard program som jeg altid vil åbne det med, hvordan gør jeg dette i Modern UI?
Det kan du først i Windows 8.1:

Charms bar -> Settings -> Change PC Settings -> Search & Apps -> Defaults
Gravatar #8 - Slettet Bruger [361090427]
9. sep. 2013 11:00
Brug Windows 7

/Hubert
Gravatar #9 - Hubert
9. sep. 2013 11:09
SlettetBruger (8) skrev:
Brug Windows 7

/Hubert


Jeg ved godt man ikke skal forvente alverden fra din side af men du burde sætte dig lidt ind i hvad det er han efterspørger.

I win7 er man ikke belastet af en startmenu der er minded på touch. Derfor vil win7 ikke være et svar der er brugbart.

Skulle jeg anbefale et andet ms os ville det så være win2k. Det til dato eneste os fra ms jeg har kunne anbefale folk.
Gravatar #10 - Slettet Bruger [361090427]
9. sep. 2013 11:56
For satan der ramte jeg plet. Kan det komme på KYNZ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login