mboost-dp1

Hamster Combat spillet via telegram


Gå til bund
Gravatar #1 - wazer
16. jun. 2024 13:26
Hej gents & lads.

Hvis man ikke var med på dillen med NOT coin som gav rigtig mange muligheder for at få lettet økonomien i hverdagen, så er der altså endnu en mulighed nu.

NOT Coin blev udgivet på telegram som en coin man skulle trykke på og derefter level den op og lave en opgaver(tænk på tamagotchi lign. spil), den blev udgivet på alle de største børser i verden som binance, coinbase, mexc osv. hvor folk altså har hevet alt fra tusinderne kroner til flere hundrede tusinde kroner hjem alt efter hvor meget man havde spillet, spillet.

Da NOT blev udgivet handlede den for mere end 1.4 billion $ altså omkring 10 milliarder kr lige efter bitcoin på 24 timer, alle var lamslået og troede ikke på projektet ville blive så stor, netop fordi den har været 100% gratis at lave for alle der har spillet spillet, du skal ikke op med nogen penge!

https://coinmarketcap.com/currencies/notcoin/

Lige pt handler den som den 7# mest i 24 timer på CMC og ligger top49 i verden af alle coins, det er VILDT for en coin der er præcis bliver en måned gammel i dag.

Det er den største og mest organiske coin der nogensinde er lavet, da alle telegram bruger havde mulighed for at få en bid af kagen, der var ingen større investorer som kan hive en stor del af kagen, NOT coin er lige for alle, gammel, som ung, fattig som rig, ALLE.

De har nu lavet en ny som hedder Hamster Combat

Link via telefon kan trykkes her for at starte spillet hvis man har telegram installeret.

https://t.me/hamster_kombat_boT/start?startapp=ken...


Som bonus har jeg linket til en video hvor du får en million coins ved at gøre præcis som han gør.

I dag er den hemmelige kode NFT

Du trykker 3 gange på Earn pr tap i toppen indtil dit hamster får en rød baggrund.

Derefter trykker du på dit hamster som han gør for ordet NFT som altså er i morse code hver dag.

Så hvis du kender morse kode så blot prøv at skrive NFT selv uden at følge denne video først :)



Jeg håber lidt vi i fællesskab herinde kan lave en daily gennemgang af de forskellige opgaver på Dansk til os alle..


Som en større ekstra bonus(kræver dog du bliver level 9)

Du skal gå ind under Mine som ses i bunden når spillet er startet, derinde vil du kunne tjene de 5 millioner i dag og 24 timer frem i at klare denne daily task, der skal de købes disse 3 objekter, så låser du op for 5 millioner coins.

https://i.imgur.com/ybmo7z3.png


Som alt andet skal man lige ind i spillet og dets funktioner, giv det en chance, jeg brugte selv 20-30 minutter for lige at lære det hele.

Sæt i gang, og lad nu vær med at spille dette spil i mens du arbejder eller køre bil, det er så åndssvagt, du kan blive afhængig af dette.



Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login