mboost-dp1

Erfaring med Dynamic Web Free, Espresso hjemmesideløsning?


Gå til bund
Gravatar #1 - snesman
15. nov. 2012 07:14
Davs
Vores lille virksomhed har fået tilbud ind om en ny hjemmeside, og chefen vil høre hvad jeg mener om det. Jeg kan fint vurdere designet og mulighederne fra et marketingsmæssigt synspunkt, men jeg kender ikke noget til om hvad opbygningen bag har af fordele og ulemper.

Her er hvad der bliver sagt om løsningen:

Løsningen
Espresso i standardfarver og standardfonte
Nyt logo leveret som eps
Konfiguration af alle domæner ved lancering

I alt: xxx kr. ekskl. moms

Opbygning af sider
Opbygning af komplet site på dansk og engelsk (max 16 sider.)
Køb af 6-8 billeder
Redigering af egne billeder
Undervisning i Dynamic web, så I selv kan vedligeholde sitet.

I alt: xxx kr. ekskl. moms

Software
Dynamic Web Free anvendes som platform (max 20 sider i alt for alle sprog)
Driftsomkostninger pr. mdr. (hosting og softwareopdateringer): xxx kr.

Født mobil. Espressos skabeloner tilpasser sig automatisk skærmstørrelsen på pc, iPad og mobil. Det giver jer tilstedeværelse på alle platforme med én webløsning.

Nem opdatering. Espresso bygger på Dynamicweb CMS. Et dansk, gennemprøvet produkt, der gør opdatering til en leg. Dynamicweb er modulopbygget, så I kan starte småt og udvide senere med flere sider og flere funktioner.

Google-venlig. Espresso er søgemaskinevenlig fra start. Koden bag skabelonerne er optimeret til Google, så teknikken vil aldrig stå i vejen for en topplacering i søgemaskinerne. Espresso leveres med tæt integration til Google Analytics, så du kan spore kundernes adfærd og måle effekten af dine markedsføringskroner.


Nogen der har kendskab til fordele og ulemper ved disse løsninger?

På forhånd tak

Inb4: Det var så lidt
Gravatar #2 - tormok
15. nov. 2012 07:20
Har ingen erfaring med Dynamicweb CMS, men jeg ville spørge dem, hvor mange sider hjemmesiden max kan udvides til jvf.

(max 16 sider.)
(max 20 sider i alt for alle sprog)
... og udvide senere med flere sider ...
Gravatar #3 - snesman
15. nov. 2012 10:16
Det vil jeg se på. Udseende og funktioner og alt det der er egentligt i orden, men i sidste ende er det jo svært for os at vurdere prisen. Men den virker fair. Og så kan jeg få noget kursusgøgl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login