mboost-dp1

Blizzards Client til WoW


Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
10. apr. 2010 11:58
Hej Newz.

Okay, jeg går ind på min Battle.net account, hvor jeg har en wow-account som er opgraderet til Wotlk. Jeg downloader clienten og starter den, og den downloader som den plejer at gøre. MEN når den rammer ca. 50-57% så beder den mig indsætte Wotlk CD'en O.o Poppup'en lader mig enten sige "ok" eller "annuller", og hvis jeg vælger ok, så siger den at der ikke er noget CD i drevet. Hvis jeg vælger annuller, så lukker den programmet ned, uden at installere wow -.-

Jeg HAR ikke wotlk CD'en, kun Vanilla wow og TBC. Jeg opgraderede min account til wotlk online xD Derfor bruger jeg download clienten :D

What do?
Gravatar #2 - Frandsen
10. apr. 2010 12:50
Game over
Gravatar #3 - Imperial
10. apr. 2010 15:49
Frandsen (2) skrev:
Game over


/:
Gravatar #4 - Tobebech
10. apr. 2010 16:08
Skrive til blizzard, eller endnu bedre: spørg på deres forum.
Gravatar #5 - vandfarve
10. apr. 2010 16:41
Imperial (1) skrev:
Hej Newz.

Okay, jeg går ind på min Battle.net account, hvor jeg har en wow-account som er opgraderet til Wotlk. Jeg downloader clienten og starter den, og den downloader som den plejer at gøre. MEN når den rammer ca. 50-57% så beder den mig indsætte Wotlk CD'en O.o Poppup'en lader mig enten sige "ok" eller "annuller", og hvis jeg vælger ok, så siger den at der ikke er noget CD i drevet. Hvis jeg vælger annuller, så lukker den programmet ned, uden at installere wow -.-

Jeg HAR ikke wotlk CD'en, kun Vanilla wow og TBC. Jeg opgraderede min account til wotlk online xD Derfor bruger jeg download clienten :D

What do?


Jeg havde det samme problem med Diablo 2, hvor jeg havde installeret D2 via CD, men skulle installere tilføjelsen Lord of Destruction via download-clienten.

Halvvejs igennem bad den mig også om den oprindelige D2-CD, som jeg dog heldigvis havde liggende. Hvorfor ved jeg ikke, men det skulle der åbenbart bruges, selvom D2 var installeret og virkede... Nå.

Enten skal du smide disken i (som den jo beder om), eller også skal du afinstallerer alt og derefter installerer WoW via download-clienten.

Du har jo købt WoW, så smut ind på Battle.net, aktiver/registrer din key og få adgang til vanilla-WoW. Herfra er det bare at væbne sig med tålmodighed, med mindre du sidder på en 100/100-forbindelse. :)
Gravatar #6 - Imperial
10. apr. 2010 19:30
vandfarve (5) skrev:
Imperial (1) skrev:
Hej Newz.

Okay, jeg går ind på min Battle.net account, hvor jeg har en wow-account som er opgraderet til Wotlk. Jeg downloader clienten og starter den, og den downloader som den plejer at gøre. MEN når den rammer ca. 50-57% så beder den mig indsætte Wotlk CD'en O.o Poppup'en lader mig enten sige "ok" eller "annuller", og hvis jeg vælger ok, så siger den at der ikke er noget CD i drevet. Hvis jeg vælger annuller, så lukker den programmet ned, uden at installere wow -.-

Jeg HAR ikke wotlk CD'en, kun Vanilla wow og TBC. Jeg opgraderede min account til wotlk online xD Derfor bruger jeg download clienten :D

What do?


Jeg havde det samme problem med Diablo 2, hvor jeg havde installeret D2 via CD, men skulle installere tilføjelsen Lord of Destruction via download-clienten.

Halvvejs igennem bad den mig også om den oprindelige D2-CD, som jeg dog heldigvis havde liggende. Hvorfor ved jeg ikke, men det skulle der åbenbart bruges, selvom D2 var installeret og virkede... Nå.

Enten skal du smide disken i (som den jo beder om), eller også skal du afinstallerer alt og derefter installerer WoW via download-clienten.

Du har jo købt WoW, så smut ind på Battle.net, aktiver/registrer din key og få adgang til vanilla-WoW. Herfra er det bare at væbne sig med tålmodighed, med mindre du sidder på en 100/100-forbindelse. :)


Hvorfor skal jeg gøre det? O.o Jeg har jo adgang til vanilla, fordi jeg kan vælge hvilken af spillene jeg vil downloade når jeg starter downloaderen. Det er nok smartes at downloade Wotlk da jeg alligevel har et par 80'ere i Dalaran. Så jeg kan ikke rigtigt bruge vanilla til noget.

Prøvede det iøvrigt, og jeg kan ikke logge ind når jeg kun downloader TBC eller vanilla, fordi min account er wotlk xD

Skriver inde på deres forum, og hvis det ikke virker, så låner jeg en vens CD ;)
Gravatar #7 - vandfarve
10. apr. 2010 20:45
Imperial (6) skrev:
Prøvede det iøvrigt, og jeg kan ikke logge ind når jeg kun downloader TBC eller vanilla, fordi min account er wotlk xD


Det er derfor, at du skal hente ALLE opdateringer via klienten.
Gravatar #8 - Imperial
10. apr. 2010 20:52
vandfarve (7) skrev:
Det er derfor, at du skal hente ALLE opdateringer via klienten.


Altså, vil du have mig til at downloade både vanilla, tbc og så wotlk? O.o
Gravatar #9 - vandfarve
10. apr. 2010 20:57
Imperial (8) skrev:
Altså, vil du have mig til at downloade både vanilla, tbc og så wotlk? O.o


Yes - det er det, der står i mit oprindelige indlæg, og det, der løste mit problem.

:)
Gravatar #10 - Imperial
10. apr. 2010 20:58
vandfarve (9) skrev:
Yes - det er det, der står i mit oprindelige indlæg, og det, der løste mit problem.

:)


Jeg forstår ikke dine kryptiske beskeder så :D Men det prøver jeg :P
Gravatar #11 - vandfarve
10. apr. 2010 21:20
Imperial (10) skrev:
vandfarve (9) skrev:
Yes - det er det, der står i mit oprindelige indlæg, og det, der løste mit problem.

:)


Jeg forstår ikke dine kryptiske beskeder så :D Men det prøver jeg :P


My bad!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login