mboost-dp1

At skabe en interaktiv virtual tour?


Gå til bund
Gravatar #1 - DiZaster
21. jun. 2010 11:04
Nogen herinde der har erfaring med at lave en interaktiv guide / tour, såsom f.eks. indlærings cd el.?

Jeg vil prøve at lave en virtuel tour, som skal kunne guide folk igennem f.eks. en bygning. Brugeren skal kunne interagere med enkelte objekter, såsom navigering i bygningen, aktivere en video sekvens ol...

Jeg har teste et par programmer, men de var mildest talt meget ringe/begrænsede. Så håber der er en af jer, der anvender noget lignende i det daglige, og kunne pege mig i den rigtige retning :-)

Takker.
Gravatar #2 - milandt
21. jun. 2010 11:11
Personligt synes jeg jo at du burde lave det som et map til Half-Life eller at andet FPS spil :)
Gravatar #3 - DiZaster
21. jun. 2010 11:42
Hvis jeg kan lægge egne foto realistiske textures på, og vælge at objekt A ved input xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Fra en stregkode scanner f.eks.), skal starte video sekvens 1, eller flyve igennem bygningen til lokale "Office" ville det være fedt :-)

Lavede en del maps i tidernes morgen til Duke Nukem 3D, og Quake 1, og tror desværre ikke ovenstående er muligt igennem en game editor?... Kunne ellers være fedt ^^
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login