mboost-dp1

anti piratgruppen emule mv.


Gå til bund
Gravatar #1 - gorion
28. mar. 2004 21:23
er der overhovedet nogen der ved om det er blevet farligt at bruge emule...? er der udover det nogen der ved hvor mange der sådan blir taget i småtings afdelingen ? apg lavde vist et udspil i nyhederne for en uge eller 2 siden hvor de sagde noget om de ville til at gå efter dem der henter istedet for dem der sender ulovlig filer.... er der hold i det ?
Gravatar #2 - nightH
29. mar. 2004 07:21
hvem ved hvad er forgår i hovederne hos APG ?
jeg ved bare at jeg mistede alt respekt for dem, dengang de kastede sig over den 14 årige (ved connect# svjh) og ikke sørgede for at han havde en værge hos sig.
med hensyn til dit spørgsmål, så er det ikke godt at vide, men efter at have hørt konklusionen på en rapport for ikke så lang tid siden, så tror jeg ikke at de gør det.
konklusionen var nemlig at 80% af alt der blev delt via P2P, blev delt af ca 10% af brugerne (resten leechede bare).
og eftersom at APG er en virksomhed, og virksomheder skal lave så meget profit som muligt, og logisk set kan det ikke betale sig at gå efter leetcherne.... men det er selfølgelig bare min logik, som sagt er det jo ikke godt at vide hvad der sker i hovederne hos APG ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login