mboost-dp1

Søger en Programør til Test side


Gå til bund
Gravatar #1 - Nicolaj
15. jul. 2015 11:12
Hej jeg er en fyr på 24år som har udarbejdede en hjemmeside sammen med en designer, nu mangler vi bare dig til at få siden til at virke.

jeg har en lille håndfuld penge(6-7K Sort) til den som hjælper til med dette lille sommer job.

sms til mig eller mail til mig på 61731009 eller [email protected]


deadline er : at opgaven skal være udført til i slutningen af AUG.

glæder mig til at høre fra jer. :-)
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. jul. 2015 11:42
Hvad går opgaven så ud på..?
Gravatar #3 - Nicolaj
15. jul. 2015 12:02
Opgaven er at skulle bygge et simpelt Log in system med en profil og et matchmaker system og det er bare det :-)
Gravatar #4 - Nicolaj
15. jul. 2015 13:00
PHP-Ekspert Thoroughbreed (2) skrev:
Hvad går opgaven så ud på..?


Opgaven er at skulle bygge et simpelt Log in system med en profil og et matchmaker system og det er bare det :-)
Gravatar #5 - Hylle
15. jul. 2015 14:30
Et matchmaker system? Er du ved at lave en dating side ala okcupid?
Gravatar #6 - Nicolaj
15. jul. 2015 14:33
Hylle (5) skrev:
Et matchmaker system? Er du ved at lave en dating side?


Niks det er ikke en dating side, dem syntes jeg da vi har nok af dødt markede. :-) men det skal funger på samme måde.

med man kan søge med alder og by. men skal nok fotælle det hele når der bliver ingået aftalen.
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. jul. 2015 18:23
... jeg ville nu ellers gerne vide mere inden jeg meldte mig til noget
Gravatar #8 - Qw_freak
15. jul. 2015 18:37
Nicolaj (1) skrev:
jeg har en lille håndfuld penge(6-7K Sort) til den som hjælper til med dette lille sommer job.


Bare for info, så har du til ca 3 dage med en programmør der kan sit kram med 7K og det er for en der gerne vil arbejde for småpenge.
Hvis du er heldig kna du finde en studerende der vil hjælpe dig.
MEN du er død og pine nødt til specificere dit behov skarpt og præcist så i begge er 100% enige om hvad opgaven omhandler, både for din skyld og for programmørenes skyld, men mest for din. Ellers står du med et produkt bagefter du ikke kan bruge til noget fordi det ikke kan det du har behov for.
Gravatar #9 - apapap
15. jul. 2015 18:57
Qw_freak (8) skrev:
Bare for info, så har du til ca 3 dage med en programmør der kan sit kram med 7K og det er for en der gerne vil arbejde for småpenge.


Er 300kr/timen en pris for en der kan sit kram? :-O
Gravatar #10 - arne_v
15. jul. 2015 19:19
apapap (9) skrev:

Qw_freak (8) skrev:
Bare for info, så har du til ca 3 dage med en programmør der kan sit kram med 7K og det er for en der gerne vil arbejde for småpenge.

Er 300kr/timen en pris for en der kan sit kram? :-O
Gravatar #11 - apapap
15. jul. 2015 19:29
Sandt. jeg vil dog stadig mene det er for optimistisk.
Gravatar #12 - Slettet Bruger [1812623234]
15. jul. 2015 20:33
Jeg er studerende og vel hvad man kan kalde programmør, men nej tak.
Gravatar #13 - Nicolaj
16. jul. 2015 07:38
Haha WOW, hvorfor tuder folk over 6-7K du må da gerne tag et arbejde på 37 timer i en virksomhed og få en fast løn på 25tusen, og så kommer skatte far og tag en pæn del af det. her kommer man med en mulighed for nogle penge skatte fri til en som vil lave en test side. og så sider i fanme og piller jer i skritede over i ikke for nok penge( stop it tak ) der sku nok en grundt til danmark har så lille en andel i Ihverksætteri. når i på ingen måde tør tage opgaver til underbetaling ( og der kommer vi igen over til at i piver og udlædingen tag jeres arbejde ).


Jeg mener det here 100%

folk som vil høre mere om det kontakt mig via mail [email protected]


Folk som tuder over at 6-7k ikke når langt, i kan hop til bage til jere lorte arbejde og være en skod brik i en anden mands virksomhed.
Gravatar #14 - Nicolaj
16. jul. 2015 07:40
PHP-Ekspert Thoroughbreed (7) skrev:
... jeg ville nu ellers gerne vide mere inden jeg meldte mig til noget


du må meget gerne smide mig en mail :-)
Gravatar #15 - Nicolaj
16. jul. 2015 07:44
Qw_freak (8) skrev:
Bare for info, så har du til ca 3 dage med en programmør der kan sit kram med 7K og det er for en der gerne vil arbejde for småpenge.
Hvis du er heldig kna du finde en studerende der vil hjælpe dig.
MEN du er død og pine nødt til specificere dit behov skarpt og præcist så i begge er 100% enige om hvad opgaven omhandler, både for din skyld og for programmørenes skyld, men mest for din. Ellers står du med et produkt bagefter du ikke kan bruge til noget fordi det ikke kan det du har behov for.


Jeg ked af og sige det men din verden er godt nok Sort. dit liv må da være på vej ned af bakke.

jeg ved ikke med dig men man behøver ikke at tælle alt op i penge. men fair nok kan høre du er pænt mig på skideren hvis penge for dig er så super vigtigt.
Gravatar #16 - apapap
16. jul. 2015 07:49
Nicolaj (15) skrev:
eg ved ikke med dig men man behøver ikke at tælle alt op i penge. men fair nok kan høre du er pænt mig på skideren hvis penge for dig er så super vigtigt.


"Jeg gider ikke betale dig en rimelig pris for dit arbejde, for penge er jo ikke alt"

Fandme et godt argument til lønforhandling.

Det virker mig noget fjollet at du snakker så godt om sort arbejde, det er amoralsk. Udover det er det nemt at finde dit fulde navn ud fra dit telefonnummer.
Gravatar #17 - Nicolaj
16. jul. 2015 08:21
apapap (16) skrev:
"Jeg gider ikke betale dig en rimelig pris for dit arbejde, for penge er jo ikke alt"

Fandme et godt argument til lønforhandling.

Det virker mig noget fjollet at du snakker så godt om sort arbejde, det er amoralsk. Udover det er det nemt at finde dit fulde navn ud fra dit telefonnummer.


SOm du også selv kan læse tilbyder jeg et sommer job til en test, med 6-7 tusen sat til jobbet som er vuderet over at opgaven er talt op i timer og sådan.

Apapap: Fandme et godt argument til lønforhandling. ( der skal ikke lønforhandling til når jeg siger havd der sat af det til) så må man sige til eller fra, og ikke nogle dum smarte kommentar om hvor meget hver og en af jer er. ( i dont care )

et eller andet sted så handler det her om man gider at tjene lidt extra penge for noget man brander for at lave. handler ikke en skid om hvor meget man selv syntes man er værd i timen.
Gravatar #18 - apapap
16. jul. 2015 08:24
Nicolaj (17) skrev:
SOm du også selv kan læse tilbyder jeg et sommer job til en test, med 6-7 tusen sat til jobbet som er vuderet over at opgaven er talt op i timer og sådan.


Hvor mange timer har du vurderet det til?
Gravatar #19 - Nicolaj
16. jul. 2015 08:41
apapap (18) skrev:
Hvor mange timer har du vurderet det til?


jeg fik du coder til at gennem gå det til omkring 1½ til 3 uger tid ca, timer (ca 37 timer plus minus) men kommer and på om ved kommen har de skills der skal bruges for at få det til at virke. fordi det er en lille opgave ikke noget stort som skal ind over virksomhedder der skal fakturers.
Gravatar #20 - Nicolaj
16. jul. 2015 08:43
Udover det er det nemt at finde dit fulde navn ud fra dit telefonnummer. [/quote]

er dette en trussel ? på hvad ?
Gravatar #21 - Magten
16. jul. 2015 08:46
En ting er sort arbejde, en anden er at kæfte op om det på den måde.. Så har man sgu ikke for mange brikker at rykke rundt med. Mon Skat kunne tænke sig en henvendelse?

Og 6-7 "tusen" (wtf!) for 1,5-3 ugers arbejde - vel at mærke estimeret af en der ikke engang kan beskrive opgaven... Du må da være idiot.
Gravatar #22 - Nicolaj
16. jul. 2015 08:51
Magten (21) skrev:
En ting er sort arbejde, en anden er at kæfte op om det på den måde.. Så har man sgu ikke for mange brikker at rykke rundt med. Mon Skat kunne tænke sig en henvendelse?

Og 6-7 "tusen" (wtf!) for 1,5-3 ugers arbejde - vel at mærke estimeret af en der ikke engang kan beskrive opgaven... Du må da være idiot.



Tak magten tro nu ikke skat går på jagt efter folk som tilbyder det, nok mere dem der har folk der arbejder. men jeg forstå ikke hvorfor du kommenter dette indslag når du ikke lyster opgaven. så tak hold dig væk fra dette forum. ( jeg laver et forum hvor jeg tilbyder noget så dem som ikke vil det skal ikke skrive ) mere ssimplet kan det ikke blive.
Gravatar #23 - Magten
16. jul. 2015 08:54
Tror du virkelig du kan lalle ind på et tilfældigt forum, og bestemme hvem der må kommentere? :D

Mht. Skat så kunne de vel nemt være interesseret i det. Det er dejlig nemt endda: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=70135
Gravatar #24 - Nicolaj
16. jul. 2015 08:57
Magten (23) skrev:
Tror du virkelig du kan lalle ind på et tilfældigt forum, og bestemme hvem der må kommentere? :D


Nej men det du kommer med er da lidt spild af tid da ingen af og kan bruge det til noget.

det jeg spørg om er folk som ikke vil tage i mod testen behøver ikke at skrive.
Gravatar #25 - Nicolaj
16. jul. 2015 09:11
Magten (23) skrev:
Tror du virkelig du kan lalle ind på et tilfældigt forum, og bestemme hvem der må kommentere? :D

Mht. Skat så kunne de vel nemt være interesseret i det. Det er dejlig nemt endda: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=70135




Den anmeldte har ret til indsigt i de oplysninger, som du giver til SKAT ved anmeldelsen, fx dit navn, og indholdet af anmeldelsen


der jo ikke rigtigt Nogle Oplysning i omløb så den bliver lidt svær.
Gravatar #26 - apapap
16. jul. 2015 09:14
Nicolaj (20) skrev:
Udover det er det nemt at finde dit fulde navn ud fra dit telefonnummer.


er dette en trussel ? på hvad ? [/quote]

jeg truer skam ikke nogen, men bare fjollet at kunne forbinde dit navn til en der ønsker sort arbejde.



Nicolaj (25) skrev:
Magten (23) skrev:
Tror du virkelig du kan lalle ind på et tilfældigt forum, og bestemme hvem der må kommentere? :D

Mht. Skat så kunne de vel nemt være interesseret i det. Det er dejlig nemt endda: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=70135


Den anmeldte har ret til indsigt i de oplysninger, som du giver til SKAT ved anmeldelsen, fx dit navn, og indholdet af anmeldelsen


der jo ikke rigtigt Nogle Oplysning i omløb så den bliver lidt svær.


Man kan anmelde anonymt.
Gravatar #27 - Nicolaj
16. jul. 2015 09:22
apapap (26) skrev:
er dette en trussel ? på hvad ?


jeg truer skam ikke nogen, men bare fjollet at kunne forbinde dit navn til en der ønsker sort arbejde.

Nicolaj (25) skrev:
Magten (23) skrev:
Tror du virkelig du kan lalle ind på et tilfældigt forum, og bestemme hvem der må kommentere? :D

Mht. Skat så kunne de vel nemt være interesseret i det. Det er dejlig nemt endda: https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=70135


Den anmeldte har ret til indsigt i de oplysninger, som du giver til SKAT ved anmeldelsen, fx dit navn, og indholdet af anmeldelsen



der jo ikke rigtigt Nogle Oplysning i omløb så den bliver lidt svær.


Man kan anmelde anonymt./ igen det også fint man kan det men du kan stadig ikke oplyse andet in at der bliver talt om det. og det ikke grundlag nok. men i værste tilfældig kan man få et opring fra dem om høre om det rigtigt og så svare tilbage. :-) så bare stop med trussler om skat



Gravatar #28 - Magten
16. jul. 2015 10:00
Ja, Skat ringer bare og spørger om du gør noget ulovligt, og svarer du nej så stoler de på dig. Sådan fungerer det nemlig...
Gravatar #29 - Nicolaj
16. jul. 2015 11:00
Magten (28) skrev:
Ja, Skat ringer bare og spørger om du gør noget ulovligt, og svarer du nej så stoler de på dig. Sådan fungerer det nemlig...



okay du kender ikke helt til det kan jeg høre. Når du ikke rigtigt har nogle Beviser med ind over din anmeldes så skal du nok ikke regne med de giver At lægge timer og penge i den reserch. som du kan se i tråden er der jo ingen her som gider at arbejde for 6tusen kr. så hvorfor skulle skat så gøre det ved min påstand. :-) men det fint go kan du ha en go dag. tik tak.
Gravatar #30 - Fjolle
16. jul. 2015 11:05
Øh.. Det lyder til at du har erfaring med at blive undersøgt af skat?
Gravatar #31 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. jul. 2015 12:11
Nicolaj (29) skrev:
Når du ikke rigtigt har nogle Beviser




Nicolaj (1) skrev:
jeg har en lille håndfuld penge(6-7K Sort) til den som hjælper


... det var så lidt

http://peecee.dk/uploads/072015/Screen_Shot_2015-0...
Gravatar #32 - Nicolaj
16. jul. 2015 12:17
Fjolle (30) skrev:
Øh.. Det lyder til at du har erfaring med at blive undersøgt af skat?



Næh enlig ikke, man det nu når manden vælger at bringe skat ind i det så kender man da hvordan systemerne funger, og hvis jeg vil batalt en store virksomhed for lave en test side kunen jeg bare gøre det. men giver mulighed for andre kan få lidt extra peneg til at gå på sommer for, så kan jeg da bare lad vær med at tilbyde noget som som helst og høre om der nogle som vil gøre det gratis. i vælger helt selv. ( det lyder jo som om all er i mod at jeg gerne vil bruge lidt penge på min ejen opgave. ) men det fjerne vi da bare.
Gravatar #33 - Nicolaj
16. jul. 2015 13:06
PHP-Ekspert Thoroughbreed (31) skrev:
Nicolaj (1) skrev:
jeg har en lille håndfuld penge(6-7K Sort) til den som hjælper


... det var så lidt

http://peecee.dk/uploads/072015/Screen_Shot_2015-0...



dette er stadig ikke brugbart., (hvis jeg skriver at jeg tænder på at brande ting af) giver politiet heller ikke lov til at komme efter mig. så stop det der børne pjat.
Gravatar #34 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. jul. 2015 13:09
... kan du ikke bare tage lidt af Rudolf Steiner fonden og få det gjort med papir? Man plejer da altid at skumme fløden med sådanne nogle fonder ^_^
Gravatar #35 - Magten
16. jul. 2015 13:32
Nicolaj (33) skrev:
så stop det der børne pjat.
Du skulle vist have stoppet dig selv kl 13.11 i går, så var du ikke blevet så meget til grin :)
Gravatar #36 - Clauzii
16. jul. 2015 17:23
Nicolaj (22) skrev:
Magten (21) skrev:
En ting er sort arbejde, en anden er at kæfte op om det på den måde.. Så har man sgu ikke for mange brikker at rykke rundt med. Mon Skat kunne tænke sig en henvendelse?

Og 6-7 "tusen" (wtf!) for 1,5-3 ugers arbejde - vel at mærke estimeret af en der ikke engang kan beskrive opgaven... Du må da være idiot.



Tak magten tro nu ikke skat går på jagt efter folk som tilbyder det, nok mere dem der har folk der arbejder. men jeg forstå ikke hvorfor du kommenter dette indslag når du ikke lyster opgaven. så tak hold dig væk fra dette forum. ( jeg laver et forum hvor jeg tilbyder noget så dem som ikke vil det skal ikke skrive ) mere ssimplet kan det ikke blive.


Når folk vifter med sort arbejde, kan vi squ' skrive lige hvad vi vil.

Må jeg godt nu?

Ok:
http://1.bp.blogspot.com/-qDUK7YQyeWM/VLzm8-L2emI/...
Gravatar #37 - terracide
16. jul. 2015 17:26
Nicolaj (13) skrev:
Haha WOW, hvorfor tuder folk over 6-7K du må da gerne tag et arbejde på 37 timer i en virksomhed og få en fast løn på 25tusen, og så kommer skatte far og tag en pæn del af det. her kommer man med en mulighed for nogle penge skatte fri til en som vil lave en test side. og så sider i fanme og piller jer i skritede over i ikke for nok penge( stop it tak ) der sku nok en grundt til danmark har så lille en andel i Ihverksætteri. når i på ingen måde tør tage opgaver til underbetaling ( og der kommer vi igen over til at i piver og udlædingen tag jeres arbejde ).


Jeg mener det here 100%

folk som vil høre mere om det kontakt mig via mail [email protected]


Folk som tuder over at 6-7k ikke når langt, i kan hop til bage til jere lorte arbejde og være en skod brik i en anden mands virksomhed.


Det er længe siden jeg kun fik 25K udbetalt...hvem prøver du at snakke ned til?
Gravatar #38 - didriksen86
17. jul. 2015 10:06
terracide (37) skrev:
Nicolaj (13) skrev:
Haha WOW, hvorfor tuder folk over 6-7K du må da gerne tag et arbejde på 37 timer i en virksomhed og få en fast løn på 25tusen, og så kommer skatte far og tag en pæn del af det. her kommer man med en mulighed for nogle penge skatte fri til en som vil lave en test side. og så sider i fanme og piller jer i skritede over i ikke for nok penge( stop it tak ) der sku nok en grundt til danmark har så lille en andel i Ihverksætteri. når i på ingen måde tør tage opgaver til underbetaling ( og der kommer vi igen over til at i piver og udlædingen tag jeres arbejde ).


Jeg mener det here 100%

folk som vil høre mere om det kontakt mig via mail [email protected]


Folk som tuder over at 6-7k ikke når langt, i kan hop til bage til jere lorte arbejde og være en skod brik i en anden mands virksomhed.


Det er længe siden jeg kun fik 25K udbetalt...hvem prøver du at snakke ned til?


Har i en åbning i firmaet? :P
Gravatar #39 - apapap
17. jul. 2015 12:18
Du skal bare bashe amd på newz.dk så kommer pengene automatisk
Gravatar #40 - terracide
17. jul. 2015 17:07
didriksen86 (38) skrev:
Har i en åbning i firmaet? :P


Der blev ansat +500 sidste år...vækst er sjovt ;)
Gravatar #41 - gramps
18. jul. 2015 12:05
Nicolaj (13) skrev:
der sku nok en grundt til danmark har så lille en andel i Ihverksætteri. når i på ingen måde tør tage opgaver til underbetaling


Man ved vel hvad man er værd. Iværksætteri lader vi dem om, som mener de er mindre værd.

Nicolaj (17) skrev:
med 6-7 tusen sat til jobbet som er vuderet over at opgaven er talt op i timer og sådan.


Hvorfor ikke lave opgaven selv, når nu du ved hvor lang tid den tager? Det kræver meget erfaring at anslå den slags.
Gravatar #42 - Simseen
28. jul. 2015 11:35
Prøv og kontakte disse gutter! http://youfront.dk/hjemmeside - De kan sit gram når det kommer til programmering.

Men det lyder lidt somom, at du er ude i last option? Så mit råd vil være at lave en virkelige specifik krav-spec til den programmør, som kommer ind over siden for at få mest muligt ud af tiden du betaler programmøren. På den måde kommer der heller ikke misforståelser.
Gravatar #43 - Qw_freak
28. jul. 2015 11:47
Simseen (42) skrev:
Prøv og kontakte disse gutter! http://youfront.dk/hjemmeside - De kan sit gram når det kommer til programmering.

Men det lyder lidt somom, at du er ude i last option? Så mit råd vil være at lave en virkelige specifik krav-spec til den programmør, som kommer ind over siden for at få mest muligt ud af tiden du betaler programmøren. På den måde kommer der heller ikke misforståelser.


Jeg tror i virkeligheden ikke ham Nicolaj er interresseret i en rationel tilgang.
Se fx. herunder...

jeg ville som programmør holde mig langt væk fra en sådan opgave da det lugter langt væk af en meget større opgave og en løn der ikke bliver udbetalt fordi arbejdsgiver ikke har overblik over hvor stor opgaven er i virkeligheden er, og dermed ikke får sit produkt når tiden er brugt.

Nicolaj (15) skrev:
Qw_freak (8) skrev:
Bare for info, så har du til ca 3 dage med en programmør der kan sit kram med 7K og det er for en der gerne vil arbejde for småpenge.
Hvis du er heldig kna du finde en studerende der vil hjælpe dig.
MEN du er død og pine nødt til specificere dit behov skarpt og præcist så i begge er 100% enige om hvad opgaven omhandler, både for din skyld og for programmørenes skyld, men mest for din. Ellers står du med et produkt bagefter du ikke kan bruge til noget fordi det ikke kan det du har behov for.


Jeg ked af og sige det men din verden er godt nok Sort. dit liv må da være på vej ned af bakke.

jeg ved ikke med dig men man behøver ikke at tælle alt op i penge. men fair nok kan høre du er pænt mig på skideren hvis penge for dig er så super vigtigt.

Gravatar #44 - apapap
28. jul. 2015 13:35
Qw_freak (43) skrev:
jeg ville som programmør holde mig langt væk fra en sådan opgave


Det lader nu mest til at han vil finde sig en 9kl elev der har set html og php en gang før til at samle skidtet for ham. Og det er der sikkert også mulighed for
Gravatar #45 - Geekalot
28. jul. 2015 14:02
Tror lige så godt du kan gå videre til næste forum side :) dine chancer for at finde en der gad hjælpe dig er hvist helt væk nu :)
Gravatar #46 - cooperwebdesign
17. aug. 2016 13:24
Hvis du stadig har brug for en programmør, så kan du kontakte https://www.cooper.dk
Gravatar #47 - Useful
17. aug. 2016 13:31
cooperwebdesign (46) skrev:
Hvis du stadig har brug for en programmør, så kan du kontakte https://www.cooper.dk

klaphat
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login