mboost-dp1

Programmering's klub/kurser/sommerskole


Gå til bund
Gravatar #1 - Erik-dk
10. dec. 2012 08:49
Hej, derude jeg tænkte på om der er nogen er jer der kender nogle steder hvor man kan lære at programmere. Det skal helst være noget begynder venligt. Det behøver ikke at være et specielt sprog. For jeg har hørt at når man har lært et er det lettere at lære flere. Tak på forhånd
Gravatar #2 - Mort
10. dec. 2012 09:55
Jeg vil anbefale at du starter med en bog om emnet og så bygger videre på det derefter.

Jeg har ikke prøvet denne her bog, men mon ikke den her er en god begynderbog ?
Gravatar #3 - Vandborg
10. dec. 2012 10:13
Jeg starter med at sige at jeg er arrangør i UNF, sådan der ikke er nogen som får ondt i røven. :)

Men UNF afholder to sommerskoler i år for folk på en gymnasialuddannelse.

Software Development Camp
De forrige år har der været arbejdet med Android Apps, men de laver måske om i det i år. Men det har hvert fald fokus på programmering. Og det kræver ingen erfaring.


Game Development Camp
Her er der tre linjer man kan vælge, hvor den ene er programmering. De tidligere år er Unity Game enginen benyttet, og regner jeg også med det er i år. Der bliver skrevet i C#, men Unity's game engine framework. Kræver heller ingen erfaring.

Håber dette kan hjælpe lidt. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login