mboost-dp1

Firefox som administrator skaber forskelle i kildekode


Gå til bund
Gravatar #1 - mfriis
12. nov. 2012 08:37
Hej Newz,
Vi sidder i øjeblikket med en mystisk fejl på et website.

Firefox i administrator mode, som den eneste, viser ikke en div der er genereret af et javascript. Der bliver ikke smidt nogen fejl i FF webloggen.

Er der nogen af jer der har hørt, eller oplevet noget lign. med Firefox før? Selve fejlen skal vi nok få løst eller omgået, men årsagen syntes jeg vil være ganske interressant at finde.
Gravatar #2 - Daniel-Dane
12. nov. 2012 08:46
Har du checket, om den kører/ikke kører i quirks mode?
Gravatar #3 - mfriis
12. nov. 2012 09:10
Det var også noget af det første jeg tænkte. Desværre kører FF i Standards mode i både Admin og nonAdmin jvf:
http://dorward.me.uk/www/bookmarklets/qors/
Gravatar #4 - E.T.
12. nov. 2012 09:43
Det er ikke til at sige noget om hvad der går galt, når vi ikke kan se kildekoden / siden.
Gravatar #5 - mfriis
12. nov. 2012 13:44
E.T. (4) skrev:
Det er ikke til at sige noget om hvad der går galt, når vi ikke kan se kildekoden / siden.


Jeg er ikke interesseret i en løsning. Jeg er interesseret i den type problemer med firefox generelt. Hvis det kun er noget vi har oplevet så ved jeg jo godt hvor jeg skal starte med at lede :)
Gravatar #6 - E.T.
16. nov. 2012 10:22
Det er ikke noget jeg har oplevet specifikt med firefox, men hvis du f.eks tilføjer elementer i dommen fra headeren af din side, med f.eks document.write, eller f.eks prøver at bruge jQuery's $.append() før DOM´en er garanteret klar, så er det f.eks ikke sikkert at alle browsere vil forstå det, og for begge tilfælde vil du ikke få en fejl i JS konsollen.

Synes dit spørgsmål er lidt tosset, det svarer lidt til at spørge en mekaniker om han har oplevet at en VW Polo ikke kan starte.

Der kan være mange grunde til at noget virker i en browser og ikke i en anden, og dårlig kode plejer som regel at være grunden (Hvilket kan være grunden til at du ikke vil have hjælp som sådan?)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login