mboost-dp1

Alternativ til TortoiseSVN


Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
11. sep. 2012 06:38
Er der nogen af jer som har erfaring med et godt grafisk UI til SubVersion, til Windows?

Jeg har i længere tid brugt TortoiseSVN, som laver shell overlay icons til Windows Explorer, men den lader til at virke dårligere og dårligere, jo nyere version man installerer.

Jeg er efterhånden gået hen og blevet godt træt af at Tortoise viser at der ikke er nogen ændringer i filer som jeg lige har rettet i, eller at der slet ingen overlay ikoner er.

Jeg har også set en liste over grafiske applikationer til SVN, men desværre ikke en liste som viser hvordan hver enkelt program ser ud eller hvor godt de virker i praksis.

Det jeg er ude efter er en grafisk oversigt over status på mine SVN folders. Det kan feks være ikoner på hver folder og fil eller funktionalitet som minder om TortoiseSVN.

Det behøver ikke være en Windows Explorer shell integration, et stand alone program er også fint, så længe programmet tilbyder tilsvarende funktionalitet som TortoiseSVN (Som feks compare, merge, etc).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login